Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Hyvä tunnelma ollut koko illan keittiössä, kokkaavat maksasta ruokaa. Larppaavat kotitalouden tuntia, Milena ja Heidi oppilaina ja Reeo opettaa. Lähes kaikki asukkaat mukana pöydän ympärillä, vapautunut tunnelma, rentoa vitsailua ja huumoria.
Reeo on kyllä rento heppu, mukava kattoa ku duunailee keittiössä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvan ei kestä epämukavuutta. Ei ole sisua.
Ai? Vapaaottelijalla ja painijalla ei sisua? Ei kestä epämukavuutta?
Niin. Sehän tykkää hakata muita. Ei se ole hänen mielestään epämukavaa, vaan juurikin asia josta nauttii.
Painilla ja vapaaottelulla ei ole mitään tekemistä hakkaamisen kanssa. Ne ovat urheilua, jossa on säännöt ja jossa kilpailijat kunnioittavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Reeo katsoo todella lämpimästi Heidiä. Jotenkin hienon yhteyden ovat löytäneet, vaikka vuosia 30 välissä.
Näiden teehetkiä on kiva seurata aina öisin. Pelaavat yhteen ja toki käyvät uusimmat käänteet läpi mutta eivät pelkästään juonittele, ovat rentoja ja heittävät paljon huumoria keskenään
Merve on koko ajan tympeän näköinen.
Melodyn kermat on tuotu taloon.
Tuotanto ei anna ihmisten nukkua yhdessä eikä tarjoile alkoholia talossa, bileistä ei tietoakaan. Todella loistavaa kontenttia
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Merve lappas kunnolla ruokaa lautaselle. Soffe sanoi, että pitää muilekin ruokaa riittää.😂
Vierailija kirjoitti:
Voi herra mun vereni. 59 vuotiaalle pitää opettaa miten sipuli kuoritaan.
Dementia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvan ei kestä epämukavuutta. Ei ole sisua.
Ai? Vapaaottelijalla ja painijalla ei sisua? Ei kestä epämukavuutta?
Niin. Sehän tykkää hakata muita. Ei se ole hänen mielestään epämukavaa, vaan juurikin asia josta nauttii.
Painilla ja vapaaottelulla ei ole mitään tekemistä hakkaamisen kanssa. Ne ovat urheilua, jossa on säännöt ja jossa kilpailijat kunnioittavat toisiaan.
Kyllä vapaa ottelussa hakataan, lyödään tai miten sen haluaakin ilmaista.
Katsoin tässä aamusella (heräsin viiden aikoihin) ruutu+:sta 24/7 sohvalla käydyt yölliset jutustelut.
Heidi ja Reeo juttelivat mm. matkailusta, festareista, eläimistä, maksaruuasta, eilisestä kisasta, taloelämästä yleisesti, tv-ohjelmista mm. sohvaperunoista. Juonittelusta ei tietoakaan. Mukavaa ja rentoa jutustelua. Tuollaista leppoisuutta kaipaan, koosteisiin sitä ei taida paljon mahtua, kun siinä tämän ketjun perusteella pönkitetään vain tuotannon suosikkeja.
Eli onko siellö vaan "ihana, ihanin" - jauhantaa ja kikatusta. Tylsaaaa.
Ehkä katson ne koosteet läpi kun ruutu+ -tilaukseni kohta päättyy. Nyt nautitaan vielä Reeon ja Heidin jutteluista, niin kauan kuin niitä voi katsella.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto ei anna ihmisten nukkua yhdessä eikä tarjoile alkoholia talossa, bileistä ei tietoakaan. Todella loistavaa kontenttia
Miikkaei halua alkoholia vaan red pullia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko Reeo alkaa hiostaa Heidiä kun muut menneet nukkumaan. Viimekin yönä sanoi kymmeniä kertoja kuka minkäkin verran ääniä ja muista Heidi sille 2 ja sille 1.
