Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mia ja Aleksi paljastuivat että ovat Ateenassa. Myös Laura ja Merve. Mutta onko Salla ja Milla Roomassa kun äänestäneet kuten Reeo käskytti Heidiä, Nabbea, Miikkaa, Tuulaa.
Miikkakin lähentynyt Nappasakia, käsi herteissa kiinni, pisteitä, pisteitä
Vierailija kirjoitti:
Se että siellä on nuorempi kannattajakunta. Täällä vauvelissa on korkermpi keski-ikä ja mieltymykset erilaiset.
Nykynuoriso on kyllä yleisesti ottaen fiksumpaa, eivät samaistu Millun ja Allun kaltaisiin ilmapäihin. Ei valtaosa pidä pieruja hauskoina. Aleksin päässä ei liiku mitään, miksi hän kiinnostaisi nuoriakaan katsojia? Ei nuoriso viehäty eläinrääkkääjistä.
Vierailija kirjoitti:
Bye bye beibi kirjoitti:
Eikös nyt yhdessä heivata Reijo huomenna kotiin pisulle ja pesulle? Ei sitä enää tarvita tuolla talossa pyörittelemässä silmiään maanisen näköisenä. Lippalakitkin alkaa jo olla aika paskasen näköisiä, että nekin voisi siellä kotona sitten pestä ja desifioida.
Tulee liian tylsää, jos toi läyhääjäporukka saa tahtonsa läpi. Kattelen mielellään kun nolaavat itsensä reeopsykooseillaan. Se tuo kontenttiakin taloon. Jos Reeo on lähtee niin liian helppo nakki muille. Haluan nähdä mitä nyt jatkossa tapahtuu kun ensiksi Laura paljasti pelikirjansa ja nyt Heidi laittoi Reeon häätöön. Draamaa tiedossa MIKÄLI Reeo jää taloon ja sitä moni nimenomaan haluaa!!
Samaa mieltä.Lisäksi miehet käy tosi vähiin, myös siksi pudottaisin nyt mieluummin naisen. Naisia aivan liikaa D:
Vierailija kirjoitti:
Mia ja Aleksi paljastuivat että ovat Ateenassa. Myös Laura ja Merve. Mutta onko Salla ja Milla Roomassa kun äänestäneet kuten Reeo käskytti Heidiä, Nabbea, Miikkaa, Tuulaa.
Aleksi ei oo ikinä ollut roomalaisissa. Tyhmiä ovzat jos Reeoon uskovat
Tuoltahan loppuu miähet joten Milena luiskaan. Hyviä naisia tosin kaikki.
Reeo turvaan.
Milena lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Minusta oli ihan hyvä diili, että jos toinen saa oman nimen pois listalta, toinen saa vastaavasti päättää, kuka siihen tilalle laitetaan. Eihän tuossa oikeastaan ollut kummallekaan mitään erityisen hyviä vaihtoehtoja.
Jos he (Heidi) olisivat pelanneet fiksusti ja mahdollisimman järkevästi he olisivat olleet pelastamatta kumpikaan itseään, koska olivat "tasatilanteessa".ja olisivat sen sijaan neuvotelleet kahdesta muusta, kumman pelastavat, tai olleet muuttamatta järjestystä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia ja Aleksi paljastuivat että ovat Ateenassa. Myös Laura ja Merve. Mutta onko Salla ja Milla Roomassa kun äänestäneet kuten Reeo käskytti Heidiä, Nabbea, Miikkaa, Tuulaa.
Aleksi ei oo ikinä ollut roomalaisissa. Tyhmiä ovzat jos Reeoon uskovat
Ei olekaan ja kyllä ne sen tietää. Ovat meinanneet jo pistää Allun monta kertaa liuskaan ja nyt viimeinkin pistivät. Siksi Millu kostikin ja halusi Reeon häätöön. Kiltti Heidi suostui tottakai, sai itsensä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Samat fiilukset. Heidin pisteet laski nyt.
Heidin pisteet NOUSI mun silmissä. Ei ole Reiskan puudeli vaikka siltä on näyttänyt. Fiksu nuori nainen.
