Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Talon komein mies on jo lähtenyt. Jerry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi-pienoista. Kertoo Lauralle äänestysjuttuja ja Laura valehtelee silmät kirkkaina "Toivottavasti sun porukka ei kuvittele että mä oon antanut Reeolle ääniä". Eikös se Laura antanut?
Oikeastikko Laura valehteli noin läpinäkyvästi päin naamaa?
Siis uskomattoman kieroa pelaamista Lauralta ja koko läyhäjengiltä. Toivottavasti nimeämiset näytetään telkkarissa!Siis eikö tämän kauden teema ollut juonittelu? On siis vähän hassua paheksua pelaamista. Kaikki sinne ovat pelaamaan menneet, jokaisella vaan erilainen taktiikka.
Kaikki uudet on menneet sinne huudellen kuinka tietyt pelaa kovasti ja rumaa. Nythän siellä vasta rumaa menoa onkin.
Tästä lähtien jos mua väsyttää tai ramasee niin käytän uutta sanaa: Mervettää.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on komea ja miehinen niin Karvan!😍
En tiedä. Ajaisi sen partansa. Näkis minkä näköinen mies siellä alla on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tällä sivulla ollut yhtään kommenttia miesten ulkonäöstä 😂kun naisten ulkomuoto nostaa ihmisillä tunteet pintaan ilmeisesti 😂
Onhan Santerista täällä paljon puhuttu.
Ei täällä miesten ulkonäköä ole juurikaan haukuttu, tai naisten haukkumiseen verrattuna. Vaikka tosiasiassa tuolla on kauniimpia naisia mitä miehiä. Ainoa komeahko mies Nabaz, ja ehkä Aleksi myös nuorempien makuun.
Aivan sairasta keskustelun haukkumisen määrä, kummaa moderointia kyllä tällä sivustolla, ei voi kuin ihmetellä. Vauva.fi? Miksei nimeksi vaihdeta vaikkapa pahoinvoivat.fi?
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaisi olla jos olisin tuolla ja Reeo on. Ahdistaisi jos oma tyttö(ei oo tyttöä) olisi tuolla Heidi ja kuinka Reeo haluaa luiskaan jos ei nyt niin silloin kun hänelle sopii.
Pari tuntia sitten kun Miikka ja Reeo "rekrytoivat" Nabbea nimeämään Allun seuraavassa häätöäänestyksessä. N ei innostunut vaan edelleen halusi antaa äänen mm. Heidille, niin siihen HETI olivat Reeo ja Miikka valmiit. Voi Heidi parkaa😢
Väkivaltapuheita ei pidä koskaan normalisoida. Sano sen kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi-pienoista. Kertoo Lauralle äänestysjuttuja ja Laura valehtelee silmät kirkkaina "Toivottavasti sun porukka ei kuvittele että mä oon antanut Reeolle ääniä". Eikös se Laura antanut?
Siis uskomattoman kieroa pelaamista Lauralta ja koko läyhäjengiltä. Toivottavasti nimeämiset näytetään telkkarissa!Siis eikö tämän kauden teema ollut juonittelu? On siis vähän hassua paheksua pelaamista. Kaikki sinne ovat pelaamaan menneet, jokaisella vaan erilainen taktiikka.
Kaikki uudet on menneet sinne huudellen kuinka tietyt pelaa kovasti ja rumaa. Nythän siellä vasta rumaa menoa onkin.
Ei kaikki, Jerry ainoa selvästi noin sanonut.
Ihme hyypiö tuo Reeo..Koko ajan vaan kyttää muita pirullinen hymy naamalla..eihän tuo puhu ees muiden kuin Miikan kanssa !!
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien jos mua väsyttää tai ramasee niin käytän uutta sanaa: Mervettää.
Miksi juuri Merve? Ihan samalla lailla ne kaikki siellä makaa, kun ei muutakaan tekemistä juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihme hyypiö tuo Reeo..Koko ajan vaan kyttää muita pirullinen hymy naamalla..eihän tuo puhu ees muiden kuin Miikan kanssa !!
Ihan kun ois aina jurrissa?
Reeo ja Miikka on charmikkaimmat joten ne on myös komeimmat. Ja Karvan on söpö.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltapuheita ei pidä koskaan normalisoida. Sano sen kuka tahansa.
Ei, mutta tällä foorumilla ne ovat ihan normaaleja jopa moderaattorin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää tosiaan, täälläkin ruikutetaan kuinka se ja se pelaa, kuinka taas joku on niin tyhmä ettei älyä pelata. Samoin talossa, mässytetään pelaamisen pelaamisesta ja sen älyttömyydestä. Ja kaksi leikkii pehmoleluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaisi olla jos olisin tuolla ja Reeo on. Ahdistaisi jos oma tyttö(ei oo tyttöä) olisi tuolla Heidi ja kuinka Reeo haluaa luiskaan jos ei nyt niin silloin kun hänelle sopii.
Pari tuntia sitten kun Miikka ja Reeo "rekrytoivat" Nabbea nimeämään Allun seuraavassa häätöäänestyksessä. N ei innostunut vaan edelleen halusi antaa äänen mm. Heidille, niin siihen HETI olivat Reeo ja Miikka valmiit. Voi Heidi parkaa😢
Kumpi kamera?
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan fantasioi kenenkään potkamisesta
Sofia haukkui toisen vaatteita, kun ne olivat hänen mielestään rumat. Ei ymmärtänyt mikä oli siinä vikana, kun kaveri suuttui niinpä niin.
Mulla on täällä lettu levällään.
Hä? Reeo
Nii määkii: Aleksi
Kyllä kansa tietää: Tuula
Minä tula hullu: Nabaz
Saako tulla? Milena
Lettu levällään: Mathias
Mua väsyttää: Merve
Kuaalkieryle kuaapin piäällä: Mia
Jos joku on komea ja miehinen niin Karvan!😍