Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?
Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.
Näinpä. Heidi teki huonon ja itsekkään päätöksen. Nyt loppui mun Heidin fanitus. Oon muutenkin jo pidempään miettinyt, että hänellä taitaa olla jonkun sortin autismia. Tic-oireet, ei osaa puhua kaikkien kanssa vaan takertuu esim Reeoon, sitten kuitenkin laittaa Reeon häätöön kun ei ymmärrä mitä väärää siinä on. Jotenkin ihan kujalla koko ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne nimeämiset jo esille, saadaan jos saadaan pientä kyräilyä Reeon taholta.
Lähinnä Mian onnittelua loistotaktiikasta ja vakuuttelua, ettei söpöliinit mihinkään lähde. Ja läyhäämistä Reon lähtemisestä. Ja Milenan valitusta. Miikka kyräilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Miialle ei kelvannu esim. Merve tai Sofia. Ja Heidi ei halunnu pelastaa Aleksia.Tätä taisi Miia ehdottaa. Jos Mia ois saanu pelastettua Aleksin,niin Reeoa ei ois nähty häädössä,vaan tosiaan Merve ois ollu penkillä.
Reeo on myös häädössä vaikkei pisteet riittäneet, Mia ja Heidi teki päätöksen. Nyt Miia jännittää miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Heidi ja Mia voitti ja Mialle sopi että Heidi ei oo häädössä. Sitten olisi tullut tenkkapoo jos Mia halusi myös että hän ei oo häädössä. eli kummatkin on häädössä. Heidi pelkäsi että hänet häädetään ulos. Ei olisi häädetty.
Mielestäni on outoa, ettei Mia halunnut olla ulkona häädöstä. Tietää olevansa tuotannon suojeluksessa ( ?)koska on saman firman palveluksessa ja mm. Ihamäkien lapsia hoitanut.
Joo, haenko foliohattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia ja Aleksi paljastuivat että ovat Ateenassa. Myös Laura ja Merve. Mutta onko Salla ja Milla Roomassa kun äänestäneet kuten Reeo käskytti Heidiä, Nabbea, Miikkaa, Tuulaa.
Ja kukaan Reeon käskyttämistä ei ole häädössä. Eikös se ole aika loistavaa käskyttämistä ?
Ei vai. Mia, Aleksi ja Melina siellä on. Juuri he joita käskytti äänestään.
Ei vaan höynäytti. Noista kolmesta kukaan ei kuulu Reeon porukkaan :-----D ettekö oo vieläkään tähän päivään asti tajunneet että tuolla yksi sun toinen aina koittaa höynäyttää sitä ryhmää ketä oikeasti äänestetäään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Kyllä. Se olisi ollut reilua omalle liittoumalle sekö Mialle, jos kumpikin heistä olisi jäänyt häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia ja Aleksi paljastuivat että ovat Ateenassa. Myös Laura ja Merve. Mutta onko Salla ja Milla Roomassa kun äänestäneet kuten Reeo käskytti Heidiä, Nabbea, Miikkaa, Tuulaa.
Ja kukaan Reeon käskyttämistä ei ole häädössä. Eikös se ole aika loistavaa käskyttämistä ?
Ei vai. Mia, Aleksi ja Melina siellä on. Juuri he joita käskytti äänestään.
Eihän. Miikan, naben, tuulan , Sallan ja Millan kanssa sopi etteivät äänestä toisiaan.
Aleksinhan eniten tuo porukka ulos halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Heidi ja Mia voitti ja Mialle sopi että Heidi ei oo häädössä. Sitten olisi tullut tenkkapoo jos Mia halusi myös että hän ei oo häädössä. eli kummatkin on häädössä. Heidi pelkäsi että hänet häädetään ulos. Ei olisi häädetty.
Mielestäni on outoa, ettei Mia halunnut olla ulkona häädöstä. Tietää olevansa tuotannon suojeluksessa ( ?)koska on saman firman palveluksessa ja mm. Ihamäkien lapsia hoitanut.
Joo, haenko foliohattuni.
Nyt kun sanoit, niin taidanpa hakea myös omani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Heidi selitti joku pari minsaa ennen neuvottelua pk:ssa, että ei aio enää tehdä samaa virhettä, että heittää oman liittolaisensa bussin alle. Mites kävi? Heidi on joko tyhmä tai kylmän laskelmoiva huijari.
Reeo äänestetään turvaan.
Milena ulos.
Ihan sama kuka noista lähtee. Vastenmielisin tyyppi ylivoimasesti on Miikka, näkyy läpi niin selvästi mielistely-yritykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Kyllä. Se olisi ollut reilua omalle liittoumalle sekö Mialle, jos kumpikin heistä olisi jäänyt häätöön.
