Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
RFeeo ja Miikka suunnittelee jo seuraaviikon viikon äänestystä. Reeolle kova kolaus kun oli häädössä, kosto elää näimmään. Rumaa peliä.
Käyttäjä1686 kirjoitti:
Minä tykkään Nabaz. yhä edelleen
Puhuu rohkeasti suomeksi
Mahtava nauru
Komea.
Upeat hampaat.
Hyvä ryhti.
Selvinnyt koulukiusaamisesta. Nimenomaan kiusattu silmälasien käytöstä. Ikävää
Ihanan ärsyttävä.
Persoonallinen oma itsensä.
Uskaltaa näyttää kaikki tunteensa.
Touhuaa ahkerasti eikä aina vain löhöä laiskana sängyllä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kuten moni muu
Eiköhän sitä ole kiusattu ihan aiheesta eli öykkärimäisestä käytöksestä, natkuilusta ja selän takana puhumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Onks tällä sivulla ollut yhtään kommenttia miesten ulkonäöstä 😂kun naisten ulkomuoto nostaa ihmisillä tunteet pintaan ilmeisesti 😂
tuollahan on kerrankin hyvännäköisiä naisia kaikki.
Tänään tulee Petra ja ma alkaa valmennus. aiku ihanaa.
Monelta n. suunnilleen häätö?
Merve on ihana. Täydellinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
RFeeo ja Miikka suunnittelee jo seuraaviikon viikon äänestystä. Reeolle kova kolaus kun oli häädössä, kosto elää näimmään. Rumaa peliä.
Hyvä vaan. Koko kauden idea pelata. Ovat itekin valitelleet että tylsää. Peliliikkeitä ja draamaa kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kyllä Nabbea, mutta miljoona kertaa mielummin hän sitten pääsee turvaan kuin se Lätty-Matti.
Viha on kyllä niin vahva tunne, että itse en ehkä katsoisi ohjelmaa, jos vihata pitäisi ?
vai käytitkö vain vähän yliadjektiivia ? Enkä nyt tarkoita tällä kettuilla. Kiinnostaa ihan aidosti, kokeeko ihmiset tv-ohjelmien vuoksi noin valtavan voimakkaita tunteita ?
""vihata"" ei ole adjektiivi
en vihaa ketään asukasta, ei mene niin tunteisiin,
Miten joku mies voi olla tommonen mies-bimbo kuin Aleksi? Eikö se ole kasvanut ollenkaan miesten parissa, kun käyttäytyy kuin teinipissis? Vai onko se samanalainen feikki kuin on Nabaz joka feikisti sössöttää, vaikka osaa puhua ihan normaalia suomea. Miksi tuolla talossa on tommosia feikkimiehiä, kun siellähän on kaiken lisäksi tuo manchesterin vahvistus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan. Koko kauden idea pelata. Ovat itekin valitelleet että tylsää. Peliliikkeitä ja draamaa kiitos.
kun vaan muistetaan että tuo on peliä eika aleta sorsimaan ketään
Anaaliaan kaupitteleva tänään ulos.
Lauran silmät aika järkyttävät meikissä
Tympeä look
Bimbofarmi kirjoitti:
Miten joku mies voi olla tommonen mies-bimbo kuin Aleksi? Eikö se ole kasvanut ollenkaan miesten parissa, kun käyttäytyy kuin teinipissis? Vai onko se samanalainen feikki kuin on Nabaz joka feikisti sössöttää, vaikka osaa puhua ihan normaalia suomea. Miksi tuolla talossa on tommosia feikkimiehiä, kun siellähän on kaiken lisäksi tuo manchesterin vahvistus?
miten 49 v miees on ylipäätään tuolla, 2 teini-ikäistä kotona
Joku on halunnut tahallaan tehdä hirviämeikin looralle
Vierailija kirjoitti:
Lauran silmät aika järkyttävät meikissä
Tympeä look
Merven taidonnäyte.
Jos jokin asia menee mulla tunteisiin niin epäoikeuden mukaisuus ja kiusaaminen. Sellainen on ahdistavaa, ei viihdettä. Ja vielä aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi-pienoista. Kertoo Lauralle äänestysjuttuja ja Laura valehtelee silmät kirkkaina "Toivottavasti sun porukka ei kuvittele että mä oon antanut Reeolle ääniä". Eikös se Laura antanut?
Oikeastikko Laura valehteli noin läpinäkyvästi päin naamaa?
Siis uskomattoman kieroa pelaamista Lauralta ja koko läyhäjengiltä. Toivottavasti nimeämiset näytetään telkkarissa!
Lähteekö Matias tänään viron laivalla kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi-pienoista. Kertoo Lauralle äänestysjuttuja ja Laura valehtelee silmät kirkkaina "Toivottavasti sun porukka ei kuvittele että mä oon antanut Reeolle ääniä". Eikös se Laura antanut?
Oikeastikko Laura valehteli noin läpinäkyvästi päin naamaa?
Siis uskomattoman kieroa pelaamista Lauralta ja koko läyhäjengiltä. Toivottavasti nimeämiset näytetään telkkarissa!
Se on just näin! Ehdottomasti pitäisi näyttää nimeämiset. Tulisi säpinää taloon.
Laitoin Fazerille palautetta, että Merve ansaitsisi saada Splash-tuotepalkinnon Fasulta, koska Merve on tuotetta talossa niin paljon mainostanut ja sai minutkin ostamaan splääshejä.
Laittakaa tekin! Olisi hauska jos Merve talosta lähtiessään saisi suorassa lähetyksessä Fasulta splääääshejä.
Ota yhteyttä tai anna palautetta - Fazer Store
https://fi.fazer.com/pages/contact-us