Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni vähän ihmetteli Lauran läppäjuttu
Sofia kysyi "missä ne vitsit on, ei oo täällä yhtään tullut "
:DLaura selittelee, että Miikka ehtii aina kertoa hänen jutut ennen Miikkaa ja hän ei halua peesata.
Miikka kertoo Lauran jutut ennen Miikkaa?
Ja mitkä hemmetin Lauran jutut?
Miikan kertomat läpät
varmaan esim. se, kun nabas tänään kiukutteli Miikalle, että miks katot mua noin pahasti ja Miiikka nauroi, että sä varmaan syyttäisit etten kato sua ollenkaan ja oon paha, jos en kattoi
Tai 'hyvin sä oot vielä läppiäs piilotellu' sanoi Miikka Lauralle. Niin Laurakin olisi sanonut Lauralle, jos Miikka vaan ei olis ehtinyt ensin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ruvennut tykkäämään Sallasta!:)
Mä kans.
Vierailija kirjoitti:
Tuulako Ahne, ei sinnepäinkään, harrastaa hyväntekeväisyyttä. Tuula on niin sydämellinen ja sydämellään ajatteleva.
Harrastaa hyväsydämistä hyväntekeväisyyttä rahalla. Ihan oikea ihminen häipyyn Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä jos palkintona joku Foodora-herkkureissu. Kokoajan vetävät jotain hyvää tuolla muutenkin.
Tää ruuan kuskaus firma (en kiusallakaan sano sen nimeä!) on suurin sponsori niin pakkohan sitä on joka väliin tunkea :# Tehtävät runnotaan läpi vaikka väkisin, että päästään sanomaan se nimi ja näyttämään ruokakasseja. Huokaus! Sama ton liikunta homman kanssa, tehtävät pyörii sen sponssin ympärillä ja tuon tuosta muistetaan mainostaa, Uusi huokaus! Voi olla sponsoreita vaan peli pitäisi käydä muuten kuin ymppäämällä niitä joka väliin!
Yhtenä vuonna, taisi olla maikkarin aikaan, kaikki kutsuttiin pk-huoneeseen ja niillä jäi hetkeksi mikki auki ja alkoi kuulua miten saivat noottia, että useammin pitää asukkaitten sanoa sponsorin nimi omissa jutuissaan. Mä lähtisin menee jos mulle annettaisi määräykset mainostaa jotain sponsoria omissa jutuissa!
Vierailija kirjoitti:
En ole ehtinyt koko päivänä katsoa, onko nimetyt kerrottu asukkaille?
Ei tietenkään. Odotetaan koostetta varmaan.
Millu Juokse. Ei ole normaalia että toinen noin omistushaluinen jo.
Löytyykö asukkaiden esittelyvideot mistään? Olis kiva katsoa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ruvennut tykkäämään Sallasta!:)
Mä kans.
Mul sama.
Vierailija kirjoitti:
Tuulako Ahne, ei sinnepäinkään, harrastaa hyväntekeväisyyttä. Tuula on niin sydämellinen ja sydämellään ajatteleva.
Suklaalevynkin jakoi kristillisesti, 4 palaa jotka jäi. Nekin jakoi tasapuolisesti.
Heitetään bussin alle jengiä jos tarve vaatii
No olipas ylläri tuotanto :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulako Ahne, ei sinnepäinkään, harrastaa hyväntekeväisyyttä. Tuula on niin sydämellinen ja sydämellään ajatteleva.
Harrastaa hyväsydämistä hyväntekeväisyyttä rahalla. Ihan oikea ihminen häipyyn Amerikkaan.
Tuula käy 2 kodissaan usassa missä miehensä. Tuula ei työlupaa sinne saamutta lomailla voi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni vähän ihmetteli Lauran läppäjuttu
Sofia kysyi "missä ne vitsit on, ei oo täällä yhtään tullut "
:DLaura selittelee, että Miikka ehtii aina kertoa hänen jutut ennen Miikkaa ja hän ei halua peesata.
Miikka kertoo Lauran jutut ennen Miikkaa?
Ja mitkä hemmetin Lauran jutut?
Miikan kertomat läpät
varmaan esim. se, kun nabas tänään kiukutteli Miikalle, että miks katot mua noin pahasti ja Miiikka nauroi, että sä varmaan syyttäisit etten kato sua ollenkaan ja oon paha, jos en kattoi
Tai 'hyvin sä oot vielä läppiäs piilotellu' sanoi Miikka Lauralle. Niin Laurakin olisi sanonut Lauralle, jos Miikka vaan ei olis ehtinyt ensin.
:D
Vierailija kirjoitti:
Heitetään bussin alle jengiä jos tarve vaatii
No olipas ylläri tuotanto :P
Tuo lause kityttää täysin Reeon inhottavan luonteen!
Hittojako noi ravaa yksitellen koko ajan pk-huoneessa! Mä haluan nähdä kun noille kerrotaan ketkä häädössä. Tietoa tiskiin, asap!!!
Vierailija kirjoitti:
Heitetään bussin alle jengiä jos tarve vaatii
No olipas ylläri tuotanto :P
Milloin vapaamatkustaja tiputetaan eli Miikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetään bussin alle jengiä jos tarve vaatii
No olipas ylläri tuotanto :P
Tuo lause kityttää täysin Reeon inhottavan luonteen!
Joo , selvästi halusi itse kertoa tuon kaikelle kansalle ennen taloon tuloa :D
Vierailija kirjoitti:
Hittojako noi ravaa yksitellen koko ajan pk-huoneessa! Mä haluan nähdä kun noille kerrotaan ketkä häädössä. Tietoa tiskiin, asap!!!
Eiköhän tuo kerrota koosteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.
Reeo tulee laskemaan varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve.
Voi lapsikulta. Heidi on Reeon pikkuapuri. Muut apurit ovat Napsu, Miikka ja Tuula. Reeo pyörittää koko taloa. Muut eivät mahda hänelle mitään. Hänellä on kymmenet kasvot, joista kukin voi valita sopivat palvonnan kohteeksi tai pelon aiheeksi. - Hän on yksinkertaisesti kammottava.
No ehkei nyt liiotella. Ei Reeo nyt mikään pelin ylipappi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mun lempinimi on läppämachine"
No laura
Sofia kysyi " Kuka täällä muka sanoo vitsejä " :D
Santeri on talossa ihan huuhaa, puhuu erikoisella ärsyttävällä äänellä, kävelee jotenkin sipsuttamalla, kuin olisi joulutonttu.
Jospa Sofia onkin pukin pikku-apulainen, mistäs me voimme sen tietää. Harjoittelee jo sipsutusta joulua varten. Eihän tuosta nyt kenenkään tarvii vetää hernettä nenäänsä.
Niin raukkamainen tuo läppämachine, ei ihme et muutkin asukkaat ihmettelee tuota termiä. Inhokkiasukas tällä hetkellä, ulos! Ei tuo tonne taloon mitään, jauhaa kyllä skeidaa varsinkin Reeosta Merven ja jepmiehen kanssa!