Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37741/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko herätty että tietää nousta kyttäämään.

Vierailija
37742/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Nabbelta on tullut kakka ulos vai onko ummella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37743/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Heidi ollut häädössä. Millu halusi pelastaa Aleksin ja Heidi Reeon.

Saiko 2 pelastaa? 2 häätöön?

Vierailija
37744/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi voisi pudottaa häädössä pois. Millun ja Milenan. Näitä ei enää vaan jaksa.

Eikö Millu nuku öisin, kun on kaameat silmäpussit?

Vierailija
37745/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näistä Reeon ja Heidin jutskailuista ei koosteessa näytetä varmaan sekuntiakaan. Jännä muutenkin, että studiovieraat järkeään keskittyy vain muutamaan asukkaaseen tällä kaudella, Reeo ja Miika ei tee mitään positiivista talossa, ne vain juonittelee, ovat isoja neroja tms ja sit on Mia+Aleksi ja heidän sisarussuhteen puiminen. Miksi studiossa ei keskustella esim. Lauran ja Merven pelaamisesta, Sallan siivousinnosta tai Naben migreenistä.. Ei tietenkään, kun se ei sovi käsikirjoitukseen..

Vierailija
37746/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos Nabbelta on tullut kakka ulos vai onko ummella?

Napakaskar iso poika jo, eikö tiedä että kannattaa liikkua ts siellä on Juoksumatto ja puolituntia edes niin alkaa tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37747/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti häätää kaksi pois. Milena ja Millu joutaisi pois.

Vierailija
37748/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kirsi siis palaa taloon Karvanin tilalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37749/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotamme pe siivousta ja kukin mitä tekee ja tekeekö tarpeeksi ja kuka matkustaa vapaasti.

Tänään mennään talossa nukkumaan myös klo 22:00, koska perjantai.

Kiva kun viikonloppuna itsellä olis aikaa katsoa pidempää niin nämä laitetaan nukkumaan. Tuotanto hoi! Perjantaiksi ohjelmaa silloin kun ihmiset katsois!

Vierailija
37750/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin. 

Koska katson vain koosteet. Koosteissa on turhan paljon haastatteluja.

Me katsojat näemme,  mitä talossa tapahtuu, onko niitä pakko kerrata koosteissa joka ilta ja etenkin

kun kysellään heidän mielipidettään jostakusta ihmisestä. 

Onko se katsojille tarpeen tietää, mitä mieltä joku vieras on talossa olevasta ihmisestä.

On meillä katsojilla sentään aivot.  Osataan itsekin päättää kenestä tykätään. Ei siihen apuja tarvita. 

Ja vieraissa on samat naamat, nuo kaksi naispuoleista,   joista en tykkää, yhtenään vierailee ohjelmassa,

miksi nuo kaksi, jotka kaiken lisäksi puhuu päällekkäin, ne ei näe metsää puilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37751/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saisivat näyttää kuka on antanut häätöpisteitä ja kenelle. Saataisiin kunnon säpinää taloon.

Vierailija
37752/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?

Sofia ainakin luulee, kun koko ajan hakee vapautuksia.

Santeri luistaa lähes joka tehtävästä. Miksi ne ei ole nimenneet sitä. 

Minua niin etoo sen naama, joka on ihan miehen kasvojen näköinen. Mieshän se oikeasti onkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37753/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ei oo nykyään hyviä käänteitä tai tehtäviä. Tylsiä olleet nelosen kaudet🥱 No okei 2019 oli ihan ok.

Vuonna 2019 mm. Rukalla käynti oli timanttinen, samoin keisarilta viety valta-asema, ja laivan vuoropäällikkö laskemassa sormillaan. Voi Krisu!🤩😍

Levillä. Noin se muisti pettää. autossa meinas leimahtaa tappelu. Jukka ja Risu joutu kahdestaan häätöön.

Ja samaisella reissulla Risu uhkasi ampua koko porukan. Ja tästä tyypistä leivottiin voittaja.

Vierailija
37754/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37755/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SomeLaurat oikein hakee tukea kommenteista mielipiteilleen toisin kuin vaikka Jassu, joka puhuu vain omasta puolestaan.

Siinä sitten on kuvottava pari. Miksi heitä pitää tulla kaksittain huutamaan tuonne studioon.

Vierailija
37756/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin. 

Ehkä tuotanto on älynnyt Reeon olevan niin ylivertainen kisaaja, että häntä pitää vetää alas näillä studiovierailla, joille laitetaan sanat suuhun.

Vierailija
37757/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotamme pe siivousta ja kukin mitä tekee ja tekeekö tarpeeksi ja kuka matkustaa vapaasti.

Tänään mennään talossa nukkumaan myös klo 22:00, koska perjantai.

Kiva kun viikonloppuna itsellä olis aikaa katsoa pidempää niin nämä laitetaan nukkumaan. Tuotanto hoi! Perjantaiksi ohjelmaa silloin kun ihmiset katsois!

Tänään on bileet, koska eilisiltana ulkona poreamme pörisi eli vettä vaihdettiin/puhdistettiin👍

Vierailija
37758/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Kirsi siis palaa taloon Karvanin tilalle!

Olis aivan fantsua

Vierailija
37759/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaaren tuolla puolen kirjoitti:

Haimila on kritiikitön Sofia-fani ja varmaan hyräilee koko ajan mielessään Kumipallona luokses pompin taas.

Hyi hitto. Miksi  Haimila tulee epäsiisteissä miesten vaatteissa studioon. Istuu kuin miehet. 

Ainakin Haimilasta tietää, ennen kuin se avaa suutaan, kun on sen suosikki. 

Vierailija
37760/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaaren tuolla puolen kirjoitti:

Haimila on kritiikitön Sofia-fani ja varmaan hyräilee koko ajan mielessään Kumipallona luokses pompin taas.

Hyi hitto. Miksi  Haimila tulee epäsiisteissä miesten vaatteissa studioon. Istuu kuin miehet. 

Ainakin Haimilasta tietää, ennen kuin se avaa suutaan, kun on sen suosikki. 

Heidän suosikkinsa ei ainakaan ole valkoinen lihaa syövä heteromies.

Ketju on lukittu.