Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Taas koko kooste ollu Aleksia ja Millua, ennen linssilude oli Kirsi mutta se kun häädettiin talosta niin nyt se on Aleksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koosteen kantavat teemat ovat Nabazin paskahätä ja Sofian karkkipiilot. Toivotonta meininkiä tuotannolta.
No mua ainakin viihdytti kovin
Melkoiseen alennustilaan on tuotanto onnistunut sinänsä mielenkiintoisen formaatin saamaan, kun koosteen kohokohdat ovat asukkaan paska ja piilotetut karkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo koosteet ovat vain Aleksi,Aleksi ja Aleksi? Ennen ne oli Kirsi,Kirsi ja Kirsi.
No olisikohan niin, että yleensä näytetään koosteessa niitä jotka tuottaa jotain sisältöä eikä istu hiljaa jossakin nurkassa.
Tätäpä just. Kumma kun heidiäkään ei koskaan näy koosteissa, mistähän johtuis 😄
Turhaa alapeukutatte, totta se on. Jos ei tuo viihdettä taloon ja on vaa hiljaa, ni miksi sellaista laittaa koosteisiin
No ite oon 24/7 katsoja ja vänkytin koko ajan vastaan että ei oo mitään imppaamista mut ei uskottu 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah! Että tollanen oli sitten tämä kohuttu imppauskeissi. Näytti joo todella vakavalta. 😂
Samaa mietin. Taas nähtiin miten asenteellista kirjoittelu on täällä. Ei voi yhtään luottaa 247 kommentoijiin.
Vierailija kirjoitti:
Että täällä palstalla on tyhmiä ihmisiä, jos jotkut ovat luulleet tuota imppaamiseksi! 😂🤣😆
Jos se ei ollut imppaamista, touhu oli jos mahdollista vieläkin hullumpaa. En tunne noita kamoja, mutta Aleksi näytti aivan seinähullulta vilkuillessaan nuuskimisen välillä. Santerin kaappi näyttää olevan varsinainen aarreaitta kamoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi näyttää murtuneelta ja Millu pyörii Heidin lähellä, vaikka ei normisti juuri Heidin seurassa ole. hmm..
Heidi on taas puukottanut liittolaisia selkään.
Heidi kieroliero
Heidi kun on kaikissa liitoissa. Niin Roomaa vai Ateenaa vai sitä kolmatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto tekee kovasti töitä saadakseen Aleksin huonoon valoon. Puolueellista.
Jokainen on vastuussa omista teoistaan.
Kaikki kuiskaajat saaneet rangaistuksia siis?
Tuo pariskunta sunnuntaina ulos!
Ihan sama näkyykö Heidi koosteessa vai ei. On yks mun suosikeista.
Vierailija kirjoitti:
Taas koko kooste ollu Aleksia ja Millua, ennen linssilude oli Kirsi mutta se kun häädettiin talosta niin nyt se on Aleksi.
Niitä näytetään jotka katsojia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että täällä palstalla on tyhmiä ihmisiä, jos jotkut ovat luulleet tuota imppaamiseksi! 😂🤣😆
Jos se ei ollut imppaamista, touhu oli jos mahdollista vieläkin hullumpaa. En tunne noita kamoja, mutta Aleksi näytti aivan seinähullulta vilkuillessaan nuuskimisen välillä. Santerin kaappi näyttää olevan varsinainen aarreaitta kamoineen.
Mitä mahdoit katsoa koska Aleksi ei tosiaan ollut yhtään seinähullun näköinen vaan katseli ettei kukaan nähnyt.
Aina tota Reeon mollaamista koosteissa kun sielä on tätä sateenkaariväkeä. Oon aina pitänyt esim Cristal Snowsta, mutta sekin on niin laput silmillä, saati tänään vieraana oleva laura/laurat. En edes jaksa kuunnella alkua pidempään, kelaan heidän lässytykset ohi.
Pahimmat pelistä jauhajat talossa on laiskimus-Merve ja Laura. Mistään muusta puhu kuin pelistä ja että Reeo pitää häätää tai saada häätöön.
Reeo voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto tekee kovasti töitä saadakseen Aleksin huonoon valoon. Puolueellista.
Jokainen on vastuussa omista teoistaan.
Kaikki kuiskaajat saaneet rangaistuksia siis?
Ei.
Meneppä nyt sinne keittiöösi, ota foliorulla ja taiteile oikein hieno hattu itsellesi. Tee vielä korkea antenni siihen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että täällä palstalla on tyhmiä ihmisiä, jos jotkut ovat luulleet tuota imppaamiseksi! 😂🤣😆
Jos se ei ollut imppaamista, touhu oli jos mahdollista vieläkin hullumpaa. En tunne noita kamoja, mutta Aleksi näytti aivan seinähullulta vilkuillessaan nuuskimisen välillä. Santerin kaappi näyttää olevan varsinainen aarreaitta kamoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas koko kooste ollu Aleksia ja Millua, ennen linssilude oli Kirsi mutta se kun häädettiin talosta niin nyt se on Aleksi.
Niitä näytetään jotka katsojia kiinnostaa.
No ei kiinnosta mua tai Jassua ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama näkyykö Heidi koosteessa vai ei. On yks mun suosikeista.
Niin minunkin! Nuori ja fiksu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Taas koko kooste ollu Aleksia ja Millua, ennen linssilude oli Kirsi mutta se kun häädettiin talosta niin nyt se on Aleksi.
Aleksia kelpaa katsoa vaikka koko lähetyksen. Lisäksi hauska pelleilijä, jonka tekemisiä saa nauraa kunnolla. Ihana veitikka. Vahvaa kontenttia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pariskunta sunnuntaina ulos!
No ei ny vidus. Syy miks tätä kautta ees jaksaa toljottaa
Miksi aina Reeosta puhutaan pahaa?
Ei ne luulleet. Saivat tekosyyn haukkua Aleksia.