Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jokos Nabbelta on tullut kakka ulos vai onko ummella?
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi ollut häädössä. Millu halusi pelastaa Aleksin ja Heidi Reeon.
Saiko 2 pelastaa? 2 häätöön?
Kaksi voisi pudottaa häädössä pois. Millun ja Milenan. Näitä ei enää vaan jaksa.
Eikö Millu nuku öisin, kun on kaameat silmäpussit?
Ja näistä Reeon ja Heidin jutskailuista ei koosteessa näytetä varmaan sekuntiakaan. Jännä muutenkin, että studiovieraat järkeään keskittyy vain muutamaan asukkaaseen tällä kaudella, Reeo ja Miika ei tee mitään positiivista talossa, ne vain juonittelee, ovat isoja neroja tms ja sit on Mia+Aleksi ja heidän sisarussuhteen puiminen. Miksi studiossa ei keskustella esim. Lauran ja Merven pelaamisesta, Sallan siivousinnosta tai Naben migreenistä.. Ei tietenkään, kun se ei sovi käsikirjoitukseen..
Vierailija kirjoitti:
Jokos Nabbelta on tullut kakka ulos vai onko ummella?
Napakaskar iso poika jo, eikö tiedä että kannattaa liikkua ts siellä on Juoksumatto ja puolituntia edes niin alkaa tapahtua.
Toivottavasti häätää kaksi pois. Milena ja Millu joutaisi pois.
Ja Kirsi siis palaa taloon Karvanin tilalle!
Vierailija kirjoitti:
Odotamme pe siivousta ja kukin mitä tekee ja tekeekö tarpeeksi ja kuka matkustaa vapaasti.
Tänään mennään talossa nukkumaan myös klo 22:00, koska perjantai.
Kiva kun viikonloppuna itsellä olis aikaa katsoa pidempää niin nämä laitetaan nukkumaan. Tuotanto hoi! Perjantaiksi ohjelmaa silloin kun ihmiset katsois!
Vierailija kirjoitti:
Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin.
Koska katson vain koosteet. Koosteissa on turhan paljon haastatteluja.
Me katsojat näemme, mitä talossa tapahtuu, onko niitä pakko kerrata koosteissa joka ilta ja etenkin
kun kysellään heidän mielipidettään jostakusta ihmisestä.
Onko se katsojille tarpeen tietää, mitä mieltä joku vieras on talossa olevasta ihmisestä.
On meillä katsojilla sentään aivot. Osataan itsekin päättää kenestä tykätään. Ei siihen apuja tarvita.
Ja vieraissa on samat naamat, nuo kaksi naispuoleista, joista en tykkää, yhtenään vierailee ohjelmassa,
miksi nuo kaksi, jotka kaiken lisäksi puhuu päällekkäin, ne ei näe metsää puilta.
Nyt saisivat näyttää kuka on antanut häätöpisteitä ja kenelle. Saataisiin kunnon säpinää taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?
Sofia ainakin luulee, kun koko ajan hakee vapautuksia.
Santeri luistaa lähes joka tehtävästä. Miksi ne ei ole nimenneet sitä.
Minua niin etoo sen naama, joka on ihan miehen kasvojen näköinen. Mieshän se oikeasti onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ei oo nykyään hyviä käänteitä tai tehtäviä. Tylsiä olleet nelosen kaudet🥱 No okei 2019 oli ihan ok.
Vuonna 2019 mm. Rukalla käynti oli timanttinen, samoin keisarilta viety valta-asema, ja laivan vuoropäällikkö laskemassa sormillaan. Voi Krisu!🤩😍
Levillä. Noin se muisti pettää. autossa meinas leimahtaa tappelu. Jukka ja Risu joutu kahdestaan häätöön.
Ja samaisella reissulla Risu uhkasi ampua koko porukan. Ja tästä tyypistä leivottiin voittaja.
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Vierailija kirjoitti:
SomeLaurat oikein hakee tukea kommenteista mielipiteilleen toisin kuin vaikka Jassu, joka puhuu vain omasta puolestaan.
Siinä sitten on kuvottava pari. Miksi heitä pitää tulla kaksittain huutamaan tuonne studioon.
Vierailija kirjoitti:
Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin.
Ehkä tuotanto on älynnyt Reeon olevan niin ylivertainen kisaaja, että häntä pitää vetää alas näillä studiovierailla, joille laitetaan sanat suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotamme pe siivousta ja kukin mitä tekee ja tekeekö tarpeeksi ja kuka matkustaa vapaasti.
Tänään mennään talossa nukkumaan myös klo 22:00, koska perjantai.
Kiva kun viikonloppuna itsellä olis aikaa katsoa pidempää niin nämä laitetaan nukkumaan. Tuotanto hoi! Perjantaiksi ohjelmaa silloin kun ihmiset katsois!
Tänään on bileet, koska eilisiltana ulkona poreamme pörisi eli vettä vaihdettiin/puhdistettiin👍
Vierailija kirjoitti:
Ja Kirsi siis palaa taloon Karvanin tilalle!
Olis aivan fantsua
Sateenkaaren tuolla puolen kirjoitti:
Haimila on kritiikitön Sofia-fani ja varmaan hyräilee koko ajan mielessään Kumipallona luokses pompin taas.
Hyi hitto. Miksi Haimila tulee epäsiisteissä miesten vaatteissa studioon. Istuu kuin miehet.
Ainakin Haimilasta tietää, ennen kuin se avaa suutaan, kun on sen suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaaren tuolla puolen kirjoitti:
Haimila on kritiikitön Sofia-fani ja varmaan hyräilee koko ajan mielessään Kumipallona luokses pompin taas.
Hyi hitto. Miksi Haimila tulee epäsiisteissä miesten vaatteissa studioon. Istuu kuin miehet.
Ainakin Haimilasta tietää, ennen kuin se avaa suutaan, kun on sen suosikki.
Heidän suosikkinsa ei ainakaan ole valkoinen lihaa syövä heteromies.
Joko herätty että tietää nousta kyttäämään.