Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Se oli vaikea kompromissi. Olisitko itse laittanut itsesi häätöön?
Kuten Reeo käskytti äänestämään äänesti Reeo, Miikka, Nabbe, Tuula, Heidi, Salla, Milena ja Milla. Merve, Laura, Aleksi ja Mia äänestivät eritavoin kuin Rooma. Eli kannattaa miettiä äänestäessä kumpaan joukkoon kuulut. Salla ja Milla on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD
Tämä ei ole enää normaalia
Ei niin, mikä tuossa nuoressa ihmisessa mättää.
Kertoi nauraen repineensä perhosten siipiä ja sahanneensa linkkuveitsellä sammakon jalat sen jälkeen kun oli naulinnut se seinään tikalla.
Jos ihminen pystyy tuollaiseen, häneltä puuttuu ainakin empatiakyky täysin. Sen lisäksi hän sadisti.
Oikeesti, onko tämä totta? Todella huolestuttavaa. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Heidiltä puuttuu suoraselkäisyys, koska on niin epävarma itsestään. Ihan lapsi vielä ja voisi lähteä kotiin kasvamaan.
Heidi ei oo tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ilkeä Sofia. Kun Karvan puhuu lähdöstään Sofia huutaa kelle mä nyt annan 2p. Miksi Karvanin kuullen ilkeää. Silti loukkaantuu kun joku teemuistoringissä sanoo esim että Kirsi pelasi liikaa ja oli epäoikeudenmukainen.
Kunpa joku olis vienyt Sofian nurkan taakse puhutteluun ja sanonut kuinka ikävää tuo oli. Mutta ei.
Santeri puhuu ihan mitä sattuu. Tosi yksinkertainen ihminen. Voiko ällöttävämpää puhe tapaa olla, kuin tuolla santerilla on. Luuleeko se poloinen, että se muuttuu noin vain naiseksi, se ei tule naiseksi muuttumaan koskaan. Naama ilman meikkejä on ihan miehen naama. Miestähän se on koko ihminen, lukuun ottamatta niitä sen muovista tehtyjä tissejä.
Sofia ei ole ollenkaan yksinkertainen, taitaa olla kovin peluri ja näyttää Heidikin olevan. Ans kattoo miten käy.
Sofia on ainakin taitava manipuloija. Otti heti talon tullessaan esiin seksuaalivähemmistökorttinsa ja siten teki itsestään vaikeasti äänestettävän. Vaikuttaa itsekeskeiselä, pinnalliselta ja lapsellisesta, mutta ennen kaikkea ristiriitaiselta. Mitään erityisen fiksua vaikutelmaa ei ole tehnyt. Manipuloija, joka suhtautuu itseään kiinnostamattomiin tilanteisiin, kuten tehtäviin ja kisoihin, herättämällä epäasiallisesti huomiota keinolla, millä hyvänsä. TYYYLSÄÄÄÄÄÄÄ. Jos Heidi olisi Sofian tapaan luovuttanut, olisiko saanut samaa "ymmärrystä"? Harmi, että asukkaat eivät näe tuon feikkiyden ja huomionhakuisuuden (bisnekset) läpi ja laita Sofiaa häätöön.
sehän se juju onkin, peluri joka on ovela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD
Tämä ei ole enää normaalia
Ei niin, mikä tuossa nuoressa ihmisessa mättää.
Kertoi nauraen repineensä perhosten siipiä ja sahanneensa linkkuveitsellä sammakon jalat sen jälkeen kun oli naulinnut se seinään tikalla.
Jos ihminen pystyy tuollaiseen, häneltä puuttuu ainakin empatiakyky täysin. Sen lisäksi hän sadisti.
Oikeesti, onko tämä totta? Todella huolestuttavaa. Hyi helvetti.
Valitettavasti on totta. Klippi on linkattu tähänkin ketjuun, varmasti edelleen Youtubessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Kyllä. Se olisi ollut reilua omalle liittoumalle sekö Mialle, jos kumpikin heistä olisi jäänyt häätöön.
Reeo on monasti puhunut Miikalle että Heidi luiskaa kun sopiva tilanne tulee
Keskustelivat tästä ja päätyivät tähän ratkaisuun. Ihan turha syyttää Heidiä. Mitäpä Reeo tehnyt? On se kummallista, että kokonaiskuvan hahmottaminen näyttää monille olevan mahdotonta.
Reeo on suojellut Heidin selustaa. Sitä hän on tehnyt. Ja kiitokseksi puukkoa heiluu selkään. Huhhuh
Enpä kuule ihmettele jos Heidi nähdään Reeonkin puolesta kohta luiskassa kun pelaa itsekin noin säälittävää peliä.
Kun tottelet Reeoa et joudu häätöäänestykseen. Jos haluat että Laura, Merve, Aleksi ja Mia ei joudu joka viikkoiseen häätöäänestykseen äänestät Reeon ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuka noista lähtee. Vastenmielisin tyyppi ylivoimasesti on Miikka, näkyy läpi niin selvästi mielistely-yritykset.
