Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetään bussin alle jengiä jos tarve vaatii
No olipas ylläri tuotanto :P
Tuo lause kityttää täysin Reeon inhottavan luonteen!
Tuotahan kaikki joutuvat tuolla tekemään.
Juonittelu ja pelaaminen on tämän kauden teema.
Pelata voi muutenkin kuin rumalla tavalla! Pakko ei ole kenenkään puukottaa muita selkään ellei itse halua olla raukkamainen p...a!
Miten Reeo on ollut raukkamainen paska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka saa vapaasti olla tuota mieltä. Ei hänen tarvitse muuttaa mielipidettään sen vuoksi, että joku saattaa pahoittaa mielensä. Ihmisillä nyt on erilaisia mielipiteitä, eikä kaikki ajattele samalla tavalla. Luulisi jokaisen aikuisen tuon tajuavan.
Tietenkin saa olla mitä mieltä vaan. Mutta kyllähän se jotain hänestä ihmisenä kertoo.
Jep. Kertoo, että on tehnyt paljon asioita sen eteen, että ei enää itse nykyään ole lihava.
Mutta kun silti muiden lihavuudet ei hänelle kuulu.
Ihan kuule jokaisella saa olla oma mielipiteensä ylipainoisuudesta kuten muustakin. Mikä sinä olet määräämään mitkä asiat kenellekin kuuluvat?
Kenenkään ulkonäkö, keho, sen muoto, koko, malli tai mikään siinä ei kuulu muille. Piste.
Mielipiteitä voi olla ja onkin, mutta fiksut pitää ne itsellään eikä lauo valtakunnan televisioon näitä moukkamaisia kommenttejaan. Kyllä näkyy päällepäin että ei oo paljon kouluja peruskoulun jälkeen käyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetään bussin alle jengiä jos tarve vaatii
No olipas ylläri tuotanto :P
Tuo lause kityttää täysin Reeon inhottavan luonteen!
Tuotahan kaikki joutuvat tuolla tekemään.
Juonittelu ja pelaaminen on tämän kauden teema.
Pelata voi muutenkin kuin rumalla tavalla! Pakko ei ole kenenkään puukottaa muita selkään ellei itse halua olla raukkamainen p...a!
Ketä Reeo on puukottanut selkään? Ainoa joka tuolla on puukottanut selkään on Heidi. Ensin Miikkaa ja nyt Reeoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura, Miikka Milena ja Laura saivat tästä tehtävästä eniten " vihaa"
Laura ilmeisesti oikein tuplasti.
Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon uhka toisille koska mulla on tosi isot aivaot
Reeo vai Sofia ?
Oli Sofia
Oli sanonut, että " voitan kisan, koska mulla on isot tissit ja isot aivot"
Ja iso muna.
Sulla on näköjään peniskateus, kun kailotat tuosta Sofian isosta kikkelistä. Onhan se harmillista tietenkin sinun kannaltasi, mutta Sofia senkun porskuttaa iloisesti munansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä on jotain autismia juu ei toimi oikein
"Autismikirjon häiriöön liittyy useiden muiden häiriöiden ja sairauksien suurentunut riski. Näitä ovat muun muassa aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriö (ADHD),Touretten oireyhtymä,pakko-oireinen häiriö,psykoottiset oireet ja psykoosisairaudet,masennus,ahdistuneisuus, unihäiriöt, aistipoikkeavuudet ja epätyypilliset pelot."
