Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Heidin ekat sanat tyyliin "nyt en enää mokaa tätä ku jo kerran tein virheen" (viittasi Miikkaan)
Lopputulos = suostuu pistämään reeon häätöön
😂😂😂😂 vautsi vau
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas kerran NOLO päätös Heidiltä. Voivoi... pelasti oman nahkansa ja antoi Mian taas viedä kuin pässiä narussa (niin kuin Aleksinkin) laittamalla Reeon häätöön. En arvosta tuollaista peliä. Miikka-juttukin oli jo yksi naula arkkuun.
Samat fiilukset. Heidin pisteet laski nyt.
Heidin pisteet NOUSI mun silmissä. Ei ole Reiskan puudeli vaikka siltä on näyttänyt. Fiksu nuori nainen.
Ok, eli olet niitä tyyppejä jotka tykkää pettää kavereitaan. No ei siinä mitään, meitä on moneen junaan. Seuraavaksi kun joku muu asukas tekee saman niin toivottavasti nostatat myöskin hänen pisteitään. Saattaa Reeo ja Miikka laittaa Heidin liuskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helv. ihmisillä on romanssia vastaan? Ensin valittaa kun talossa ei tapahdu mitään ja sitten kun alkaa jotain mielenkiintoista tapahtumaan niin sekään ei käy...
Mun mielestä tuo ei näytä romanssilta vaan siltä että Mia leikkii Aleksin tunteilla.
Aidot romanssit ovatkin ihania, niin kuin joskus Tuulilla ja Terolla oli. Mutta nuo kaksi, Mia ja Aleksi, eivät ole aitoja. Vain ärsyttäviä, näyttelevät paljon saadakseen huomiota ja suosiota. Jos jotain aitoa tapahtuisi joskus BB:ssä, sehän olisi ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna äänestetään Reoo-pappa ensimmäisenä häädöstä turvaan ! Hän tuo häädössä olevista eniten keskusteluita taloon. Teinipariskunnan keskustelut pyörii suunnilleen omien pierujen kommentoimisen tasolla.. Toinen heistä kotiin vaan ! Hiekkalaatikolle ämpäriä täyttelemään.
Jos nelonen ja BB haluaa, että ohjelmaa katsotaan, Reeon poislähtö tietäisi ihan varmasti sitä, että suuren suuri osa ihmisiä lopettaisi kerta heitolla BB.n katsomisen.
Onks tämä asia jota BB ei koskaan tule ymmärtämään?
Reeon häätö ei katsojalukuihin vaikuttaisi. Ei tuo mitään sisältöä ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Heidi pelasti itsensä, kun taas Reeo heitti liittolaisensa Markon ja Ruzbehin bussin alle.
Reeo heittää kaikki bussin alle. Siksi parempi Reeo heittää huomenna ulos.
Vierailija kirjoitti:
heidi asuu viel äidin kanssa, kun heidi haluaa pitää kotibileet äiti menee mummille
Heidi säästää rahaa ja tuskin jää myyjäksi, 21 vee ja oisko 2 v sitten päässyt ylioppilaaksi. Todennäköisesti yrittää yliopistoon ja tuolla sisulla mennään. Oisko samat intressit mitä ystävällä joka pääsi Roihin oikikseen
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt äänesttä Aleksin jäämään taloon
oon äiti ihminen ja voisin äänestää Aleksia jäämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi pelasti itsensä, kun taas Reeo heitti liittolaisensa Markon ja Ruzbehin bussin alle.
Reeo heittää kaikki bussin alle. Siksi parempi Reeo heittää huomenna ulos.
lukekaa esittelyvideo. Ei oo tullut ystäviä hakemaan ja taitava manipuloija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Koska Mian (ja ryhmänsä) ainoa agenda oli saada Reeo häätöön.
Heidän piti valita BB:n nimilistasta asukas. Heillä ei ollut itsellään omaa valtaa laittaa muita asukkaita äänestykseen. Nimilistassa oli vähemmän ääniä saaneita ihmisiä, joista heidän piti valita yksi asukas Heidin tilalle. Heidin uhraukset eivät ole kovinkaan fiksuja. Helppo huijata!
Miksi valehtelet. Kaikki paitsi päällikkö Laura oli valittavissa.
