Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Melina esitti Lauralle olevan heidän liitossa. Päiväkirjahuoneessa kuitenkin sanoi olevan Roomassa ja äänesti Ateenalaisia. Ei ihme että Miikka, Nabbe ja Heidi äänesti häntä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne nimeämiset jo esille, saadaan jos saadaan pientä kyräilyä Reeon taholta.
No ei menny Lauranka suunnitelmat ihan nappiin. Odotettavissa Laura & Merve läyhäystä koko viikko taas.
Vierailija kirjoitti:
Melina esitti Lauralle olevan heidän liitossa. Päiväkirjahuoneessa kuitenkin sanoi olevan Roomassa ja äänesti Ateenalaisia. Ei ihme että Miikka, Nabbe ja Heidi äänesti häntä.
Melina heiluu ku tuuliviiri, vähän kyllä jo rauhoittunut
Vierailija kirjoitti:
paras vaihtoehto oli se jota heidi käytti kolmantena vaihtoehtona, eli jätetään näin, silloin olisi sekä mian että heidin arvostus mitattu, vaikka milena olisi se todennäköinen lähtijä.
- mutta nyt meni veetuiks.
ps, siirryn siihen foliohattuporukkaan.
No en minä ainakaan arvostaisi. Ollaan tekemässä viihdeohjelmaa ja voitetaan kilpailu, sit mentäisiin neuvotteluhuoneeseen ja oltaisiin tekemättä mitään? BB on nyt erilainen. Erikoinen ajatus, että asukkaiden nyt pitäisi silti väkisin vääntää siitä sellaista kuin oli joskus. Pitäisikö kaikkien jättää kilpailut kilpailematta ja olla vaan, että antaa katsojien päättää. Ja päättää yhdessä, että ei puhuta nimeämisistä, vaikka on sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Kyllä. Se olisi ollut reilua omalle liittoumalle sekö Mialle, jos kumpikin heistä olisi jäänyt häätöön.
Keskustelivat tästä ja päätyivät tähän ratkaisuun. Ihan turha syyttää Heidiä. Mitäpä Reeo tehnyt? On se kummallista, että kokonaiskuvan hahmottaminen näyttää monille olevan mahdotonta.
Ei tossa ole muita syytettäviä kuin Heidi, koska Heidille sopi mainiosti Reeon laittaminen häätöön. Miten SINÄ et ymmärrä tätä?
Miten et tajua että voittaja saa pelastaa itsensä häädöstä. Ja kun pelastaa joutuu antamaan siirron toiselle voittajalle. Tajuatko?
Vierailija kirjoitti:
Reeo äänestetään turvaan.
Milena ulos.
Aleksi lähtee.
Joka toinen päivä noilla on joku ruokatoimittaja, karkkikätköjä yms. Miten paljon ne syö normaalisti noutoruokaa, karkkia ja muita herkkuja, kun on ihan tuskissaan koko ajan, jos joku päivä ei saa. Miikkakin sanoi, että hese ei ole koskaan maistunut näin hyvältä! Onko joku kuukauden tauko heseruoasta nyt noin iso juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://forum.leffanator.fi/ mennääs kaikki pyytämään tuonne BB-osio terveisin Nabez
No niin kaikki. Terveisin Nabez
Miksi te kaikki vihaatte? Terveisin Nabez
Saisi Reeo lähteä talosta. Jotenkin alkanut tympimään hänen toiminta talossa.
Sen helkatinmoista muminaa noilla kahdella. Lauralla ja Mervellä. Ei kiinnosta muutenkaan niiden jutut.
Reeo ja Miikka feikkaa, ovat ylimielisiä koviksia, en arvosta mutta uskon että uppoaa moneen. Se on vaan fakta että maailmassa ylipäätään pärjäävät juuri tällaset tyypit vaikka ne on just niitä pahimpia. Uusien (Salla, Milla, Milena) piti äänestää ne pois mutta tyhminä hekin lankes heidän pelinappuloikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?
Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.
Näinpä. Heidi teki huonon ja itsekkään päätöksen. Nyt loppui mun Heidin fanitus. Oon muutenkin jo pidempään miettinyt, että hänellä taitaa olla jonkun sortin autismia. Tic-oireet, ei osaa puhua kaikkien kanssa vaan takertuu esim Reeoon, sitten kuitenkin laittaa Reeon häätöön kun ei ymmärrä mitä väärää siinä on. Jotenkin ihan kujalla koko ihminen.
Kiitos päivän nauruista, hupaisa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Miikka feikkaa, ovat ylimielisiä koviksia, en arvosta mutta uskon että uppoaa moneen. Se on vaan fakta että maailmassa ylipäätään pärjäävät juuri tällaset tyypit vaikka ne on just niitä pahimpia. Uusien (Salla, Milla, Milena) piti äänestää ne pois mutta tyhminä hekin lankes heidän pelinappuloikseen.
Reeon empaattinen ihminen, vaikka heittää piikittelevää läppää. Eilenkin yöllä lohdutti Nabazia, kun Nabaz sai jonkun masennuskohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Melina esitti Lauralle olevan heidän liitossa. Päiväkirjahuoneessa kuitenkin sanoi olevan Roomassa ja äänesti Ateenalaisia. Ei ihme että Miikka, Nabbe ja Heidi äänesti häntä.
Onko siellä joku uusi, Melina?
Laura heiluu proteiinipatukkansa kanssa kuin voitonjuhlissa heseläisten vieressä. Niin väritön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?
Jos Millu olisi pelastanut itsensä niin se olisi ollut kaikin puolin parempi. Heidillä ei olisi ollut mitään hätää, hänestä tykätään. Millun tilalle Heidi olisi pistänyt Sofian tai Merven.
Näinpä. Heidi teki huonon ja itsekkään päätöksen. Nyt loppui mun Heidin fanitus. Oon muutenkin jo pidempään miettinyt, että hänellä taitaa olla jonkun sortin autismia. Tic-oireet, ei osaa puhua kaikkien kanssa vaan takertuu esim Reeoon, sitten kuitenkin laittaa Reeon häätöön kun ei ymmärrä mitä väärää siinä on. Jotenkin ihan kujalla koko ihminen.
Kiitos päivän nauruista, hupaisa luettavaa.
Miksi sä naurat toisen neuropsykiatrisille oireille?
Mitä bb kokeessa haetaan? Miten ryhmis dynamiikka toimii vai millaiset ihmiset pääsee kärkeen juonitteluillaan ja selkäänpuukotuksillaan?
Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese
Majo Majo Majo
Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese Hese
Neesi Neesi Neesi