Miksi jotkut ruokalähetit peittää naamansa?
Kommentit (15)
Polje itse koko päivä ristiin rastiin kaupungilla ja tuu sit kysyin uusiksi.
Soittaisin poliisille ryöstäjästä ja löisin rättinaamaa laudalla otsaan.
Eri henkilö kuin työvuorossa pitäisi olla. Laittomasti maassa oleva rikollinen
Kasvot pitää olla julkisella paikalla näkyvät!
Vierailija kirjoitti:
Polje itse koko päivä ristiin rastiin kaupungilla ja tuu sit kysyin uusiksi.
Katsoppa, kyllä 95% noista ruokariksoista tekeekin niin, eivät käytä mitään kasvot peittävää huivia tai muuta!
Vierailija kirjoitti:
Kasvot pitää olla julkisella paikalla näkyvät!
Moottoripyöräily kypärä päässä kiellettävä!
Käskisin mennä lääkäriin, koska spitaaliset kuuluvat hoitoon.
Lähetä ap sun kasvokuva tähån sun aloitukseen mukaan.
Kyseisiä henkilöitä hävettää tehdä orjatöitä. Siksi.
Tekevät kaverin tunnuksilla töitä.
Poliisi käyttää valvontakameroita ja kasvojentunnistusta selvittäessään seksirikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse ap et kirjoita tälle palstalle aloitukseen omaa nimeäsi, osoitettasi, pankkitiliäsi, seksuaalisuuttasi, milloin kävit pskalla, millon run kkasit, kenelle runk kasit. Paljonko tililä on rahaa, mitä syöt. Jaa, milsi et kirjoita? Onko sulla jotain salattavaa? Olet pakotettu kirjoittamaan tänne, ihmiskaupan uhri?
Öö öööö, nyt voisi varmaan vinkata poliisille, jos tiedät kuskin, joka on ihmiskaupan uhri. Etenkin jos olet itse sellainen, niin kipin kapin ilmoittautumaan laitokselle.
Pelkäävät että tunnistettu naama yhdistetään tukihakemuksiin. Näin ei välttämättä vielä tapahdu.
Suojaa naaman pölyltä, hiekalta yms.