Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38901/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mia ja Aleksi paljastuivat että ovat Ateenassa. Myös Laura ja Merve. Mutta onko Salla ja Milla Roomassa kun äänestäneet kuten Reeo käskytti Heidiä, Nabbea, Miikkaa, Tuulaa.

Ja kukaan Reeon käskyttämistä ei ole häädössä. Eikös se ole aika loistavaa käskyttämistä ?

Näinpä!! Luottavat jatkossakin Reeon ja Miikkaan, ovat sanojensa mittaisia miehiä. Toisin kuin läyhääjäporukka, he eivät olisi saaneet Reeoa edes häätöön asti ilman Millun kisavoittoa.

Vierailija
38902/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.

Mia ja Heidi olivat molemmat häädössä. Alkoi neuvottelu pelastetaanko vain toinen vai ei kumpaakaan. Mia ehdotteli pelastetaanko vain Aleksi. Heidi oli jämäkkänä ettei hän viimeksi neukkarissa saanut tahtoaan läpi ja jäisiitä paha olo.kysyivät kenet laittaisit tilalle, Merven Heidi, Reeon Mia. Siinä mielessä ratkaisu oli kompromissi. Molemmat sai tahtonsa läpi.Paitsi Mia kolmannen tahtonsa. Eka oli Aleksin pelastus, Mian pelastus ja Reeo tilalle.

Mistä neuvottekuhuoneen tapahtumat näkee? Täällä on moni raivonnut, kun sitä ei näytetä 24/7-katsojille. Eikö neuvottelu ollut eilen eli tulisi vasta tänään koosteessa? Vai onko julkaistu joku videoklippi?

Eilen näytettiin katso ruudusta eilinen lähetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38903/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.

Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.

  Heidi ja Mia voitti ja Mialle sopi että Heidi ei oo häädössä. Sitten olisi tullut tenkkapoo jos Mia halusi myös että hän ei oo häädössä.  eli kummatkin on häädössä. Heidi pelkäsi että hänet häädetään ulos. Ei olisi häädetty. 

Tarkennus: HEIDI PELASTI ITSENSÄ. Eli ei ole koko häädössä enää... MIA laittoi REEON Heidin tilalle. Häädössä: REEO, MIA, MILENA JA ALEKSI

Vierailija
38904/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko Millun tai Aleksin lähtöön, koska Jodelissa suurin osa on niiden kahden kannattajakuntaa ja myös Tiktokissa ne kaks on selvät suosikit.

Mikä niitä ihmisiä vaivaa? 🤢🤮

Se että siellä on nuorempi kannattajakunta. Täällä vauvelissa on korkermpi keski-ikä ja mieltymykset erilaiset.

Twitterissä ja Facessa Aleksilla vähemmän kannatusta.

Vierailija
38905/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy nimeämiset www.bigbrother.fi joku nimesi jonkun että ei tiskaa, hhaaa, tuollahan on tiskikone

Vierailija
38906/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.

Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.

Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?

Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38907/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.

Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.

  Heidi ja Mia voitti ja Mialle sopi että Heidi ei oo häädössä. Sitten olisi tullut tenkkapoo jos Mia halusi myös että hän ei oo häädössä.  eli kummatkin on häädössä. Heidi pelkäsi että hänet häädetään ulos. Ei olisi häädetty. 

Tarkennus: HEIDI PELASTI ITSENSÄ. Eli ei ole koko häädössä enää... MIA laittoi REEON Heidin tilalle. Häädössä: REEO, MIA, MILENA JA ALEKSI

  olisi ollut Heidikin häädössä JOS Mialle ei käynyt Heidin pelastaminen.,     Heidi halusi itsensä pelastaa koska pelkäsi joutuvansa ulos talosta ja Vaikka ehdotti Merveä niin ei vastaan pannut kun Mia ehdotti Reeoa. 

Vierailija
38908/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula se vertasi itseään Kardashianiin eilisessä koosteessa. Pitäiskö rouvan hankkia peili tai vaihtoehtoisesti lisäksi vielä paremmat silmälasit. 

Tuula on sellainen ressukka. Kuvittelee, että kansa häntä rakastaa. On alkanut inhottamaan koko ihminen. Luiskaan vaan!

Mulla kyllä päinvastoin, olen alkanut jopa tykätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38909/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne nimeämiset jo esille, saadaan jos saadaan pientä kyräilyä Reeon taholta. 

Vierailija
38910/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.

Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.

Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?

Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.

Sitä vähän ihmettelinkin miksi ihmeessä Millu halusi Reeon häätöön? Todistaakseen, että kuuluu "läyhääjäporukkaan"? Nythän Millulla on paljon paskemmat tsäänssit itsellään pärjätä häätöpenkillä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38911/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi

En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?

Minusta oli ihan hyvä diili, että jos toinen saa oman nimen pois listalta, toinen saa vastaavasti päättää, kuka siihen tilalle laitetaan. Eihän tuossa oikeastaan ollut kummallekaan mitään erityisen hyviä vaihtoehtoja.

Jos he (Heidi) olisivat pelanneet fiksusti ja mahdollisimman järkevästi he olisivat olleet pelastamatta kumpikaan itseään, koska olivat "tasatilanteessa".ja olisivat sen sijaan neuvotelleet kahdesta muusta, kumman pelastavat, tai olleet muuttamatta järjestystä ollenkaan.

Mia ehdotti sitä etteivät pelasta itseään ja pelastetaan Aleksi mutta sitten ois pitäny joku tilalle. Ja Merven olisi Heidi valinnut. Mutta ehdotus ei käynyt Heidille vaan ainoastaan hänen pelastus.