Ok, eli olet niitä tyyppejä jotka tykkää pettää kavereitaan. No ei siinä mitään, meitä on moneen junaan. Seuraavaksi kun joku muu asukas tekee saman niin toivottavasti nostatat myöskin hänen pisteitään. Saattaa Reeo ja Miikka laittaa Heidin liuskaan
tuo on BB talo, Teema, juonittelu. Itse en osaisi pelata tuota peliä koska juonittelu ja läyhääminen ikävää.
Bye bye beibi kirjoitti:
Eikös nyt yhdessä heivata Reijo huomenna kotiin pisulle ja pesulle? Ei sitä enää tarvita tuolla talossa pyörittelemässä silmiään maanisen näköisenä. Lippalakitkin alkaa jo olla aika paskasen näköisiä, että nekin voisi siellä kotona sitten pestä ja desifioida.
Ja päästää hänet oikeaan parturiin korjaamaan tuo kauhee hiusväri. Ja peseen lököhousunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.
Mia ja Heidi olivat molemmat häädössä. Alkoi neuvottelu pelastetaanko vain toinen vai ei kumpaakaan. Mia ehdotteli pelastetaanko vain Aleksi. Heidi oli jämäkkänä ettei hän viimeksi neukkarissa saanut tahtoaan läpi ja jäisiitä paha olo.kysyivät kenet laittaisit tilalle, Merven Heidi, Reeon Mia. Siinä mielessä ratkaisu oli kompromissi. Molemmat sai tahtonsa läpi.Paitsi Mia kolmannen tahtonsa. Eka oli Aleksin pelastus, Mian pelastus ja Reeo tilalle.
Mistä neuvottekuhuoneen tapahtumat näkee? Täällä on moni raivonnut, kun sitä ei näytetä 24/7-katsojille. Eikö neuvottelu ollut eilen eli tulisi vasta tänään koosteessa? Vai onko julkaistu joku videoklippi?
Se oli eilen koosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.
Mia ja Heidi olivat molemmat häädössä. Alkoi neuvottelu pelastetaanko vain toinen vai ei kumpaakaan. Mia ehdotteli pelastetaanko vain Aleksi. Heidi oli jämäkkänä ettei hän viimeksi neukkarissa saanut tahtoaan läpi ja jäisiitä paha olo.kysyivät kenet laittaisit tilalle, Merven Heidi, Reeon Mia. Siinä mielessä ratkaisu oli kompromissi. Molemmat sai tahtonsa läpi.Paitsi Mia kolmannen tahtonsa. Eka oli Aleksin pelastus, Mian pelastus ja Reeo tilalle.
Mistä neuvottekuhuoneen tapahtumat näkee? Täällä on moni raivonnut, kun sitä ei näytetä 24/7-katsojille. Eikö neuvottelu ollut eilen eli tulisi vasta tänään koosteessa? Vai onko julkaistu joku videoklippi?
tuli eilen televisiosta, mullakin iso tv niin hyvä katsoa, 24/7 myös ja näkyy varmaan jo tänään
Vierailija kirjoitti:
Mia ja Aleksi paljastuivat että ovat Ateenassa. Myös Laura ja Merve. Mutta onko Salla ja Milla Roomassa kun äänestäneet kuten Reeo käskytti Heidiä, Nabbea, Miikkaa, Tuulaa.
Ja kukaan Reeon käskyttämistä ei ole häädössä. Eikös se ole aika loistavaa käskyttämistä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Eihän Mia pelastanutkaan itseään kun Heidi pelasti itsensä ja antoi siunauksen sille, että Mia lätkäsee Reeon häätöön. Petti taas kaverinsa, mutta sellainen Heidi on, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Entä jos Mia olisi pelastanut itsensä. Kuka syyttelisi siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Tarkoitatko että Mia vaikka voitti joukkueensa niin ei saisi pelastaa itseänsä eikä valita ketään Heidin tilalle? Heidihän olisi voinut jättää pelastamatta itseään niin ei oliai tarvinnut ketään tilalle. Heidihän jyräsi itsensä pois häädöstä.
Heidi ja Mia voitti ja Mialle sopi että Heidi ei oo häädössä. Sitten olisi tullut tenkkapoo jos Mia halusi myös että hän ei oo häädössä. eli kummatkin on häädössä. Heidi pelkäsi että hänet häädetään ulos. Ei olisi häädetty.
Muistatteko ohjelman jossa miljonääriäidit olivat. Kaikilla heillä blondattu pää. Siihen ohjelmaan Tuula sopisi.
sarkasmia