Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Milena kotiin. Vieläkin jaksaa jauhaa siitä "twiitistä"
Toisella on twiittipsykoosit samaan aikaan kuin toisilla on reeopsykoosit. On tää jännää :D
Miikka sen sanoi, Reeo ajattelee vain pelinä.
Mina tule hullu Sleksista. Mina päänsärky Aleksista. T. Nabbe
Mikä kumma siinä on, että joka kaudella pitää olla joku syntipukki, jota pahimmat myrkkykatkot kyylää. Tällä kaudella se on ollut Heidi, jota vähän väliä syytetään milloin mistäkin.
Aleksi elämäniloinen nuori mies, sportti ja vilkeri
Vierailija kirjoitti:
Aleksi elämäniloinen nuori mies, sportti ja vilkeri
On. Komea kaunis vartalo ja ihanat kasvot. Ainoa syy katsoa bb:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD
Tämä ei ole enää normaalia
Ei niin, mikä tuossa nuoressa ihmisessa mättää.
Kertoi nauraen repineensä perhosten siipiä ja sahanneensa linkkuveitsellä sammakon jalat sen jälkeen kun oli naulinnut se seinään tikalla.
Jos ihminen pystyy tuollaiseen, häneltä puuttuu ainakin empatiakyky täysin. Sen lisäksi hän sadisti.
Reeo, Aleksi, Milena ja - kuka? Häädössä.
Kait olen ilkeä, mutta minua naurattaa vieläkin se viime kauden bileilta, kun palju oli täynnä väkeä ja sitten sinne änkesi vielä Jassu. Valehtelematta palju valui yli n. kymmenen minuuttia.
Juu ja tykkään Jassusta. Jassu oli välillä ilkeä, mutta osasi kyllä olla ihmisiksikin ja pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD
Tämä ei ole enää normaalia
Ei niin, mikä tuossa nuoressa ihmisessa mättää.
Kertoi nauraen repineensä perhosten siipiä ja sahanneensa linkkuveitsellä sammakon jalat sen jälkeen kun oli naulinnut se seinään tikalla.
Jos ihminen pystyy tuollaiseen, häneltä puuttuu ainakin empatiakyky täysin. Sen lisäksi hän sadisti.
hän on*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottava lääppijä tuo Aleksi. Koko ajan pitää kosketella Millua.
Millu sallii tämäm lääppimisen jostakin syystä, vaikka tämä lääppijä on infantiili.
Milluhan on ihan lätkässä Aleksiin, meni Aleksin sänkyyn kun on oma sänkykin. Millu 26 vee,
Yhtäkkiä tajusin, ketä viime vuoden asukkia Aleksi jees jees mies muistuttaa.
Noorahan oli samanlainen käki, joo, mulla sama -kaiku.
Kuin kaksi marjaa!
Ehkä ovat joutuneet nostaa jonkun tilalleen häätöön tai vain lisännyt yhden eikä ole saanut poistaa ketään? Sitten siellä on Reeo, Millu, Aleksi, Milena ja nostettu Salla.
Nyt saitte Bileet, musiikki vaan puuttuu, ehkä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
että toi miikka on rasittava jeesustelija, reeon kanssa ulos sunnuntaina
Varastomiehellä on aikamoiset valtafantasiat. Tuommonen samanhenkinen mies on naapurimaan vallankahvassa. Että sellaista se on kun luulee liikoja itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Reeo, Aleksi, Milena ja - kuka? Häädössä.
Jorma-Anneli ja Seppo-Kaisa.
No nyt kaikki jotka on sitä mieltä ettei Reeo ja Miikka juoni, nimeämislähetys auki.
Ai niin, mutku eihän totuutta uskota vaan keksitään vaan muista paskajuttuja.
Kumpikin Mia ja Heidi surullisen oloisia kun tulivat neukkarista.
Miikka ja Reeo juonii, Reiska kova peluri.
Miks vettuu nuo äänet on taas niin huonot tuossa paljussa. Ei kuulu kunnolla noitten äänet.