Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Miasta tai Aleksista ei tule päällikköä huomenna. Ei jaksais sitä päällikön huoneessa tapahtuvaa kuhertelua ja räkätystä katsoa. No toisaalta voi kyllä vaihtaa kameraakin.🤔
Toisaalta se varmaan helpottais sitä, että kamerat ei vuorotellen kuvaa niitä joka ikinen sekunti kun pysyis yhessä samassa huoneessa. 🤔 En tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pistetä lettu pihalle!
Kyllä. Muuten saadaan kuulla lettusitä lettutätä JA katsella sen letunpaistoa vielä viikkoja 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Miasta tai Aleksista ei tule päällikköä huomenna. Ei jaksais sitä päällikön huoneessa tapahtuvaa kuhertelua ja räkätystä katsoa. No toisaalta voi kyllä vaihtaa kameraakin.🤔
Toisaalta se varmaan helpottais sitä, että kamerat ei vuorotellen kuvaa niitä joka ikinen sekunti kun pysyis yhessä samassa huoneessa. 🤔 En tiiä.
Ne nyhjää yleensä yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on ällötys
Juuri niin, ei kestä yhtään tuota Reeon ja Miikan läppää, ihan psykoosissa koko tyyppi. Juuri nyt Merve varoittaa, että kun te olette Millun kans niin paljon kahdestaan, niin katsojat haluaa erottaa teidät. Marve pelkää, että se ärsyttää muita, ja että koska edellisvuosina on pariskunnat haluttu erottaa.
Psykoosi on diagnoosi jota kuvaruudun välityksellä ei voi todeta. Psykoosiin ei mennä siitä, ettei halua kuunnella kahden ihmisen keskusteluja. Jätä analyysit ammattilaisille.
Onks tällä sivulla ollut yhtään kommenttia miesten ulkonäöstä 😂kun naisten ulkomuoto nostaa ihmisillä tunteet pintaan ilmeisesti 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei kuulemma jaksa olla enää talossa, 8 viikkoa pitäisi vielä jaksaa. No siihen on helppo ratkaisu: laita 24 tunnin kello käyntiin! Jännää muuten miten Sofia automaattisesti ajattelee olevansa tuolla loppuun asti.
Niinhän Nabazkin ajattelee.
Joo Nabaz sano eilen että haluaa kotiin.
Ehkä Nabasin vois jo päästää kotiin. Olis ehkä hieman kevyempi seurata jatkossa talon tohinaa. Ei vaan jaksais enää
Lässyttää potaskaa, sehän meinasi ihan seota. Reeo ja Miikka ovat potaskaa puhumalla saaneet vähän raiteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja jälleen ehana Sofian muiden asukkaiden ympäröimänä ja näiden kanssa keskustellen, tokaisee kesken kaiken, et 'mul on tylsaaaa'. On se niin hyväkäytöksinen ja toiset aina huomioon ottava nuori mies että.
Miksi mulla on tylsää tekisi Sofiasta huonokäytöksisen?
Vierailija kirjoitti:
Suuhunpantavaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat on komennettu ulos. Merve istuu kuin olisi eri planeetalla. Ilmekkään ei värähdä, ei reagoi mihinkään. En tykkää.
Se tarvii Spläässhiä. Nyt pitäisi jonkun asukkaan ymmärtää niitä hänelle viedä.
Sillä on taas spläässhiviekkarit.
Mä ihmettelin et mitkä verkkarit. Piti lukea ajatuksen kanssa uudestaan :D
Kuka voittaa? Se näkee ken elää¨.
Vierailija kirjoitti:
Onks tällä sivulla ollut yhtään kommenttia miesten ulkonäöstä 😂kun naisten ulkomuoto nostaa ihmisillä tunteet pintaan ilmeisesti 😂
Jossain kohtaa Reeoa sanottiin spurguksi, Miikkaa Igoriksi ja Aleksia vaikka miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat on komennettu ulos. Merve istuu kuin olisi eri planeetalla. Ilmekkään ei värähdä, ei reagoi mihinkään. En tykkää.
Samoin. Mietin jo, että onko ne tosiaan saaneet sponsoriverkkarit.
Onko talossa tapahtunut mitään jännää Aleksin skitsoilun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Mietin jo, että onko ne tosiaan saaneet sponsoriverkkarit.
Toi ois kova.
Onko Sofia meikannut Lauran, vai mikä idea tuolla transumeikillä on?
Vierailija kirjoitti:
Se oli Merve joka kirjoitti sen viestin Milenasta :D
Tunnusti Lauralle.
Mä arvasin
Aleksihan ois hyvä päällikkö. Sanoo kaikille kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jälleen ehana Sofian muiden asukkaiden ympäröimänä ja näiden kanssa keskustellen, tokaisee kesken kaiken, et 'mul on tylsaaaa'. On se niin hyväkäytöksinen ja toiset aina huomioon ottava nuori mies että.
Miksi mulla on tylsää tekisi Sofiasta huonokäytöksisen?
Ei se, vaan se että myy itseään, ei minkäälaista häpyä.
Voi Heidi-pienoista. Kertoo Lauralle äänestysjuttuja ja Laura valehtelee silmät kirkkaina "Toivottavasti sun porukka ei kuvittele että mä oon antanut Reeolle ääniä". Eikös se Laura antanut?
Heidi uskoo Reoon? Luulin Heidiä fiksummaksi.
On se hankalaa tuo kirjoittaminen.