Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetään bussin alle jengiä jos tarve vaatii
No olipas ylläri tuotanto :P
Tuo lause kityttää täysin Reeon inhottavan luonteen!
Tuotahan kaikki joutuvat tuolla tekemään.
Juonittelu ja pelaaminen on tämän kauden teema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittojako noi ravaa yksitellen koko ajan pk-huoneessa! Mä haluan nähdä kun noille kerrotaan ketkä häädössä. Tietoa tiskiin, asap!!!
Eiköhän tuo kerrota koosteen aikana.
Ärsyttävää panttausta! Muilla viikoilla se on kerrottu jo aamusta. Hemmetti kun haluis katsoa muutakin tv:stä kuin tätä odottelua. Ja ei, en voi kelata takaisinpäin myöhemmin illalla. Mun telkkarilla näkee vain reaaliajassa kuvaa.
Laura, Miikka Milena ja Laura saivat tästä tehtävästä eniten " vihaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetään bussin alle jengiä jos tarve vaatii
No olipas ylläri tuotanto :P
Tuo lause kityttää täysin Reeon inhottavan luonteen!
Tuotahan kaikki joutuvat tuolla tekemään.
Juonittelu ja pelaaminen on tämän kauden teema.
Pelata voi muutenkin kuin rumalla tavalla! Pakko ei ole kenenkään puukottaa muita selkään ellei itse halua olla raukkamainen p...a!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.
Reeo tulee laskemaan varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve.
Voi lapsikulta. Heidi on Reeon pikkuapuri. Muut apurit ovat Napsu, Miikka ja Tuula. Reeo pyörittää koko taloa. Muut eivät mahda hänelle mitään. Hänellä on kymmenet kasvot, joista kukin voi valita sopivat palvonnan kohteeksi tai pelon aiheeksi. - Hän on yksinkertaisesti kammottava.
No ehkei nyt liiotella. Ei Reeo nyt mikään pelin ylipappi ole.
Mutta näin Santsu, Lumimies, Laurafemmarit jne ovat kertoenet ahdistuksisaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mun lempinimi on läppämachine"
No laura
Sofia kysyi " Kuka täällä muka sanoo vitsejä " :D
Santeri on talossa ihan huuhaa, puhuu erikoisella ärsyttävällä äänellä, kävelee jotenkin sipsuttamalla, kuin olisi joulutonttu.
Jospa Sofia onkin pukin pikku-apulainen, mistäs me voimme sen tietää. Harjoittelee jo sipsutusta joulua varten. Eihän tuosta nyt kenenkään tarvii vetää hernettä nenäänsä.
Ylettyy hienosti kurkkimaan yläkerrankin ikkunoista.
Merve haluaa palkka-armeijan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittojako noi ravaa yksitellen koko ajan pk-huoneessa! Mä haluan nähdä kun noille kerrotaan ketkä häädössä. Tietoa tiskiin, asap!!!
Eiköhän tuo kerrota koosteen aikana.
Ärsyttävää panttausta! Muilla viikoilla se on kerrottu jo aamusta. Hemmetti kun haluis katsoa muutakin tv:stä kuin tätä odottelua. Ja ei, en voi kelata takaisinpäin myöhemmin illalla. Mun telkkarilla näkee vain reaaliajassa kuvaa.
Kyllä some bigbrother tai tää palsta heti kertovat ruloksen. Eiks tv ruudussa voi palkkia siirtää taaksepäin, myös läppärillä. Kännylläkin eikö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetään bussin alle jengiä jos tarve vaatii
No olipas ylläri tuotanto :P
Tuo lause kityttää täysin Reeon inhottavan luonteen!
Joo , selvästi halusi itse kertoa tuon kaikelle kansalle ennen taloon tuloa :D
Ja varmasti myös ymmärtää Heidin toiminnan, kun kohta kuulee olevansa häädössä. Nyt saa mittauttaa suosionsa ja Heidin sai itsensä pelastettua. Roomalaiset tekee räväköitä peliliikkeitä.
