Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaaren tuolla puolen kirjoitti:
Haimila on kritiikitön Sofia-fani ja varmaan hyräilee koko ajan mielessään Kumipallona luokses pompin taas.
Hyi hitto. Miksi Haimila tulee epäsiisteissä miesten vaatteissa studioon. Istuu kuin miehet.
Ainakin Haimilasta tietää, ennen kuin se avaa suutaan, kun on sen suosikki.
Haimila diggaa naisia
Haimila on erittäin epäsiistin näköinen. Ja myös erittäin ruma ihminen. On suuna päänä.
Kuka sen mielipiteitä kaipaa. No ehkä joku leppso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?
Sofia ainakin luulee, kun koko ajan hakee vapautuksia.
Santeri luistaa lähes joka tehtävästä. Miksi ne ei ole nimenneet sitä.
Minua niin etoo sen naama, joka on ihan miehen kasvojen näköinen. Mieshän se oikeasti onkin.
Talossa ovat onnellisia, että saavat nauttia hurmaavaan Sofian seurasta käsittääkseni ilmaiseksi. Kun hurmaava Sofia saapuu peliareenalle, kuuluu huokaus, samoin kun hän meikkaa kaikki kokoontuvat häntä ihailemaan. En tiedä saako hän tuotannolta jotain, nyt ei ole harmitellut kuinka talossa ollessa menettää tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Kausi jo pitkällä ja ei vieläkään yhtään suosikkia talossa. Kaikissa on jotain ärsyttävää.
On mulla suosikki ollut lähes alusta asti. Reeo on ollut suosikkini. Reeo on perheellinen normi mies
ja juuri sen kaltaisista ihmisistä tykkään. Eikä siinä kaikki, Reeo on rauhallinen, järkevä,
ei puhu pahaa toisista. Voittaja ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?
Sofia ainakin luulee, kun koko ajan hakee vapautuksia.
Santeri luistaa lähes joka tehtävästä. Miksi ne ei ole nimenneet sitä.
Minua niin etoo sen naama, joka on ihan miehen kasvojen näköinen. Mieshän se oikeasti onkin.
Talossa ovat onnellisia, että saavat nauttia hurmaavaan Sofian seurasta käsittääkseni ilmaiseksi. Kun hurmaava Sofia saapuu peliareenalle, kuuluu huokaus, samoin kun hän meikkaa kaikki kokoontuvat häntä ihailemaan. En tiedä saako hän tuotannolta jotain, nyt ei ole harmitellut kuinka talossa ollessa menettää tuloja.
Jaahah, taitaakin Haimila vastailla täällä.
Kilpailutilanteissa Heidi ja Laura ovat vahvimmat .
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.
Katsojilla on käytössä kaksi kameraa joista yhtä voi katsoa vain kerrallaan .Lisäksi aika harva voi seurata tilanteita koko ajan . Paljon jää näkemättä jolloin jotkut kommentit ovat putkimaisesta katsannosta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.
Wait what? 😱 Onko ne oikeesti jo pussailleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.
Wait what? 😱 Onko ne oikeesti jo pussailleet?
Ovat kyllä. Big Brotherin Instagram-storyista selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.
Tässä liikutaan kaveruuden ja rakkauden välillä . Nähtäväksi jää kumpaan suuntaan viisari keikahtaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.
Wait what? 😱 Onko ne oikeesti jo pussailleet?
Ovat kyllä. Big Brotherin Instagram-storyista selviää.
🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Ei tarvitse skarpata, kun poistuvat vaan ruudusta. Heidän typeriä mielipiteitä ei kaivata.
Nitten lässytys on rasittavaa kuunnella.
Musta kans tuntuu, että heillä on sanottavat sanottu jo. Eivät pysty tuomaan enää uutta keskusteluun vaikka koko ajan talossa tapahtuu. Sama levy silti jauhaa.
Ei kai näitä tarvitse kuunnella kauden loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?
Sofia ainakin luulee, kun koko ajan hakee vapautuksia.
Santeri luistaa lähes joka tehtävästä. Miksi ne ei ole nimenneet sitä.
Minua niin etoo sen naama, joka on ihan miehen kasvojen näköinen. Mieshän se oikeasti onkin.
Talossa ovat onnellisia, että saavat nauttia hurmaavaan Sofian seurasta käsittääkseni ilmaiseksi. Kun hurmaava Sofia saapuu peliareenalle, kuuluu huokaus, samoin kun hän meikkaa kaikki kokoontuvat häntä ihailemaan. En tiedä saako hän tuotannolta jotain, nyt ei ole harmitellut kuinka talossa ollessa menettää tuloja.
Jaahah, taitaakin Haimila vastailla täällä.
Ei ei, nyt menee väärään piikkiin, en voi sietää Haimilaa. Olen vain ihmetellyt Sofian suosiota ja päätynyt siihen, että talossa nauttivat näkemästään ja huomanneet, että tuotantokin nauttii. Osa ei ehkä tiedä Sofian ammattia, nabbe toki letkautti liittyvänsä OnlyFans palveluun. Ihastelevat Sofian vaate- ja meikkivarastoa yli kaiken, ovat kuin tytöt hiekkiksellä. Sofia on anteilas, please tykkäättehän minusta, saatte multa tikkarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.
