Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaaren tuolla puolen kirjoitti:
Haimila on kritiikitön Sofia-fani ja varmaan hyräilee koko ajan mielessään Kumipallona luokses pompin taas.
Tämä on kyllä asia, jota en ymmärrä. Kuulun itse seksuaalivähemmistöön, enkä todellakaan fanita ketään vain sen takia, että olemme saman vähemmistön edustajia. Kyllä ihmisen luonne ja teot ratkaisee pidänkö hänestä vai en. Haimila varmaan fanitti myös kiusaaja-Ellaa? 🤮
Tässä pätee ihan sama juttu, kun sanotaan, että, "koira koiran tuntee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ei oo nykyään hyviä käänteitä tai tehtäviä. Tylsiä olleet nelosen kaudet🥱 No okei 2019 oli ihan ok.
Vuonna 2019 mm. Rukalla käynti oli timanttinen, samoin keisarilta viety valta-asema, ja laivan vuoropäällikkö laskemassa sormillaan. Voi Krisu!🤩😍
Levillä. Noin se muisti pettää. autossa meinas leimahtaa tappelu. Jukka ja Risu joutu kahdestaan häätöön.
Ja samaisella reissulla Risu uhkasi ampua koko porukan. Ja tästä tyypistä leivottiin voittaja.
Risu päissään ja Sammahti sisälle ja Leville piti saada ja tää maailmanlopun ennustaja veti jaloista ja saatiin ku saatiin pakettiautoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotamme pe siivousta ja kukin mitä tekee ja tekeekö tarpeeksi ja kuka matkustaa vapaasti.
Tänään mennään talossa nukkumaan myös klo 22:00, koska perjantai.
Kiva kun viikonloppuna itsellä olis aikaa katsoa pidempää niin nämä laitetaan nukkumaan. Tuotanto hoi! Perjantaiksi ohjelmaa silloin kun ihmiset katsois!
Tänään on bileet, koska eilisiltana ulkona poreamme pörisi eli vettä vaihdettiin/puhdistettiin👍
No nyt känni päälle. Nyt on talossa oltu niin kauan, että vähän enemmän viinaa niin alkaa tapahtua. Kaikkien antamat nimeämispisteet voisi julkistaa sitä ennen. Sit paljuun!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä parivaljakko kirjoitti:
Katsoin tässä aamusella (heräsin viiden aikoihin) ruutu+:sta 24/7 sohvalla käydyt yölliset jutustelut.
Heidi ja Reeo juttelivat mm. matkailusta, festareista, eläimistä, maksaruuasta, eilisestä kisasta, taloelämästä yleisesti, tv-ohjelmista mm. sohvaperunoista. Juonittelusta ei tietoakaan. Mukavaa ja rentoa jutustelua. Tuollaista leppoisuutta kaipaan, koosteisiin sitä ei taida paljon mahtua, kun siinä tämän ketjun perusteella pönkitetään vain tuotannon suosikkeja.Eli onko siellö vaan "ihana, ihanin" - jauhantaa ja kikatusta. Tylsaaaa.
Ehkä katson ne koosteet läpi kun ruutu+ -tilaukseni kohta päättyy. Nyt nautitaan vielä Reeon ja Heidin jutteluista, niin kauan kuin niitä voi katsella.
85% öisistä reeon käymistä on peliä. Ihanaa että sinulle osui juonimaton yöosuus. Harvinaista herkkua. Reeon helppo ja varma tie finaaliin jatkuu :)
Koska BB on antanut ohjeet, mikä on sallittua talossa, niin juonittelu ON sallittua, miksi jota kuta sitten haukutaan juonittelusta, jos kerran säännöissä se on sallittua. Nyt etenkin Reeoa haukutaan juonittelusta, sehän ei tee siinä mitään väärää, vaan paremminkin osaa pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo Laurat puhuvat todella rumasti Miikasta ja Reeosta. Hyi miten ilkeitä ja vahingoniloisia tyyppejä. Ei tuollaista käytöstä pitäisi studiossa sallia. Ihan hurmoksessa molemmat.
Kamalia tyyppejä. Toivovat huonoa asukkaalle ja innoissaan mehustelevat ajatuksella.
Tuollaiset tavalliset valkoiset heteromiehet ovat Laurojen kaltaisen feministi sateenkaari ihmisten pahin painajainen.
Ne tykkää naismaisista miehistä jotka sipsuttelee kiltisti vieressä tai mieluummi pari askelta nöyrästi takana ja välillä sanovat kylläkyllä.
Ei todellakaan tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Ei tarvitse skarpata, kun poistuvat vaan ruudusta. Heidän typeriä mielipiteitä ei kaivata.
Nitten lässytys on rasittavaa kuunnella.
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaaren tuolla puolen kirjoitti:
Haimila on kritiikitön Sofia-fani ja varmaan hyräilee koko ajan mielessään Kumipallona luokses pompin taas.