Vierailija
38912/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena tuskin uskoo että hän on häädössä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38913/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten ilkeä Sofia. Kun Karvan puhuu lähdöstään Sofia huutaa kelle mä nyt annan 2p. Miksi Karvanin kuullen ilkeää. Silti loukkaantuu kun joku teemuistoringissä sanoo esim että Kirsi pelasi liikaa ja oli epäoikeudenmukainen.

Kunpa joku olis vienyt Sofian nurkan taakse puhutteluun ja sanonut kuinka ikävää tuo oli. Mutta ei.

Santeri puhuu ihan mitä sattuu. Tosi yksinkertainen ihminen. Voiko ällöttävämpää puhe tapaa olla, kuin tuolla santerilla on. Luuleeko se poloinen, että se muuttuu noin vain naiseksi, se ei tule naiseksi muuttumaan koskaan. Naama ilman meikkejä on ihan miehen naama. Miestähän se on koko ihminen, lukuun ottamatta  niitä sen muovista tehtyjä tissejä.

  Sofia ei ole ollenkaan yksinkertainen, taitaa olla kovin peluri ja näyttää Heidikin olevan. Ans kattoo miten käy.

Sofia on ainakin taitava manipuloija. Otti heti talon tullessaan esiin seksuaalivähemmistökorttinsa ja siten teki itsestään vaikeasti äänestettävän. Vaikuttaa itsekeskeiselä, pinnalliselta ja lapsellisesta, mutta ennen kaikkea ristiriitaiselta. Mitään erityisen fiksua vaikutelmaa ei ole tehnyt. Manipuloija, joka suhtautuu itseään kiinnostamattomiin tilanteisiin, kuten tehtäviin ja kisoihin, herättämällä epäasiallisesti huomiota keinolla, millä hyvänsä. TYYYLSÄÄÄÄÄÄÄ. Jos Heidi olisi Sofian tapaan luovuttanut, olisiko saanut samaa "ymmärrystä"?  Harmi, että asukkaat eivät näe tuon feikkiyden ja huomionhakuisuuden (bisnekset) läpi ja laita Sofiaa häätöön.

Vierailija
38914/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi

En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?

Minusta oli ihan hyvä diili, että jos toinen saa oman nimen pois listalta, toinen saa vastaavasti päättää, kuka siihen tilalle laitetaan. Eihän tuossa oikeastaan ollut kummallekaan mitään erityisen hyviä vaihtoehtoja.

Jos he (Heidi) olisivat pelanneet fiksusti ja mahdollisimman järkevästi he olisivat olleet pelastamatta kumpikaan itseään, koska olivat "tasatilanteessa".ja olisivat sen sijaan neuvotelleet kahdesta muusta, kumman pelastavat, tai olleet muuttamatta järjestystä ollenkaan.

Mia ehdotti sitä etteivät pelasta itseään ja pelastetaan Aleksi mutta sitten ois pitäny joku tilalle. Ja Merven olisi Heidi valinnut. Mutta ehdotus ei käynyt Heidille vaan ainoastaan hänen pelastus.

  joo ja se tuntui Heidille olevan kaikista Tärkein, väliä ei oo että Reeo on , ei tietenkään Miialle olisi käynyt kukaan muu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38915/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.

Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.

  Heidi ja Mia voitti ja Mialle sopi että Heidi ei oo häädössä. Sitten olisi tullut tenkkapoo jos Mia halusi myös että hän ei oo häädössä.  eli kummatkin on häädössä. Heidi pelkäsi että hänet häädetään ulos. Ei olisi häädetty. 

Tarkennus: HEIDI PELASTI ITSENSÄ. Eli ei ole koko häädössä enää... MIA laittoi REEON Heidin tilalle. Häädössä: REEO, MIA, MILENA JA ALEKSI

  olisi ollut Heidikin häädössä JOS Mialle ei käynyt Heidin pelastaminen.,     Heidi halusi itsensä pelastaa koska pelkäsi joutuvansa ulos talosta ja Vaikka ehdotti Merveä niin ei vastaan pannut kun Mia ehdotti Reeoa. 

Kylläkyllä, aivanaivan.

Vierailija
38916/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Heidi oli hiukan hankalas tilanteessa.Mutta kun Heidi fiksuna tahtoo voittaa noi kilpailut.

Vierailija
38917/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen nimeämiskilpailu on se kaikkein TÄRKEIN

Vierailija
38918/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.

Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.

Miahan ei halunnut pelastaa itseään, oli kyllä mahdollisuus mutta ei halunnut koska pakkomielle saada Reeo häätöön. Ja ne neuvottelut kesti oikeesti yli puolituntia, koosteessa näytettiin muutama minuutti niin tiedä oikeesti mitä siellä on juteltu.

Vierailija
38919/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Heidi oli hiukan hankalas tilanteessa.Mutta kun Heidi fiksuna tahtoo voittaa noi kilpailut.

tottakaki ja yleisö sitten päättää kuka on voittaja

Vierailija
38920/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mia ja Aleksi paljastuivat että ovat Ateenassa. Myös Laura ja Merve. Mutta onko Salla ja Milla Roomassa kun äänestäneet kuten Reeo käskytti Heidiä, Nabbea, Miikkaa, Tuulaa.

Ja kukaan Reeon käskyttämistä ei ole häädössä. Eikös se ole aika loistavaa käskyttämistä ?

Ei vai. Mia, Aleksi ja Melina siellä on. Juuri he joita käskytti äänestään.

Ketju on lukittu.