Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeo ja Miikka päättivät antaa häätöääniä Nabelle Mian sijaan. Miksi? Nabbehan sanonut ettei heitä nimeä koskaan. Me Nabbefanit äänestämme Reeon ulos.
Millu nuori ja nuoremman näköinen mitä 26 v, eriasia jos olisi Lauran kanssa ja Laurakin ikäistään nuoremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ulos!
Kyllä. En varmaan tulis toimeen tuon jurottajan kanssa.
Miiikka on ihan ok. Itsetunnon kanssa tosin vieläkin ongelmia, joita peittää ns koviksen roolilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD
Tämä ei ole enää normaalia
Ja äitinsä tatskoista
Surkea poikaparka.
Outoa todella
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Miikka päättivät antaa häätöääniä Nabelle Mian sijaan. Miksi? Nabbehan sanonut ettei heitä nimeä koskaan. Me Nabbefanit äänestämme Reeon ulos.
Nappehan on noille pelinappula kuten Heidikin
Vierailija kirjoitti:
Hakeekohan Allu Miasta äidillistä turvaa.🤔
Hakeekohan Heidi faijasta turvaa eli Reiskasta ja Miikka isä turvaa, ei hyvää iltaa höppänät
Sofia siis kertoi huonon mauttoman vitsin, siinä kaikki. Taas todettava ettei 24/7 katsojien tulkintoihin ole luottamista. Itse katsottava ja tehtävä omat päätelmät.
Hoh hoijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että toi miikka on rasittava jeesustelija, reeon kanssa ulos sunnuntaina
Varastomiehellä on aikamoiset valtafantasiat. Tuommonen samanhenkinen mies on naapurimaan vallankahvassa. Että sellaista se on kun luulee liikoja itsestään.
Aikamoinen vertaus jos Miikka vertaat Putiniin 😳
Hyi miten ilkeä Sofia. Kun Karvan puhuu lähdöstään Sofia huutaa kelle mä nyt annan 2p. Miksi Karvanin kuullen ilkeää. Silti loukkaantuu kun joku teemuistoringissä sanoo esim että Kirsi pelasi liikaa ja oli epäoikeudenmukainen.
Hoh hoijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että toi miikka on rasittava jeesustelija, reeon kanssa ulos sunnuntaina
Varastomiehellä on aikamoiset valtafantasiat. Tuommonen samanhenkinen mies on naapurimaan vallankahvassa. Että sellaista se on kun luulee liikoja itsestään.
peruskoulu, ei amista , 29 vee, ehtii käydä vielä ammattikoulun
Vierailija kirjoitti:
Millu nuori ja nuoremman näköinen mitä 26 v, eriasia jos olisi Lauran kanssa ja Laurakin ikäistään nuoremman näköinen.
En nyt tiedä mitä merkitystä sillä on miten nuorelta kukanenkin näyttää, mutta kun tämä asia otettiin esille, niin kyllä Millu voisi ihan hyvin olla 36-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että toi miikka on rasittava jeesustelija, reeon kanssa ulos sunnuntaina
Varastomiehellä on aikamoiset valtafantasiat. Tuommonen samanhenkinen mies on naapurimaan vallankahvassa. Että sellaista se on kun luulee liikoja itsestään.
Aikamoinen vertaus jos Miikka vertaat Putiniin 😳
Juu.. ei ole ihmisillä kaikki muumit laaksossa täällä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Millu nuori ja nuoremman näköinen mitä 26 v, eriasia jos olisi Lauran kanssa ja Laurakin ikäistään nuoremman näköinen.
Millu on kyllä hyvin kuluneen näköinen ikäisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ilkeä Sofia. Kun Karvan puhuu lähdöstään Sofia huutaa kelle mä nyt annan 2p. Miksi Karvanin kuullen ilkeää. Silti loukkaantuu kun joku teemuistoringissä sanoo esim että Kirsi pelasi liikaa ja oli epäoikeudenmukainen.
Se oli huono vitsi väärässä paikassa. Joskus niin tapahtuu. Turha suurennella tapahtunutta.
Vierailija kirjoitti:
Millu nuori ja nuoremman näköinen mitä 26 v, eriasia jos olisi Lauran kanssa ja Laurakin ikäistään nuoremman näköinen.
En nyt tiedä mitä merkitystä sillä on miten nuorelta kukanenkin näyttää, mutta kun tämä asia otettiin esille, niin kyllä Millu voisi ihan hyvin olla 36-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottava lääppijä tuo Aleksi. Koko ajan pitää kosketella Millua.
Millu sallii tämäm lääppimisen jostakin syystä, vaikka tämä lääppijä on infantiili.
Milluhan on ihan lätkässä Aleksiin, meni Aleksin sänkyyn kun on oma sänkykin. Millu 26 vee,
naisen pitäää pitää tavarasta huoli, ei siellä oo pantu ja toivottavasti ei tapahdu edes
Miksi ne näyttää samoja ku eilen. Karvanin puheen ja muutakin.
Nappe feikkaa pk huoneessa just nyt
Paskin kausi ikinä! Nää ei tee mitään. Nyt koosteessa sama Karvanin ulvonta-vuodatus kun eilen. Oikeesti 24h porukka tuolla, hetken kooste ja nyt uusintaa eiliseltä?! Mitä hittoo.
Hakeekohan Allu Miasta äidillistä turvaa.🤔