Opressiivi Reeo on kyllä upeasti painostanut Heidiä esim yöllisissä. Joskus jopa 3.30 yöllä, nähty on. *peukku*
Öisinhän ne lahkolaisten ja kiduttajien istunnot pidetään ihan tietystä syystä...
Harmi, että Karvan lähti. Fiksu ja rehellinen, oli mun suosikki ja niin paljon fiksumpi kuin hölöttäjä Nabaz tai moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ei oo nykyään hyviä käänteitä tai tehtäviä. Tylsiä olleet nelosen kaudet🥱 No okei 2019 oli ihan ok.
Vuonna 2019 mm. Rukalla käynti oli timanttinen, samoin keisarilta viety valta-asema, ja laivan vuoropäällikkö laskemassa sormillaan. Voi Krisu!🤩😍
Levillä. Noin se muisti pettää. autossa meinas leimahtaa tappelu. Jukka ja Risu joutu kahdestaan häätöön.
Hyvä parivaljakko kirjoitti:
Katsoin tässä aamusella (heräsin viiden aikoihin) ruutu+:sta 24/7 sohvalla käydyt yölliset jutustelut.
Heidi ja Reeo juttelivat mm. matkailusta, festareista, eläimistä, maksaruuasta, eilisestä kisasta, taloelämästä yleisesti, tv-ohjelmista mm. sohvaperunoista. Juonittelusta ei tietoakaan. Mukavaa ja rentoa jutustelua. Tuollaista leppoisuutta kaipaan, koosteisiin sitä ei taida paljon mahtua, kun siinä tämän ketjun perusteella pönkitetään vain tuotannon suosikkeja.Eli onko siellö vaan "ihana, ihanin" - jauhantaa ja kikatusta. Tylsaaaa.
Ehkä katson ne koosteet läpi kun ruutu+ -tilaukseni kohta päättyy. Nyt nautitaan vielä Reeon ja Heidin jutteluista, niin kauan kuin niitä voi katsella.
85% öisistä reeon käymistä on peliä. Ihanaa että sinulle osui juonimaton yöosuus. Harvinaista herkkua. Reeon helppo ja varma tie finaaliin jatkuu :)
Ne laittoi häätöön joko Tuulan tai Napuskin ja Heidi pelasti itsrnsä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä parivaljakko kirjoitti:
Katsoin tässä aamusella (heräsin viiden aikoihin) ruutu+:sta 24/7 sohvalla käydyt yölliset jutustelut.
Heidi ja Reeo juttelivat mm. matkailusta, festareista, eläimistä, maksaruuasta, eilisestä kisasta, taloelämästä yleisesti, tv-ohjelmista mm. sohvaperunoista. Juonittelusta ei tietoakaan. Mukavaa ja rentoa jutustelua. Tuollaista leppoisuutta kaipaan, koosteisiin sitä ei taida paljon mahtua, kun siinä tämän ketjun perusteella pönkitetään vain tuotannon suosikkeja.Eli onko siellö vaan "ihana, ihanin" - jauhantaa ja kikatusta. Tylsaaaa.
Ehkä katson ne koosteet läpi kun ruutu+ -tilaukseni kohta päättyy. Nyt nautitaan vielä Reeon ja Heidin jutteluista, niin kauan kuin niitä voi katsella.
85% öisistä reeon käymistä on peliä. Ihanaa että sinulle osui juonimaton yöosuus. Harvinaista herkkua. Reeon helppo ja varma tie finaaliin jatkuu :)
tänään voi jo juonia koska häätöön joutuvat sanotaan illalla.
Vierailija kirjoitti:
Ne laittoi häätöön joko Tuulan tai Napuskin ja Heidi pelasti itsrnsä.
Heidi on todnäk pelastanut (taas) itsensä ja Mia ottanut pois Aleksin ja laittanut itsensä tilalle.
Sillä on varmaan ollut nuo samat boksut koko ajan.