Juu, eiköhän Reeo pelastu ekana. Veikkaan. (oi mä niiiiiin toivoisin, että Aleksi heivattaisiin helkattiin, hätätilassa Miakin käy, ei noita jaksa, aina on jompikumpi striimi heihin ja heidän tylsiin juttuihinsa tähdätty, ensin Reeo turvaan, sitten äänipommitus Milenalle, pysyköön Miltsikärmes levittämässä tuolla myrkkyjään joka klikkiin, sen voi myöhemmin ulostaa pois)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mun lempinimi on läppämachine"
No laura
Sofia kysyi " Kuka täällä muka sanoo vitsejä " :D
Santeri on talossa ihan huuhaa, puhuu erikoisella ärsyttävällä äänellä, kävelee jotenkin sipsuttamalla, kuin olisi joulutonttu.
Jospa Sofia onkin pukin pikku-apulainen, mistäs me voimme sen tietää. Harjoittelee jo sipsutusta joulua varten. Eihän tuosta nyt kenenkään tarvii vetää hernettä nenäänsä.
Ylettyy hienosti kurkkimaan yläkerrankin ikkunoista.
Lumeen jää vain tontun jäljet. Veneen kokoisten korkkareiden jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni vähän ihmetteli Lauran läppäjuttu
Sofia kysyi "missä ne vitsit on, ei oo täällä yhtään tullut "
:DLaura selittelee, että Miikka ehtii aina kertoa hänen jutut ennen Miikkaa ja hän ei halua peesata.
Mistä nää esittelyvideojutut tuli sinne talolaisille tietoon? Näyttikö bb vai uudemmat asukkaat kertoivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö syöminen jotenkin hankalalta Sofialle? Ihan kuin huulet olisivat jotenkin tiellä tms. Onko tämä yleistäkin huulitäytteiden hankkineilla, osaako joku kertoa omakohtaisia kokemuksia?
Tällä ihmisellähän on täytettä siellä sun täällä. Povet tehty täytteestä. Eihän sillä oikeesti mitkään rinnat kasva, koska se on mies ja kulkuset roikkuu haarojen välissä.
Hänen leuka on operoitu ja kertoi itse että metalliruuvit tuntuu leuassa, josko se aiheuttaisi sen oravamaisen tavan pureskella ruokansa
Miksi hänen leuka leikelty. Oonkin ihmetellyt ruuan pureskelu tyyliään.
Muokattu naisellisemmaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Miikka feikkaa, ovat ylimielisiä koviksia, en arvosta mutta uskon että uppoaa moneen. Se on vaan fakta että maailmassa ylipäätään pärjäävät juuri tällaset tyypit vaikka ne on just niitä pahimpia. Uusien (Salla, Milla, Milena) piti äänestää ne pois mutta tyhminä hekin lankes heidän pelinappuloikseen.
Reeon empaattinen ihminen, vaikka heittää piikittelevää läppää. Eilenkin yöllä lohdutti Nabazia, kun Nabaz sai jonkun masennuskohtauksen.
Hienoa, mut tuskinpa Nabaz arvostaa tätä lohdutusta jälkeenpäin, vai arvostaako?
Millainen käärme Nabbe on viikkojen vähentyessä.
Vierailija kirjoitti:
Laura, Miikka Milena ja Laura saivat tästä tehtävästä eniten " vihaa"
Laura ilmeisesti oikein tuplasti.
Miikka välillä vihaisen näköinen, luuleeko että on häädössä
Vierailija kirjoitti:
Miikka välillä vihaisen näköinen, luuleeko että on häädössä
Miikka niin varma itsestään, et tulis hänelle hirveenä yllärinä joutuu esim ens viikolla häätöön. Hyvää tekis horjuttaa vähän itseluottamusta. Kuten Reeonkin.
Ajattelin ensin, että ton Mian voisi pitää pitempään ja Aleksi luiskaan, mutta en tiedä...alkaa ällöttää koko Millu ja hänen yksipuoliset länkytyksensä ja tuon jälkeenjääneen pojan hyväksikäyttö. Hyh.
Viime yönäkin, joka yö. Tarttuu kuin iilimato. Allu ressu pääsee neljältä nukahtaan.