Keskustelivat tästä ja päätyivät tähän ratkaisuun. Ihan turha syyttää Heidiä. Mitäpä Reeo tehnyt? On se kummallista, että kokonaiskuvan hahmottaminen näyttää monille olevan mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Jos nyt ihan totta puhutaan niin Heidi on kyllä tuolla talossa puhtaasti suurimmaksi osin Reeon/roomalaisten ansiosta. Silti Heidi ei välitä heistä p-vertaa kun on kokoajan laittamassa liittolaisiaan bussin alle. Ja tämä näkökulma 24/7 katsojalta, joka EI kannata Reeoa. En ymmärrä miksi ihmiset puoltavat Heidiä kaikessa vaikka kerta toisensa jälkeen hän on se, joka tuolla on "puukottamassa selkään" omia kavereitaan. Tästä on moni muukin hänelle henk.koht. maininnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Heidiltä puuttuu suoraselkäisyys, koska on niin epävarma itsestään. Ihan lapsi vielä ja voisi lähteä kotiin kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Kyllä. Se olisi ollut reilua omalle liittoumalle sekö Mialle, jos kumpikin heistä olisi jäänyt häätöön.
Keskustelivat tästä ja päätyivät tähän ratkaisuun. Ihan turha syyttää Heidiä. Mitäpä Reeo tehnyt? On se kummallista, että kokonaiskuvan hahmottaminen näyttää monille olevan mahdotonta.
Ei tossa ole muita syytettäviä kuin Heidi, koska Heidille sopi mainiosti Reeon laittaminen häätöön. Miten SINÄ et ymmärrä tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Kyllä. Se olisi ollut reilua omalle liittoumalle sekö Mialle, jos kumpikin heistä olisi jäänyt häätöön.
Keskustelivat tästä ja päätyivät tähän ratkaisuun. Ihan turha syyttää Heidiä. Mitäpä Reeo tehnyt? On se kummallista, että kokonaiskuvan hahmottaminen näyttää monille olevan mahdotonta.
Reeo on suojellut Heidin selustaa. Sitä hän on tehnyt. Ja kiitokseksi puukkoa heiluu selkään. Huhhuh
Enpä kuule ihmettele jos Heidi nähdään Reeonkin puolesta kohta luiskassa kun pelaa itsekin noin säälittävää peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Koska Mian (ja ryhmänsä) ainoa agenda oli saada Reeo häätöön.
Heidän piti valita BB:n nimilistasta asukas. Heillä ei ollut itsellään omaa valtaa laittaa muita asukkaita äänestykseen. Nimilistassa oli vähemmän ääniä saaneita ihmisiä, joista heidän piti valita yksi asukas Heidin tilalle. Heidin uhraukset eivät ole kovinkaan fiksuja. Helppo huijata!
Miksi valehtelet. Kaikki paitsi päällikkö Laura oli valittavissa.
Ei ollut. He eivät puhuneet Mervesta ja Sofiasta yhtään mitään. Asukkaiden kasvojen kuvat olivat seinällä, jotka BB oli sinne laittanut. Heidän piti valita näistä valitsemista henkilöistä, joka pitää vaihtaa. Ei muita voi laittaa äänestykseen, koska heitä ole äänestetty! Lopeta itse valehtelu ja osta vahvemmat silmälasit. Ymmärrätkö vieläkään ettei ketään muuta asukasta voi laittaa tulilinjalle, jos häntä ei ole äänestetty asukkaiden toimesta. Joko alat ymmärtämään pelin juonen, mitä?, tarpeeksi lepakoita tapulissa?
0/5.
Pettääkö muisti vai korvat? Merve ja Sofia oli keskustelussa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Minusta oli ihan hyvä diili, että jos toinen saa oman nimen pois listalta, toinen saa vastaavasti päättää, kuka siihen tilalle laitetaan. Eihän tuossa oikeastaan ollut kummallekaan mitään erityisen hyviä vaihtoehtoja.
Jos he (Heidi) olisivat pelanneet fiksusti ja mahdollisimman järkevästi he olisivat olleet pelastamatta kumpikaan itseään, koska olivat "tasatilanteessa".ja olisivat sen sijaan neuvotelleet kahdesta muusta, kumman pelastavat, tai olleet muuttamatta järjestystä ollenkaan.
Mia ehdotti sitä etteivät pelasta itseään ja pelastetaan Aleksi mutta sitten ois pitäny joku tilalle. Ja Merven olisi Heidi valinnut. Mutta ehdotus ei käynyt Heidille vaan ainoastaan hänen pelastus.
Jep, just tää. Heidi ei ajatellut loppuun asti, että miten se kostautuu myöhemmin, vaikka nyt pelastuu. Molemmat olisi parantaneet omaa asemaansa katsojien silmissä, että tässä tasatilanteessa olisivat säilyttäneet tasatilanteen myös loppuun asti. Milenalla kummallekaan ei tuntunut olevan väliä, joten olisivat jättäneet sen neuvottelun ulkopuolelle ja neuvotelleet Aleksista, kenet vaihtavat tilalle, kuka sopii kummallekin, kenellä ei myöskään kummallekaan niin väliä. Niin typerä ja lyhytnäköinen paniikkipäätös Heidin itsensä kannalta.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?