Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että toi miikka on rasittava jeesustelija, reeon kanssa ulos sunnuntaina
Miikka tuskin on häädössä.
Harmi jos näin.
Milenan kun sais tuolta ulos niin olisi kiva. Uskon että on häädlssä
Vierailija kirjoitti:
Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD
Tämä ei ole enää normaalia
Jokainen lause, jonka sanoo, on äidistä? Tuskin on. Onko pakko liioitella?
Reeo juonii koko ajan? Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD
Tämä ei ole enää normaalia
Ja äitinsä tatskoista
Surkea poikaparka.
Voisko joku timmi nainen antaa mulle revaa?
Vierailija kirjoitti:
Miikan mielestä hän ansaitsee voiton. No just.
TARVITSEE , ei sanonut ansaitsee .
Vierailija kirjoitti:
Onko Aleksi juonut?
Miksi alkaisi juoda talossa kun ei ole koskaan juonut?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Allulla vaan 1 kaveri ja sekin hänen äitinsä.🤔
on kertonut tuolla kavereista
Luulen, että nimetyt on Reeo, tuula, allu
Tuula lähtee
Ket ä muut aattelette ?
Vierailija kirjoitti:
Miikka ulos!
Kyllä. En varmaan tulis toimeen tuon jurottajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miikka ulos!
Miikka on finaaliviikolla. Uskokaa tai älkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Allulla vaan 1 kaveri ja sekin hänen äitinsä.🤔
on kertonut tuolla kavereista
"kavereista"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.
Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.
Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.
Mutta Krisu ja Jassu sentään voittivat kautensa. Olivat räväköitä ja hauskoja persoonia.
Tän kauden Jassu on Merve. Varteenotettava voittaja jopa.
Nyt meni spläshit väärään kurkkuun kun alkoi niin naurattaa! Apua, tukehdun!
tuolla on iloa, Tuula jo huppelissa,
Milena kotiin. Vieläkin jaksaa jauhaa siitä "twiitistä"
kohta nimeämiset koosteessa
Ei sanonut että ansaitsee vaan tarvitsisi