Ei ollut. He eivät puhuneet Mervesta ja Sofiasta yhtään mitään. Asukkaiden kasvojen kuvat olivat seinällä, jotka BB oli sinne laittanut. Heidän piti valita näistä valitsemista henkilöistä, joka pitää vaihtaa. Ei muita voi laittaa äänestykseen, koska heitä ole äänestetty! Lopeta itse valehtelu ja osta vahvemmat silmälasit. Ymmärrätkö vieläkään ettei ketään muuta asukasta voi laittaa tulilinjalle, jos häntä ei ole äänestetty asukkaiden toimesta. Joko alat ymmärtämään pelin juonen, mitä?, tarpeeksi lepakoita tapulissa?
Reeo ekana turvaan niin se on ihan sama kuka lähtee vai lähteekö koko kolmenkopla 😁👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Neuvotteluhuoneessa Mialle ja Heidille selviää, että nimeämispisteiden perusteella häätöäänestykseen joutuvat Milena, Heidi, Mia ja Aleksi. Kaksikko saa poistaa häätöön joutuvista asukkaista yhden ja vaihtaa hänen tilalleen toisen asukkaan. He päättävät pelastaa Heidin ja valitsevat tämän tilalle Reeon. Häätöäänestyksessä ovat siis tällä viikolla Milena, Reeo, Mia ja Aleksi."
En ymmärrä. Tottakai oli selvää, että Heidi pelastaa itsensä, mutta miksi Heidi ja Mia valitsi tilalle juuri Reeon? Mia tietty haluaakin Reeon sohvalle, mutta miksi Heidi salli tämän? (Taas, aiemmin teki saman tempun liittolaiselleen Miikalle.) Mikseivät valinneet häätöön jotain sellaista, josta olisivat olleet yhtä mieltä? Esim. Sofia, Salla, Milla, Tuula..?
Koska Mian (ja ryhmänsä) ainoa agenda oli saada Reeo häätöön.
Heidän piti valita BB:n nimilistasta asukas. Heillä ei ollut itsellään omaa valtaa laittaa muita asukkaita äänestykseen. Nimilistassa oli vähemmän ääniä saaneita ihmisiä, joista heidän piti valita yksi asukas Heidin tilalle. Heidin uhraukset eivät ole kovinkaan fiksuja. Helppo huijata!
Miksi valehtelet. Kaikki paitsi päällikkö Laura oli valittavissa.
Ei ollut. He eivät puhuneet Mervesta ja Sofiasta yhtään mitään. Asukkaiden kasvojen kuvat olivat seinällä, jotka BB oli sinne laittanut. Heidän piti valita näistä valitsemista henkilöistä, joka pitää vaihtaa. Ei muita voi laittaa äänestykseen, koska heitä ole äänestetty! Lopeta itse valehtelu ja osta vahvemmat silmälasit. Ymmärrätkö vieläkään ettei ketään muuta asukasta voi laittaa tulilinjalle, jos häntä ei ole äänestetty asukkaiden toimesta. Joko alat ymmärtämään pelin juonen, mitä?, tarpeeksi lepakoita tapulissa?
0/5.
Eikös nyt yhdessä heivata Reijo huomenna kotiin pisulle ja pesulle? Ei sitä enää tarvita tuolla talossa pyörittelemässä silmiään maanisen näköisenä. Lippalakitkin alkaa jo olla aika paskasen näköisiä, että nekin voisi siellä kotona sitten pestä ja desifioida.
Tuula = Kardashian hähähäääääää!!!!! Lol!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Melina on reipas kuitenkin vaik ei mun lemppari mutta onko kukaan. Kaikissa ärsyttäviä piirteitä. Nyt on vaara että Melina tippuu. Riippuu haluuko katsojat nähdä teerenpeliä, machoilua vai eestaas sahaamista. Toisaalta Mia ja Melina tulee näkyyn Reeolla ja Miikkalla pisteissä.
Melina
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.
Mia ja Heidi olivat molemmat häädössä. Alkoi neuvottelu pelastetaanko vain toinen vai ei kumpaakaan. Mia ehdotteli pelastetaanko vain Aleksi. Heidi oli jämäkkänä ettei hän viimeksi neukkarissa saanut tahtoaan läpi ja jäisiitä paha olo.kysyivät kenet laittaisit tilalle, Merven Heidi, Reeon Mia. Siinä mielessä ratkaisu oli kompromissi. Molemmat sai tahtonsa läpi.Paitsi Mia kolmannen tahtonsa. Eka oli Aleksin pelastus, Mian pelastus ja Reeo tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi ressu kun Miikka ja Reeo alkavat kuulustella kenet laittoivat Heidin tilalle.
