Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
2 kertaa ainakin huijasi Sofia.
Aleksi ei ole tavannut isäänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.
Reeo tulee laskemaan varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve.
Voi lapsikulta. Heidi on Reeon pikkuapuri. Muut apurit ovat Napsu, Miikka ja Tuula. Reeo pyörittää koko taloa. Muut eivät mahda hänelle mitään. Hänellä on kymmenet kasvot, joista kukin voi valita sopivat palvonnan kohteeksi tai pelon aiheeksi. - Hän on yksinkertaisesti kammottava.
Höpöhöpö. Ihan hassua vainoharhaisuutta.
Krapulassa toi viinin maistelu ois kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Siis miten tulee hymypoikakuva siitä, että äitinsä ostaa hänelle lahjaksi tekovaginan? Ei ole hei normaalia. Mitä jos isä ostaa tyttärelleen vibraattorin? YLÄASTEIKÄISELLE 12-16-VUOTIAALLE.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen perhe Aleksilla kyllä, mia on ihan niinkun sisko ja äidin kanssa katotaan pornoa 🙄
Jos Aleksin puheet tai osakaan niistä on totta, on edesvastuutonta ottaa hänet BB-taloon asumaan. Vääriin Aleksia itseäänkin kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Oudot kuviot näyttää olevan 🤔 välillä hiplaa Merveä, välillä Lauraa ja siinä sivussa jopa Nabbea ja sitten iltaa kohden ottaa Millusta pusuttelukaverin. Ja kaikki edellä mainitut lääpällään häneen (paitsi Nabbe onneksi huomannut tuon kuvion). Olisi jännä nähdä, jos Millu vaikka lähtisi niin mitä sitten tapahtuisi. Ottaisiko Mervestä seuraavan pusuttelukaverin? Aluksihan se jo näytti siltä, että Merven kanssa tulis jotain juttua.
Sofia rehellinen ja myönsi ettei olsi voittanut ilman kurkkimista ja viinin maisteluu n menee Reeo. Varmaan maittaa viini.
Hyvä Reeo! Pääsee maistelemaan vähäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.
Reeo tulee laskemaan varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve.
Voi lapsikulta. Heidi on Reeon pikkuapuri. Muut apurit ovat Napsu, Miikka ja Tuula. Reeo pyörittää koko taloa. Muut eivät mahda hänelle mitään. Hänellä on kymmenet kasvot, joista kukin voi valita sopivat palvonnan kohteeksi tai pelon aiheeksi. - Hän on yksinkertaisesti kammottava.
Höpöhöpö. Ihan hassua vainoharhaisuutta.
Eihän tässä tapauksessa totuuden pitäisi satuttaa. Kaikkihan tuon tietävät.
Heidi ei valehtele mutta vie tietoa Reiskalle. Sallalla käänteinen pokerinaama.
koosteet vasta 22.10, ilmeisesti suorassa ilmoitetaan ketkä häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.
Reeo tulee laskemaan varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve.
Voi lapsikulta. Heidi on Reeon pikkuapuri. Muut apurit ovat Napsu, Miikka ja Tuula. Reeo pyörittää koko taloa. Muut eivät mahda hänelle mitään. Hänellä on kymmenet kasvot, joista kukin voi valita sopivat palvonnan kohteeksi tai pelon aiheeksi. - Hän on yksinkertaisesti kammottava.
Ja Reeo kaveeraa vain heitä jotka ei häntä äänestä. Koska hällä pakkomielle päästä jengillään finaaliin. Haluutteko te finaaliin Tuulan, Heidin, Nabben, Miikkan ja Reeon. He tiputtavat yksitellen muut. Siksi Reeo saatava ulos niin dynamiikka muuttuu ja enempi kaveruutta eikä typeriä sivalluksia.
Ei se Heidi enää ton porukan kanssa finaaliin pääse. On nyt kaks kertaa pettänyt ne pahasti, joten Heidin lähtölaskenta on jo alkanut.
Merve katkerana, kun ei päässyt viininmaistajaisiin. Välillä muidenkin vuoro herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Siis miten tulee hymypoikakuva siitä, että äitinsä ostaa hänelle lahjaksi tekovaginan? Ei ole hei normaalia. Mitä jos isä ostaa tyttärelleen vibraattorin? YLÄASTEIKÄISELLE 12-16-VUOTIAALLE.
Nii siis tarkoitinkin että hän luulee itse niin :D tullu vaa sellanen kuva et leikkii sellasta kilttii poikaa ja siinä sivussa sit tekee itestään uhrin sanomalla että reeo ajaa hänet nurkkaan ja mitä kaikkea sepittänytkään pk:ssa.
Ilmeisesti tän illan liven aikaan vasta asukeille paljastetaan häätöön joutuneet. Joskus ollut näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Siis miten tulee hymypoikakuva siitä, että äitinsä ostaa hänelle lahjaksi tekovaginan? Ei ole hei normaalia. Mitä jos isä ostaa tyttärelleen vibraattorin? YLÄASTEIKÄISELLE 12-16-VUOTIAALLE.
Aleksi ei ymmärrä ollenkaan mikä on sopivaa ja mikä ei. Ei edes osaa suodattaa juttujaan, koska ymmärrystä sopimattomasta ei ole.
Hienohelma joutuu varmaankin hankkimaan vielä peruukinkin muun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Merve katkerana, kun ei päässyt viininmaistajaisiin. Välillä muidenkin vuoro herkutella.
Mervellä on kyllä ollut rankka BB reissu. Pelkkäää makoilua ja herkuttelua. Mitenhän voi millään selvitä näin karmaisevasta ihmiskokeesta?
Viinin maistelu oli palkintona.