Tourette liittyy usein autismiin. Meidän toisella lapsella on lievää autismia ja hän ticcailee paljon. Herttainen hyväsydäminen teini, mutta ei osaa useinkaan hahmottaa muiden ihmisten motiiveja tai tunnetiloja. Näen Heidissä paljon samaa. Heidihän ei ole koskaan käynyt lääkärillä oireidensa vuoksi. Oli mitä oli, toivottavasti hän hakee jotain vastauksia oirehdintaansa. Minua niin säälitti eilen yöllä, kun Reeo heitti humoristisesti Heidille, että katsotaan sitten huomenna tykkäänkö susta vai en, eli onko Heidi laittanut Reeon häätöön. Heidi meni ihan hämilleen ja alkoi räpsyttää silmiään vimmatusti. Hän ei selvästikään osannut ajatella, miltä hänen päätöksensä näyttäisi Reeon silmissä, ja miten se vaikuttaisi heidän liittoumaan. Pelkään, että Heidille tulee pian kovat ajat talossa. 😞
Miksi? Hän on tehnyt oman valinnan joten häntä ei pidä sääliä sen takia koskaan. Tämä on edelleen peliä vi**u. Hänen ei hyödytä mennä edes toiseen liittoumaan, koska hän tulee saamaan enemmän pisteitä omassa olevalta liittoumalta. Vastuu pitää ottaa omista toimistaan, myös BB-talossa. Asia selviää vasta ensi viikolla, joten älä menetä tämän takia yöuniasia, sekä masennu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mun lempinimi on läppämachine"
No laura
Sofia kysyi " Kuka täällä muka sanoo vitsejä " :D
Santeri on talossa ihan huuhaa, puhuu erikoisella ärsyttävällä äänellä, kävelee jotenkin sipsuttamalla, kuin olisi joulutonttu.
Jospa Sofia onkin pukin pikku-apulainen, mistäs me voimme sen tietää. Harjoittelee jo sipsutusta joulua varten. Eihän tuosta nyt kenenkään tarvii vetää hernettä nenäänsä.
Ylettyy hienosti kurkkimaan yläkerrankin ikkunoista.
Sofia on niin hoikkakin, että sopii vallan mainiosti salaisiin tarkkailutehtäviin. Helposti piiloutuu kapeammankin puunrungon taakse.
Lumeen jää vain tontun jäljet. Veneen kokoisten korkkareiden jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mun lempinimi on läppämachine"
No laura
Sofia kysyi " Kuka täällä muka sanoo vitsejä " :D
Santeri on talossa ihan huuhaa, puhuu erikoisella ärsyttävällä äänellä, kävelee jotenkin sipsuttamalla, kuin olisi joulutonttu.
Jospa Sofia onkin pukin pikku-apulainen, mistäs me voimme sen tietää. Harjoittelee jo sipsutusta joulua varten. Eihän tuosta nyt kenenkään tarvii vetää hernettä nenäänsä.
Ylettyy hienosti kurkkimaan yläkerrankin ikkunoista.
Lumeen jää vain tontun jäljet. Veneen kokoisten korkkareiden jäljet.
Sofia on niin hoikkakin, että sopii vallan mainiosti salaisiin tarkkailutehtäviin. Helposti piiloutuu kapeammankin puunrungon taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt todellakin naisen vuoro poistua talosta. Mia on jo nähty, ei muuta annettavaa kuin kuteminen Aatun kanssa. Kiva olis kattoo miten A pärjää ihan yksikseen. Milena vois vielä jatkaa sekoilujaan talossa, ehtii ulostautua myöhemminkin.
No tietenkin Aleksi, joka laittoi sammakon tikalla kiinni ja sahasi siltä raajoja irti on näistä kahdesta parempi, joka ansaitsee jatkaa???
Kuten sanottu sata kertaa, nyt on liikaa naisia. Suorapuheisuus ja vitsit lähtee, jos miehet lähtee. Ämmät jos ois keskenään, sanoisivat nimeämisissä, että x ja y on parhaita tyyppejä talossa, mutta joillekin nää pisteet on vaan annettava. Kyllä Laurassakin ylimielisyyttä löytyy, on olevinaan niin saakelin ovela peluri!😂
Ei kyllä kiinnosta katsoa, jos miehet vielä vähenee sitä naisten martta kerhoa.
Laura pois viikon päästä, se on liian näsä viisas, joutaa ulos.
Näsäviisas on yhdyssana. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?
Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.
Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa
Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.
No koska se haluaa olla nainen.
Iso petos, kun mies uskoo iskeneensä kauniin naisen ja huomaaksin miehen vehkeet. Noissa leikeissähän voi käydä köpelösti, vai kiehtooko juuri Santerin kaltainen olio joitakin miehiä, kuten Renne Korppilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santeri laiha. Taitaa olla läpipasko.
Karmea pyydys koko äijä.
Ulos myymään äkkiä itseään miehille.
Sukulaiset varmasti mielissään uravallinnasta.
