Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Viimepäivien aikana alkanut tympiin koko bb.n katselu. Mukavaa oli seurata kauppatehtävän suoritusta, mutta kun se päättyi alkoi taas supinat ja juonittelut, pelistä puhumiset. Asukkaat nimeää torstai aamuna jonka jälkeen siitä supistaan ja spekuloidaan aina lauantaihin asti ketkä voisi olla häädössä. Tätä päällikkövaihetta katsotaan vielä muutama viikko ennen kuin big brotherin pelikirja vaihtaa sivua ja alkaa uusi aikakausi. Toivottavasti edes päällikkö vaihtuu ensivikkolla.
Hyvä parivaljakko kirjoitti:
Katsoin tässä aamusella (heräsin viiden aikoihin) ruutu+:sta 24/7 sohvalla käydyt yölliset jutustelut.
Heidi ja Reeo juttelivat mm. matkailusta, festareista, eläimistä, maksaruuasta, eilisestä kisasta, taloelämästä yleisesti, tv-ohjelmista mm. sohvaperunoista. Juonittelusta ei tietoakaan. Mukavaa ja rentoa jutustelua. Tuollaista leppoisuutta kaipaan, koosteisiin sitä ei taida paljon mahtua, kun siinä tämän ketjun perusteella pönkitetään vain tuotannon suosikkeja.Eli onko siellö vaan "ihana, ihanin" - jauhantaa ja kikatusta. Tylsaaaa.
Ehkä katson ne koosteet läpi kun ruutu+ -tilaukseni kohta päättyy. Nyt nautitaan vielä Reeon ja Heidin jutteluista, niin kauan kuin niitä voi katsella.
Jep, oli mukavaa juttelua. Kyllähän ne usein juonivatkin yöllä, mutta juttelevat ihan tavallisista asioista myös. Musta on muutenkin nyt ollu kiva nähdä Heidiä iloisempana ja osallistuvana.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto ei anna ihmisten nukkua yhdessä eikä tarjoile alkoholia talossa, bileistä ei tietoakaan. Todella loistavaa kontenttia
Jotain on opittu. Nussivat parit ovat noloja ja tylsiä ja viinan kanssa tulee ylilyöntejä ja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne laittoi häätöön joko Tuulan tai Napuskin ja Heidi pelasti itsrnsä.
Heidi on todnäk pelastanut (taas) itsensä ja Mia ottanut pois Aleksin ja laittanut itsensä tilalle.
Ei ole. Arvan että Millu itki koska ei voinut pelastaa Aleksia Heidin oltua häädössä.. Heidi sai siis ottaa itsensä pois ja Millu valita tilalle jonkun muun.
yksi sai pelastaa ja tietenkin Heidi pelasti itsrnsä ja muka surullinen koska ei voinut pelastaa faijaa
tilalle laitettiin Tuuliainen
Tuo tiktok-twinssi ei kyllä tule jaksamaan kovin pitkään noin enää, jos erillään nukkuminen on noin vaikeaa.
Häädössä Aleksi, Reeo, Milena ja Tuula. Tämä kokoonpano todennäköisesti
Vierailija kirjoitti:
Tuo tiktok-twinssi ei kyllä tule jaksamaan kovin pitkään noin enää, jos erillään nukkuminen on noin vaikeaa.
Mia 26 v ja joku kertoi että Mia odottaa Joku. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Häädössä Aleksi, Reeo, Milena ja Tuula. Tämä kokoonpano todennäköisesti
Jos pitää paikkaansa niin Reeolla ei ole mitään hätää.
Odotamme pe siivousta ja kukin mitä tekee ja tekeekö tarpeeksi ja kuka matkustaa vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
yksi sai pelastaa ja tietenkin Heidi pelasti itsrnsä ja muka surullinen koska ei voinut pelastaa faijaa
Tottakai pelasti itsensä, älä nyt höpsi. Ihan kuka tahansa muukin olisi tehnyt niin. Ja voi sitä surullinen olla kaverinkin puolesta.
Joko siellä muutkin heränneet mitä Nabbiz?
Tulisi joskus että kaikki häätöön ja pudotetaan 2- 3yhellä iskulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häädössä Aleksi, Reeo, Milena ja Tuula. Tämä kokoonpano todennäköisesti
Jos pitää paikkaansa niin Reeolla ei ole mitään hätää.
No Reeo ei tipu. Miehet on aika vähissä talossa. Naiset osaa olla aika julmia.
Naiset on talossa kaikista kovempia pelureita.
Miksi ne ei laita Santeria häätöön. Se, jos kuka saisi lähteä talosta. On melkomoinen riippa talossa.
Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.
Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.
Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.
En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.
Ei Heidi ollut häädössä. Millu halusi pelastaa Aleksin ja Heidi Reeon.
Tottakai pelastaa itsensä niinku jokainen.
Tuolla on positiivista se että asukkaat ei kärsi Rapu loista. Ruokaa on riittävästi ja kertaakin oli tietenkin koska maksaruoka. Miikka ei oo saanut aiemmin maksaruoka kun näytti niin Nyrpeältä ei Milla ja ketä muita. Maksakastike hyvää kun se osataan tehdä. Täytyypä tehdä joskus, itse en juuri harrasta maksaruoka mutta sujuvasti syön. Joskus maksamallansa ja maksalaatikkoa ja pitää olla rusinoita. Tottakai ja puolukkasurvosta.
Vierailija kirjoitti:
Häädössä Aleksi, Reeo, Milena ja Tuula. Tämä kokoonpano todennäköisesti
Näistä lähtisi Milena. Moimoi.
Ny ihan oikeasti jotain rajaa, ei kaikessa tarvi olla jotain pahuuden siementä.