Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tällä sivulla ollut yhtään kommenttia miesten ulkonäöstä 😂kun naisten ulkomuoto nostaa ihmisillä tunteet pintaan ilmeisesti 😂
tuollahan on kerrankin hyvännäköisiä naisia kaikki.
Samaa mieltä täysin 🙂
Vierailija kirjoitti:
Laitoin Fazerille palautetta, että Merve ansaitsisi saada Splash-tuotepalkinnon Fasulta, koska Merve on tuotetta talossa niin paljon mainostanut ja sai minutkin ostamaan splääshejä.
Laittakaa tekin! Olisi hauska jos Merve talosta lähtiessään saisi suorassa lähetyksessä Fasulta splääääshejä.
Ota yhteyttä tai anna palautetta - Fazer Store
Tuskinpa fazer haluaa kiusaajaa mainoskasvokseen. Parhaillaan toivovat jonkun muun talossa alkavan kehua tuotettaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö Matias tänään viron laivalla kotiin?
Vai meneekö taas hotelliin tienaamaan rahaa sugardaddylta, niin kuin kertoi tehneensä.
Vierailija kirjoitti:
Joku on halunnut tahallaan tehdä hirviämeikin looralle
Lauralla on pienet ja syvällä olevat silmät. Noin tumma meikki ei sovi. Itselläni on isommat silmät mutta aika syvällä kallossa. En käytä esim mustaa kajalia luomen sisälle, etteivät silmät näytä vielä uponneemmilta.
Nyt pitäs saaha toimintaa tähän hommaan .. Missä telkkarissa näytetyt juonittelut ja muut salaiset satunnaiset keskustelut mitä aiemmilla kausilla ollut. Aiemmilla kausilla myös oli juonittelu kiellettyä mutta se sallittiin joskus hetkeksi ja teki menosta todella mielenkiintoista. 2 viikon juonittelukielto olis paikallaan niin tuo bb olis muutakin ku pelkkää juonittelua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi-pienoista. Kertoo Lauralle äänestysjuttuja ja Laura valehtelee silmät kirkkaina "Toivottavasti sun porukka ei kuvittele että mä oon antanut Reeolle ääniä". Eikös se Laura antanut?
Oikeastikko Laura valehteli noin läpinäkyvästi päin naamaa?
Siis uskomattoman kieroa pelaamista Lauralta ja koko läyhäjengiltä. Toivottavasti nimeämiset näytetään telkkarissa!
Kaiken röyhkeintä siinä oli, että Heidi oli Lauran kainalossa sohvalla. Ja puhuivat kuinka ovat isosisko ja pikkusisko. Auts 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai meneekö taas hotelliin tienaamaan rahaa sugardaddylta, niin kuin kertoi tehneensä.
Ai sekin on tota porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo sugardaddyt mielenvikaisia vai miksi ne maksaisi tuollaisista yhtään mitään?
Mua ahdistaisi olla jos olisin tuolla ja Reeo on. Ahdistaisi jos oma tyttö(ei oo tyttöä) olisi tuolla Heidi ja kuinka Reeo haluaa luiskaan jos ei nyt niin silloin kun hänelle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin asia menee mulla tunteisiin niin epäoikeuden mukaisuus ja kiusaaminen. Sellainen on ahdistavaa, ei viihdettä. Ja vielä aikuiset ihmiset.
Niinpä. Siksi on järkyttävää lukea tämänkin ketjun kommentteja. Vaikeaa uskoa aikuisten kirjoittamiksi.
Bimbofarmi kirjoitti:
Miten joku mies voi olla tommonen mies-bimbo kuin Aleksi? Eikö se ole kasvanut ollenkaan miesten parissa, kun käyttäytyy kuin teinipissis? Vai onko se samanalainen feikki kuin on Nabaz joka feikisti sössöttää, vaikka osaa puhua ihan normaalia suomea. Miksi tuolla talossa on tommosia feikkimiehiä, kun siellähän on kaiken lisäksi tuo manchesterin vahvistus?
Eikö tunhansein hakijoiden joukosta löytynyt parempia asukkaita taloon. Kuvitelkaa milaisia ne, jotka jäivät tähteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Heidi-pienoista. Kertoo Lauralle äänestysjuttuja ja Laura valehtelee silmät kirkkaina "Toivottavasti sun porukka ei kuvittele että mä oon antanut Reeolle ääniä". Eikös se Laura antanut?
Siis uskomattoman kieroa pelaamista Lauralta ja koko läyhäjengiltä. Toivottavasti nimeämiset näytetään telkkarissa!Kaiken röyhkeintä siinä oli, että Heidi oli Lauran kainalossa sohvalla. Ja puhuivat kuinka ovat isosisko ja pikkusisko. Auts 🙁
Sekä kuinka Heidi pitää Lauran puolta ettei Lauralle tule ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tällä sivulla ollut yhtään kommenttia miesten ulkonäöstä 😂kun naisten ulkomuoto nostaa ihmisillä tunteet pintaan ilmeisesti 😂
tuollahan on kerrankin hyvännäköisiä naisia kaikki.
Samaa mieltä täysin 🙂
Paitsi Heidi ja Tuula. Tuula liian vanha mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Santerista täällä paljon puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Monelta n. suunnilleen häätö?
klo 21. 00 alkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uskomattoman kieroa pelaamista Lauralta ja koko läyhäjengiltä. Toivottavasti nimeämiset näytetään telkkarissa!
Siis eikö tämän kauden teema ollut juonittelu? On siis vähän hassua paheksua pelaamista. Kaikki sinne ovat pelaamaan menneet, jokaisella vaan erilainen taktiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä miesten ulkonäköä ole juurikaan haukuttu, tai naisten haukkumiseen verrattuna. Vaikka tosiasiassa tuolla on kauniimpia naisia mitä miehiä. Ainoa komeahko mies Nabaz, ja ehkä Aleksi myös nuorempien makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole ketään Santeria.
Sanottihaan Aleksistakin silloin että eipä ollut niin komea kuin oli aluksi ajateltu.
Mitä Reeon juttua Heidi nyt Ei vois uskoa?