Onko ihan pakko haukkua asukkaita? Saako siitä jotain outoa mielihyvää kun anonyymina nimittelee asukkaita?
Tää on näemmä yksi koulukiusaajien ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.
Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.
Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)
Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.
Miikkahan on itse ollut lihava.
Ja minäkin oon. En silti pahoittanut yhtään tosta kommentista mieltänien oo ollut lihava ja painan 75,4 kiloa ja pituutta 169, enkä laihuta
Täältähän se paljastui :DDDD oot 169cm pätkä ja painat pitkän 190cm miehen verran!! Ja haukut muita läskejä! Oot itse ihan samaa kastia! Ihan kamala ihrapallo. Tee itelles jotain, valas.
Oon kyl aina ihmetelly miks niin moni läski yrittää kaasuvalottaa itsensä kuvittelemaan, ettei ole läski. 169/75,4 on vakavasti ylipainonen. 169cm naisen ehdoton maksimipaino kuuluisi olla tuossa pituudessa 57kg.
No ei todellakaan ole. Olen itse 169 cm ja ihannepainoni on n. 60 kg ja tämä on ihan lääkärin kanssa laskettu.
Miikka on kyllä nyt kaivanut omaa hautaansa omilla kommenteillaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?
Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.
Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa
Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.
No koska se haluaa olla nainen.
Iso petos, kun mies uskoo iskeneensä kauniin naisen ja huomaaksin miehen vehkeet. Noissa leikeissähän voi käydä köpelösti, vai kiehtooko juuri Santerin kaltainen olio joitakin miehiä, kuten Renne Korppilaa.
Kyllähän Sofiasta/Santerista näkee heti, että on mies. Luusto paljastaa, samoin aataminomena ja ääni.
Merve vielä puhuu mitä Miikka sanoi ylipainosta. Onko Merve ollut aiemmin ylipainoinen? Totta jos ihminen masentuu niin paino alkaa nousta, en tiedä lääkkeetkö vaikuttaa. Ne jotka tietävät että syövät herkkuja jne niin luulis painon pudotuksen olemaan iisiä, herkut pannaan ja terveellinen elämä, liikuntaa jne
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun kamerat lopettavat erittäin usein kuvaamisen, kun asukkaat keskustelevat jostain.
Nyt toinen kamera kuvaa Allua ja Millua hipsuttamassa ja toinen Nabazia ruoanlaitossa.
Ketä kiinnostaa?!
Pitää vaatia enemmän kameroita meille. Talossa niitä on ties kuinka monta, joten 2-3 eri kameraa auttaisivat tilanetta huomattavasti enemmän. Toinen vaihtoehto on lopettaa koko pas*an tuijottaminen jota suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo Laran läppämachine lempinimi ihan vaan sarkastinen vitsi? Tyyliin esim jotain parimetristä Pekkaa kutsuttaisiin Pikku-Pekaksi.
Sitäpä hän itse sanoi. Kaverit ovat keksineet lempinimen, sarkasmia mukana.
Mun mielestä Laura on ihana! Kivikasvoksi haukutaan, kuka omalle ulkonäölle tai perusilmeelle mitään voi? Vai pitäisikö Lauran koko ajan vetäistä jotain tekoilmettä kasvoille? Mitä hän on tehnyt saadakseen kaiken tämän kuran niskaan? Pärjännyt kisoissa liian hyvin? Laura on lempeän ja kiltin oloinen, pelaa kuitenkin niinkuin tuolla täytyykin tehdä.
24/7 ja voi kelata 6 t taaksepäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun kamerat lopettavat erittäin usein kuvaamisen, kun asukkaat keskustelevat jostain.
Nyt toinen kamera kuvaa Allua ja Millua hipsuttamassa ja toinen Nabazia ruoanlaitossa.
Ketä kiinnostaa?!
Pitää vaatia enemmän kameroita meille. Talossa niitä on ties kuinka monta, joten 2-3 eri kameraa auttaisivat tilanetta huomattavasti enemmän. Toinen vaihtoehto on lopettaa koko pas*an tuijottaminen jota suosittelen kaikille.
ei asukkaat tiedä että ketä tuolla kuvataan. Kameroita tosiaan saaisi olla enemmän 4 ens alkuun.
Kuvastaa enemmänkin Heidiä 😆