Hyi hitto. Miksi Haimila tulee epäsiisteissä miesten vaatteissa studioon. Istuu kuin miehet.
Ainakin Haimilasta tietää, ennen kuin se avaa suutaan, kun on sen suosikki.
Haimila diggaa naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotamme pe siivousta ja kukin mitä tekee ja tekeekö tarpeeksi ja kuka matkustaa vapaasti.
Tänään mennään talossa nukkumaan myös klo 22:00, koska perjantai.
Kiva kun viikonloppuna itsellä olis aikaa katsoa pidempää niin nämä laitetaan nukkumaan. Tuotanto hoi! Perjantaiksi ohjelmaa silloin kun ihmiset katsois!
Tänään on bileet, koska eilisiltana ulkona poreamme pörisi eli vettä vaihdettiin/puhdistettiin👍
No nyt känni päälle. Nyt on talossa oltu niin kauan, että vähän enemmän viinaa niin alkaa tapahtua. Kaikkien antamat nimeämispisteet voisi julkistaa sitä ennen. Sit paljuun!
Tuula paljussa pikkuchardonnönnöissään: Miksshi äänesshtit minua? Nii mut shiis mikshi ääneshhtit minua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ei laita Santeria häätöön. Se, jos kuka saisi lähteä talosta. On melkomoinen riippa talossa.
Riippa mikä riippa, vetelä kuin saapas. Alastonkuviaan levittelevä saa kuvistaan yllin kyllin mania.
Mitä se tekee talossa. En voi sietää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:
Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.
Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.
Aleksi on myös kertonut nukkuvansa siskonsa kanssa lusikassa ja katsovansa äitinsä kanssa pornoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotamme pe siivousta ja kukin mitä tekee ja tekeekö tarpeeksi ja kuka matkustaa vapaasti.
Tänään mennään talossa nukkumaan myös klo 22:00, koska perjantai.
Kiva kun viikonloppuna itsellä olis aikaa katsoa pidempää niin nämä laitetaan nukkumaan. Tuotanto hoi! Perjantaiksi ohjelmaa silloin kun ihmiset katsois!
pääsee itekin nukkumaan. Reeoa ei nukuta ja Heidin kanssa illalla taas sohvalla puidaan häätöä. Heidikin vois mennä nukkumaan kun valitti leukaa ja poskia kun tuolla puhuu ja kotona puhui vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?
Sofia ainakin luulee, kun koko ajan hakee vapautuksia.
Santeri luistaa lähes joka tehtävästä. Miksi ne ei ole nimenneet sitä.
Minua niin etoo sen naama, joka on ihan miehen kasvojen näköinen. Mieshän se oikeasti onkin.
Joo miten nämä erikoisihmiset ovat aina tällaisia ihme prinsessoja.
Vierailija kirjoitti:
Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.
Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.
Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.
Laura on ensiviikolla varmasti nimettynä. Tottahan toki muistavat mitä Laura teki.
Laura on äänestyksessä ollessaan aika varma lähtijä talosta.
Milena ei kai odota että hän häädössä. Ootellaan kun alkaa siivouksen rytinä ja kuka mitäkin paikkaa hinkkaa.
Kausi jo pitkällä ja ei vieläkään yhtään suosikkia talossa. Kaikissa on jotain ärsyttävää.
Nähdään herttaisen Tuulan Ilme kun häädössä. Pisteet tuskin riitti mutta oliko seuraava jonossajoka pantiin häätöön. Vai oliko Nabbiz.
Vierailija kirjoitti:
Ja näistä Reeon ja Heidin jutskailuista ei koosteessa näytetä varmaan sekuntiakaan. Jännä muutenkin, että studiovieraat järkeään keskittyy vain muutamaan asukkaaseen tällä kaudella, Reeo ja Miika ei tee mitään positiivista talossa, ne vain juonittelee, ovat isoja neroja tms ja sit on Mia+Aleksi ja heidän sisarussuhteen puiminen. Miksi studiossa ei keskustella esim. Lauran ja Merven pelaamisesta, Sallan siivousinnosta tai Naben migreenistä.. Ei tietenkään, kun se ei sovi käsikirjoitukseen..
Miksi vain Reeoa syytetään pelaamisesta. Mitä nuo Laura ja Merve sitten on. Suurempia pelureita ne on, koko ajan ne juonittelee, miten saisi Reeon ulos.
Kuronen sanoi eilisen koosteen lopuksi että tänään tapahtuu jotain jännittävää. Perjantaisin talossa yleensä vaan siivouspäivä ja that's it. Katsotaan mitä jännää tänään tapahtuu... Oisko ekat yhteisbileet? Kausi kohta puolessa välissä eikä vielä yksiäkään koko talon bileitä.
kuka nyt Aleksin vieressä malttaa nukkua hmmm Millukin jo iso tyttö.