Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37721/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko Reeo alkaa hiostaa Heidiä kun muut menneet nukkumaan. Viimekin yönä sanoi kymmeniä kertoja kuka minkäkin verran ääniä ja muista Heidi sille 2 ja sille 1.

Opressiivi Reeo on kyllä upeasti painostanut Heidiä esim yöllisissä. Joskus jopa 3.30 yöllä, nähty on. *peukku*

Öisinhän ne lahkolaisten ja kiduttajien istunnot pidetään ihan tietystä syystä...

Ny ihan oikeasti jotain rajaa, ei kaikessa tarvi olla jotain pahuuden siementä.

Vierailija
37722/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimepäivien aikana alkanut tympiin koko bb.n katselu. Mukavaa oli seurata kauppatehtävän suoritusta, mutta kun se päättyi alkoi taas supinat ja juonittelut, pelistä puhumiset. Asukkaat nimeää torstai aamuna jonka jälkeen siitä supistaan ja spekuloidaan aina lauantaihin asti ketkä voisi olla häädössä. Tätä päällikkövaihetta katsotaan vielä muutama viikko ennen kuin big brotherin pelikirja vaihtaa sivua ja alkaa uusi aikakausi. Toivottavasti edes päällikkö vaihtuu ensivikkolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37723/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parivaljakko kirjoitti:

Katsoin tässä aamusella (heräsin viiden aikoihin) ruutu+:sta 24/7 sohvalla käydyt yölliset jutustelut.

Heidi ja Reeo juttelivat mm. matkailusta, festareista, eläimistä, maksaruuasta, eilisestä kisasta, taloelämästä yleisesti, tv-ohjelmista mm. sohvaperunoista. Juonittelusta ei tietoakaan. Mukavaa ja rentoa jutustelua. Tuollaista leppoisuutta kaipaan, koosteisiin sitä ei taida paljon mahtua, kun siinä tämän ketjun perusteella pönkitetään vain tuotannon suosikkeja.

Eli onko siellö vaan "ihana, ihanin" - jauhantaa ja kikatusta. Tylsaaaa.

Ehkä katson ne koosteet läpi kun ruutu+ -tilaukseni kohta päättyy. Nyt nautitaan vielä Reeon ja Heidin jutteluista, niin kauan kuin niitä voi katsella.

Jep, oli mukavaa juttelua. Kyllähän ne usein juonivatkin yöllä, mutta juttelevat ihan tavallisista asioista myös. Musta on muutenkin nyt ollu kiva nähdä Heidiä iloisempana ja osallistuvana.

Vierailija
37724/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto ei anna ihmisten nukkua yhdessä eikä tarjoile alkoholia talossa, bileistä ei tietoakaan. Todella loistavaa kontenttia

Jotain on opittu. Nussivat parit ovat noloja ja tylsiä ja viinan kanssa tulee ylilyöntejä ja ongelmia.

Vierailija
37725/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne laittoi häätöön joko Tuulan tai Napuskin ja Heidi pelasti itsrnsä.

Heidi on todnäk pelastanut (taas) itsensä ja Mia ottanut pois Aleksin ja laittanut itsensä tilalle.

Ei ole. Arvan että Millu itki koska ei voinut pelastaa Aleksia Heidin oltua häädössä.. Heidi sai siis ottaa itsensä pois ja Millu valita tilalle jonkun muun.

Vierailija
37726/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi sai pelastaa ja tietenkin Heidi pelasti itsrnsä ja muka surullinen koska ei voinut pelastaa faijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37727/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilalle laitettiin Tuuliainen

Vierailija
37728/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tiktok-twinssi ei kyllä tule jaksamaan kovin pitkään noin enää, jos erillään nukkuminen on noin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37729/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häädössä Aleksi, Reeo, Milena ja Tuula. Tämä kokoonpano todennäköisesti

Vierailija
37730/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tiktok-twinssi ei kyllä tule jaksamaan kovin pitkään noin enää, jos erillään nukkuminen on noin vaikeaa.

Mia 26 v ja joku kertoi että Mia odottaa Joku. Tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37731/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häädössä Aleksi, Reeo, Milena ja Tuula. Tämä kokoonpano todennäköisesti

Jos pitää paikkaansa niin Reeolla ei ole mitään hätää.

Vierailija
37732/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme pe siivousta ja kukin mitä tekee ja tekeekö tarpeeksi ja kuka matkustaa vapaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37733/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi sai pelastaa ja tietenkin Heidi pelasti itsrnsä ja muka surullinen koska ei voinut pelastaa faijaa

Tottakai pelasti itsensä, älä nyt höpsi. Ihan kuka tahansa muukin olisi tehnyt niin. Ja voi sitä surullinen olla kaverinkin puolesta.

Vierailija
37734/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siellä muutkin heränneet mitä Nabbiz?

Tulisi joskus että kaikki häätöön ja pudotetaan 2- 3yhellä iskulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37735/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häädössä Aleksi, Reeo, Milena ja Tuula. Tämä kokoonpano todennäköisesti

Jos pitää paikkaansa niin Reeolla ei ole mitään hätää.

No Reeo ei tipu. Miehet on aika vähissä talossa. Naiset osaa olla aika julmia. 

Naiset on talossa kaikista kovempia pelureita.

Vierailija
37736/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ei laita Santeria häätöön. Se, jos kuka saisi lähteä talosta. On melkomoinen riippa talossa. 

Vierailija
37737/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.

Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.

Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.

En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.

Vierailija
37738/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Heidi ollut häädössä. Millu halusi pelastaa Aleksin ja Heidi Reeon.

Vierailija
37739/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pelastaa itsensä niinku jokainen.

Tuolla on positiivista se että asukkaat ei kärsi Rapu loista. Ruokaa on riittävästi ja kertaakin oli tietenkin koska maksaruoka. Miikka ei oo saanut aiemmin maksaruoka kun näytti niin Nyrpeältä ei Milla ja ketä muita. Maksakastike hyvää kun se osataan tehdä. Täytyypä tehdä joskus, itse en juuri harrasta maksaruoka mutta sujuvasti syön. Joskus maksamallansa ja maksalaatikkoa ja pitää olla rusinoita. Tottakai ja puolukkasurvosta.

Vierailija
37740/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häädössä Aleksi, Reeo, Milena ja Tuula. Tämä kokoonpano todennäköisesti

Näistä lähtisi Milena. Moimoi.

Ketju on lukittu.