Munkin mielestä Miikka on rasittava. Enimmäkseen sen takia, kun on tollanen ilonpilaaja ja aina valittamassa jostain. Allu ja Millu tottakai olisi hyvä saada ulos talosta. Uutena "inhokkina" on noussut Laura. Tylsä, tekopyhä, kamala ääni ja kusi on noussut hattuun päällikköyden myötä. Yrittää olla jatkuvasti kaiken keskipisteenä ja kertoo tylsiä tarinoitaan yhteen putkeen joku 3 tuntia. Ei osaa lukea huonetta, ettei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.
Mia ja Heidi olivat molemmat häädössä. Alkoi neuvottelu pelastetaanko vain toinen vai ei kumpaakaan. Mia ehdotteli pelastetaanko vain Aleksi. Heidi oli jämäkkänä ettei hän viimeksi neukkarissa saanut tahtoaan läpi ja jäisiitä paha olo.kysyivät kenet laittaisit tilalle, Merven Heidi, Reeon Mia. Siinä mielessä ratkaisu oli kompromissi. Molemmat sai tahtonsa läpi.Paitsi Mia kolmannen tahtonsa. Eka oli Aleksin pelastus, Mian pelastus ja Reeo tilalle.
Mistä neuvottekuhuoneen tapahtumat näkee? Täällä on moni raivonnut, kun sitä ei näytetä 24/7-katsojille. Eikö neuvottelu ollut eilen eli tulisi vasta tänään koosteessa? Vai onko julkaistu joku videoklippi?
Kooste 34, alkaen kohdasta 44:44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Minusta oli ihan hyvä diili, että jos toinen saa oman nimen pois listalta, toinen saa vastaavasti päättää, kuka siihen tilalle laitetaan. Eihän tuossa oikeastaan ollut kummallekaan mitään erityisen hyviä vaihtoehtoja.
Jos he (Heidi) olisivat pelanneet fiksusti ja mahdollisimman järkevästi he olisivat olleet pelastamatta kumpikaan itseään, koska olivat "tasatilanteessa".ja olisivat sen sijaan neuvotelleet kahdesta muusta, kumman pelastavat, tai olleet muuttamatta järjestystä ollenkaan.
Mia ehdotti sitä etteivät pelasta itseään ja pelastetaan Aleksi mutta sitten ois pitäny joku tilalle. Ja Merven olisi Heidi valinnut. Mutta ehdotus ei käynyt Heidille vaan ainoastaan hänen pelastus.
Jep, just tää. Heidi ei ajatellut loppuun asti, että miten se kostautuu myöhemmin, vaikka nyt pelastuu. Molemmat olisi parantaneet omaa asemaansa katsojien silmissä, että tässä tasatilanteessa olisivat säilyttäneet tasatilanteen myös loppuun asti. Milenalla kummallekaan ei tuntunut olevan väliä, joten olisivat jättäneet sen neuvottelun ulkopuolelle ja neuvotelleet Aleksista, kenet vaihtavat tilalle, kuka sopii kummallekin, kenellä ei myöskään kummallekaan niin väliä. Niin typerä ja lyhytnäköinen paniikkipäätös Heidin itsensä kannalta.
Eiköhän tuolla eletä hetki hetkessä. Dynamiikka voi muuttua vaikka miten. Minusta Heidiltä, joka vaikuttaa fiksulta nuorelta naiselta, ainoa järkevä päätös pelastaa itsensä. Mia varmastikin halusi pelastaa itsensä ja todennäköisesti Aleksin, mutta kun kompromisseja jouduttiin tekemään, Mia valitsi Heidin säästämisen ja nimeämänsä Reeon häätöäänestykseen itsensä, Aleksin ja Milenan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Heidi pelasti itsensä, tosi vaikeassa tilanteessa. Voitti kisan ja sai tuolta osin vaikuttaa tuloksiin, mutta toinen voittaja Mia vaikutti siihen, että Reeo häädössä. Mitenkäs Reeon oma toiminta liittolaistensa suhteen? Ihan turha Heidiä nyt haukkua. Olisiko Heidin pitänyt pitää itsensä häädössä, vaikka voitti kilpailun?
Heidiltä puuttuu suoraselkäisyys, koska on niin epävarma itsestään. Ihan lapsi vielä ja voisi lähteä kotiin kasvamaan.
Heidi ei oo tyhmä
Kyllä mä näkisin että hän on enemmän tyhmä kuin kylmän laskelmoiva ja ovela peluri. Selvä uhka Reeon, Sallan ym uudelle liittoumalle, koska ei osaa tehdä järkeviä päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
https://forum.leffanator.fi/ mennääs kaikki pyytämään tuonne BB-osio terveisin Nabez
No niin kaikki. Terveisin Nabez
paras vaihtoehto oli se jota heidi käytti kolmantena vaihtoehtona, eli jätetään näin, silloin olisi sekä mian että heidin arvostus mitattu, vaikka milena olisi se todennäköinen lähtijä.