Mitä sitten? Luulisi, että ymmärtävät. Diili on se, että toinen neuvottelija päättää kenet otetaan häädöstä pois ja toinen päättää kuka laitetaan tilalle. Äänestyksessä oli sekä Mia että Heidi eli tottaksi molemmat haluavat pelastaa itsensä. Miikka ja Reeokin pelastaisi itsensä. Nyt kävi niin, että Heidi sai päättää kuka pelastuu ja tottakai pelastaa itsensä (eikä Akeksi, Miaa tai Mikenaa). Ja Mia sai sitten päättää yksin kenet laittaa häätöön. Hän valitsi tietty Reeon. Eli eihän tuo millään lailla ollut edes Heidin vika, vaan Miaa saavat Reeo ja Miikka syyttää. Joten ei Hedillä ole mitään anteeksipyydettävää.
Bye bye beibi kirjoitti:
Eikös nyt yhdessä heivata Reijo huomenna kotiin pisulle ja pesulle? Ei sitä enää tarvita tuolla talossa pyörittelemässä silmiään maanisen näköisenä. Lippalakitkin alkaa jo olla aika paskasen näköisiä, että nekin voisi siellä kotona sitten pestä ja desifioida.
Tulee liian tylsää, jos toi läyhääjäporukka saa tahtonsa läpi. Kattelen mielellään kun nolaavat itsensä reeopsykooseillaan. Se tuo kontenttiakin taloon. Jos Reeo on lähtee niin liian helppo nakki muille. Haluan nähdä mitä nyt jatkossa tapahtuu kun ensiksi Laura paljasti pelikirjansa ja nyt Heidi laittoi Reeon häätöön. Draamaa tiedossa MIKÄLI Reeo jää taloon ja sitä moni nimenomaan haluaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.
Mia ja Heidi olivat molemmat häädössä. Alkoi neuvottelu pelastetaanko vain toinen vai ei kumpaakaan. Mia ehdotteli pelastetaanko vain Aleksi. Heidi oli jämäkkänä ettei hän viimeksi neukkarissa saanut tahtoaan läpi ja jäisiitä paha olo.kysyivät kenet laittaisit tilalle, Merven Heidi, Reeon Mia. Siinä mielessä ratkaisu oli kompromissi. Molemmat sai tahtonsa läpi.Paitsi Mia kolmannen tahtonsa. Eka oli Aleksin pelastus, Mian pelastus ja Reeo tilalle.
Mistä neuvottekuhuoneen tapahtumat näkee? Täällä on moni raivonnut, kun sitä ei näytetä 24/7-katsojille. Eikö neuvottelu ollut eilen eli tulisi vasta tänään koosteessa? Vai onko julkaistu joku videoklippi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ne päätti siellä neukkarissq? Täällä on ainakin kolme eri kertomusta.
Mia ja Heidi olivat molemmat häädössä. Alkoi neuvottelu pelastetaanko vain toinen vai ei kumpaakaan. Mia ehdotteli pelastetaanko vain Aleksi. Heidi oli jämäkkänä ettei hän viimeksi neukkarissa saanut tahtoaan läpi ja jäisiitä paha olo.kysyivät kenet laittaisit tilalle, Merven Heidi, Reeon Mia. Siinä mielessä ratkaisu oli kompromissi. Molemmat sai tahtonsa läpi.Paitsi Mia kolmannen tahtonsa. Eka oli Aleksin pelastus, Mian pelastus ja Reeo tilalle.
Mistä neuvottekuhuoneen tapahtumat näkee? Täällä on moni raivonnut, kun sitä ei näytetä 24/7-katsojille. Eikö neuvottelu ollut eilen eli tulisi vasta tänään koosteessa? Vai onko julkaistu joku videoklippi?
Eilen tuli koosteessa kaikki. Nimeämiskilpailu sekä neuvotteluhuonejutut.
Heidin pisteet NOUSI mun silmissä. Ei ole Reiskan puudeli vaikka siltä on näyttänyt. Fiksu nuori nainen.