Tässä liikutaan kaveruuden ja rakkauden välillä . Nähtäväksi jää kumpaan suuntaan viisari keikahtaa .
Itse olen sitä mieltä, että tuossa ei kyllä ole ollut mitään kaveruutta enää pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.
Wait what? 😱 Onko ne oikeesti jo pussailleet?
Ovat kyllä. Big Brotherin Instagram-storyista selviää.
En usko, ehkä vahingossa ja Aleksi alkoi huutamaan äitiä apuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näistä Reeon ja Heidin jutskailuista ei koosteessa näytetä varmaan sekuntiakaan. Jännä muutenkin, että studiovieraat järkeään keskittyy vain muutamaan asukkaaseen tällä kaudella, Reeo ja Miika ei tee mitään positiivista talossa, ne vain juonittelee, ovat isoja neroja tms ja sit on Mia+Aleksi ja heidän sisarussuhteen puiminen. Miksi studiossa ei keskustella esim. Lauran ja Merven pelaamisesta, Sallan siivousinnosta tai Naben migreenistä.. Ei tietenkään, kun se ei sovi käsikirjoitukseen..
Miksi vain Reeoa syytetään pelaamisesta. Mitä nuo Laura ja Merve sitten on. Suurempia pelureita ne on, koko ajan ne juonittelee, miten saisi Reeon ulos.
Miksi vain Lauraa ja Merveä syytetään pelaamisesta? Koska pelaavat mammojen päiväunta Reeoa pois. Ja vaikka kuinka täällä yritetään keksiä tarinoita siitä kuka teki mitäkin, niin aika vähän lopulta Laura, Merve, Salla ja Milla jauhaa pelistä.
Kaikki tuolla pelaa, tosin vähän eri taktiikoilla. Reeo on jo alkuviikoilla tehnyt pelin selväksi ja sen takia ei tarvitse pelata enää niin kovaa. Miikka ja Heidi on jo pikkusormen ympärillä. Omien liittolaisten bussin alle heittämiset (Marko ja Rusu) ei ollut ehkä fiksuimpia peliliikkeitä Reeolta, kun nyt niitä liittolaisia on vähemmän. Kertoo myös hänen päämäärästään ja siitä että on valmis uhraamaan kenet vaan kunhan itse voittaa.
Reeo on kova kilpailija, siksi toiset haluavat hänet pois. Laurakin on sanonut että viihtyy Reeon seurassa, mutta kilpailun vuoksi pitää saada ulos. Ei siellä mitään psykooseja ole.
Tuulan ja Nabazin taktiikka on hössöttäminen ja draama. Sofia yrittää olla kaikkien kaveri, Milena kaikkien peluri.
Tällä kaudella juonittelu on sallittua ja tarpeellista. Jokaisen täytyy jotenkin pelata jotta pärjää.
Tätä ketjua kun seuraa, voi vain todeta miten huonosti ihmiset voivat. Aivan hirvittävää toisten ihmisten haukkumista ja toisille pahaa toivomista. BB-kupla on paha, se herkästi imaisee myös katsojan mukaan. Mutta muistakaa myös että kaikki asukkaat ovat joidenkin läheisiä, ystäviä, perheitä. He ovat myös ihmisiä. Ja BB on VAIN peliä.
Vierailija kirjoitti:
Milena ei kai odota että hän häädössä. Ootellaan kun alkaa siivouksen rytinä ja kuka mitäkin paikkaa hinkkaa.
Milena tulee verisesti loukkaantumaan kun selviää, että hän joutuu häätöäänestykseen.
Milena: Miksi ei voi tulla suoraan sanomaan jos ärsyttää?
Just sellanen asenne, että hänen itsensä sopii kyllä häsää ja häärää kaikkien(?) selän takana ja juoruta.
Mutta sitten kun hänelle tulee siitä seurauksia niin kädet nousee viattomasti pystyyn: Mitä? Mitä muka tein? Tulkaa sanoo suoraan raukkiset jis joku vaivaa. Minä olen niin suoraselkäinen, omalla nimellä önnönnöönööö. ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.
Tässä liikutaan kaveruuden ja rakkauden välillä . Nähtäväksi jää kumpaan suuntaan viisari keikahtaa .
Itse olen sitä mieltä, että tuossa ei kyllä ole ollut mitään kaveruutta enää pitkään aikaan.
Ihan parihan noi jo on. Ei puutu enää kuin pusu&nusu, niin se on niitattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.
Tässä liikutaan kaveruuden ja rakkauden välillä . Nähtäväksi jää kumpaan suuntaan viisari keikahtaa .
No siis ei tosta puutu enää kun peitonheilutus.
Aleksin mukaan seksi serkun kanssa on ihan ok.