- mutta nyt meni veetuiks.
ps, siirryn siihen foliohattuporukkaan.
Miksi Sofia ja Miikka saanut heseä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Minusta oli ihan hyvä diili, että jos toinen saa oman nimen pois listalta, toinen saa vastaavasti päättää, kuka siihen tilalle laitetaan. Eihän tuossa oikeastaan ollut kummallekaan mitään erityisen hyviä vaihtoehtoja.
Jos he (Heidi) olisivat pelanneet fiksusti ja mahdollisimman järkevästi he olisivat olleet pelastamatta kumpikaan itseään, koska olivat "tasatilanteessa".ja olisivat sen sijaan neuvotelleet kahdesta muusta, kumman pelastavat, tai olleet muuttamatta järjestystä ollenkaan.
Mia ehdotti sitä etteivät pelasta itseään ja pelastetaan Aleksi mutta sitten ois pitäny joku tilalle. Ja Merven olisi Heidi valinnut. Mutta ehdotus ei käynyt Heidille vaan ainoastaan hänen pelastus.
Jep, just tää. Heidi ei ajatellut loppuun asti, että miten se kostautuu myöhemmin, vaikka nyt pelastuu. Molemmat olisi parantaneet omaa asemaansa katsojien silmissä, että tässä tasatilanteessa olisivat säilyttäneet tasatilanteen myös loppuun asti. Milenalla kummallekaan ei tuntunut olevan väliä, joten olisivat jättäneet sen neuvottelun ulkopuolelle ja neuvotelleet Aleksista, kenet vaihtavat tilalle, kuka sopii kummallekin, kenellä ei myöskään kummallekaan niin väliä. Niin typerä ja lyhytnäköinen paniikkipäätös Heidin itsensä kannalta.
Eiköhän tuolla eletä hetki hetkessä. Dynamiikka voi muuttua vaikka miten. Minusta Heidiltä, joka vaikuttaa fiksulta nuorelta naiselta, ainoa järkevä päätös pelastaa itsensä. Mia varmastikin halusi pelastaa itsensä ja todennäköisesti Aleksin, mutta kun kompromisseja jouduttiin tekemään, Mia valitsi Heidin säästämisen ja nimeämänsä Reeon häätöäänestykseen itsensä, Aleksin ja Milenan kanssa.
Ihminen ei voi olla fiksu, jos hän tekee tyhmiä päätöksiä kerta toisensa jälkeen.
Kyllä minuakin inhottaa se miten jotkut lapset saattaa kiduttaa pikkueläimiä. En kuitenkaan usko että niistä kaikista tulee psykopaatteja. Monet on tehny penskana jotain tyhmää.
Minusta Aleksi näyttää muuten fiksulta ja myötätuntoiselta, ennemmin pidän tuollasesta vähän höpsöstä kuin jostain ylimielisestä koviksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Minusta oli ihan hyvä diili, että jos toinen saa oman nimen pois listalta, toinen saa vastaavasti päättää, kuka siihen tilalle laitetaan. Eihän tuossa oikeastaan ollut kummallekaan mitään erityisen hyviä vaihtoehtoja.
Jos he (Heidi) olisivat pelanneet fiksusti ja mahdollisimman järkevästi he olisivat olleet pelastamatta kumpikaan itseään, koska olivat "tasatilanteessa".ja olisivat sen sijaan neuvotelleet kahdesta muusta, kumman pelastavat, tai olleet muuttamatta järjestystä ollenkaan.
Mia ehdotti sitä etteivät pelasta itseään ja pelastetaan Aleksi mutta sitten ois pitäny joku tilalle. Ja Merven olisi Heidi valinnut. Mutta ehdotus ei käynyt Heidille vaan ainoastaan hänen pelastus.
Jep, just tää. Heidi ei ajatellut loppuun asti, että miten se kostautuu myöhemmin, vaikka nyt pelastuu. Molemmat olisi parantaneet omaa asemaansa katsojien silmissä, että tässä tasatilanteessa olisivat säilyttäneet tasatilanteen myös loppuun asti. Milenalla kummallekaan ei tuntunut olevan väliä, joten olisivat jättäneet sen neuvottelun ulkopuolelle ja neuvotelleet Aleksista, kenet vaihtavat tilalle, kuka sopii kummallekin, kenellä ei myöskään kummallekaan niin väliä. Niin typerä ja lyhytnäköinen paniikkipäätös Heidin itsensä kannalta.
Entäpä Lauran päätökset, jotka vaikuttaneet todella paljon? Tämä on peli ja peliliikkeitä tehtävä. Sen, mitä 24/7 olen katsonut, tykkään sekä Laurasta että Heidistä. Mitään sellaista päätöstä ei voi tehdä, joka olisi kaikille mieleen.
Miksi Sofia ja Miikka sai jotain purilaista????
No niin, Heidin äiti, voit lopettaa alapeukuttamisen ja samojen asioiden jankkaamisen. Tottakai haluat puolustaa tytärtäsi, mutta kannattaa nyt tajuta, että myös hän tekee virheitä. USEIN.