Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mathias ulos tänään. On vähän turha juorukello. Nabaz hajoo vielä ihan täysin. Vois ens viikolla olla vaikka mummon kanssa yhessä häätösohvalla, se on sitä bbn suolaa :D
apua, oon kyllä ilkee ihminen, kun tää nauratti mua melkein yhtä paljon kun Nabalmin nauru Dayanan häädön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkasin viikko sitten, että Sofia tulee mukkuverkko yllään suoraan, tänään se melkein tapahtuu. Taitava tämä Santeri.
Siis mulkkuverkkoko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kyllä Nabbea, mutta miljoona kertaa mielummin hän sitten pääsee turvaan kuin se Lätty-Matti.
Viha on kyllä niin vahva tunne, että itse en ehkä katsoisi ohjelmaa, jos vihata pitäisi ?
vai käytitkö vain vähän yliadjektiivia ? Enkä nyt tarkoita tällä kettuilla. Kiinnostaa ihan aidosti, kokeeko ihmiset tv-ohjelmien vuoksi noin valtavan voimakkaita tunteita ?
Itse kyllä saan vihan tunteita ohjelmaa katsomalla, mutta en nyt vihaa ketään. Enemmänkin käytöstä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvää pohdintaa illan äänestyksestä. Alan pikkuhiljaa itsekin tajuta, mikä mahdollisuus äänestäminen on, kun sen tajuaa tehdä oikein. Harmi etten katsonut viikko sitten sunnuntain lähetystä, siellähän on toimittu nerokkaasti.
Eli nyt siis kannattaisi antaa ääniä Matiakselle, että ekana turvassa ja sen jälkeen Sallalle ja Millalle. Silleen saataisiin taas yllättävä ja odottamaton show. Mut en jaksa uskoo et näin kävis enkä katso edelleenkään lähetyksiä. Luen täält huomenna.
Eikö vois Mathiaksen sijaan vaikka Millaa laitta turvaan Napen ohi?? Mathias kuitenkin kakkosvaihtoehto lähtijäks Napen jälkeen???
Mathiaksen pitää lähteä, koska Nabaz on sentään Reeon, Heidin puolella. Mathias haluaa vaan sooloilla ilman mitään suurempaa suunnitelmaa. Vapaamatkustajat ulos.
Vitsit toi Sofia on hyvännäköinen nainen
Asukkaat on komennettu ulos. Merve istuu kuin olisi eri planeetalla. Ilmekkään ei värähdä, ei reagoi mihinkään. En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mathias ulos tänään. On vähän turha juorukello. Nabaz hajoo vielä ihan täysin. Vois ens viikolla olla vaikka mummon kanssa yhessä häätösohvalla, se on sitä bbn suolaa :D
apua, oon kyllä ilkee ihminen, kun tää nauratti mua melkein yhtä paljon kun Nabalmin nauru Dayanan häädön jälkeen.
Mitäköhän hauskaa tuossa oli? Tuula ja Nabaz ovat molemmat rasittavia asukkaita. Häätösohvalla istuminen sopii heidänkaltaisilleen vallan mainiosti. Nabazin ilkeässä vahingonilossa Daiyanan häädön jälkeen ei ole myöskään mitään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kyllä Nabbea, mutta miljoona kertaa mielummin hän sitten pääsee turvaan kuin se Lätty-Matti.
Viha on kyllä niin vahva tunne, että itse en ehkä katsoisi ohjelmaa, jos vihata pitäisi ?
vai käytitkö vain vähän yliadjektiivia ? Enkä nyt tarkoita tällä kettuilla. Kiinnostaa ihan aidosti, kokeeko ihmiset tv-ohjelmien vuoksi noin valtavan voimakkaita tunteita ?
Enemmänkin korostin vain omaa mielipidettä. Enhän mä nyt häntä konkreettiesti ihmisenä vihaa, mutta käytös saa kyllä välillä katsoessa verenpaineen nousemaan.
Toivottavasti Miasta tai Aleksista ei tule päällikköä huomenna. Ei jaksais sitä päällikön huoneessa tapahtuvaa kuhertelua ja räkätystä katsoa. No toisaalta voi kyllä vaihtaa kameraakin.🤔
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat on komennettu ulos. Merve istuu kuin olisi eri planeetalla. Ilmekkään ei värähdä, ei reagoi mihinkään. En tykkää.
Se tarvii Spläässhiä. Nyt pitäisi jonkun asukkaan ymmärtää niitä hänelle viedä.
Vierailija kirjoitti:
IHANA NAINEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon eri, mutta sanoisin että täällä kun puhutaan vihasta, tarkoitetaan ettei voi sietää kyseisen henkilön pelityyliä, käyttäytymistä tai roolia. Eiköhän noi kaikki asukkaat ole aika erilaisia ulkomaailmassa, ja tuskin kukaan heistä on oikeasti vihattu ihmisenä.
Nabazin ja Karvanin ihonväristä tulee mieleen raaka leipätaikina jota niin paljon rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""vihata"" ei ole adjektiivi
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Miasta tai Aleksista ei tule päällikköä huomenna. Ei jaksais sitä päällikön huoneessa tapahtuvaa kuhertelua ja räkätystä katsoa. No toisaalta voi kyllä vaihtaa kameraakin.🤔
Noi ois kyl karseimmat vaihtoehdot päälliköksi
Suuhunpantavaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarvii Spläässhiä. Nyt pitäisi jonkun asukkaan ymmärtää niitä hänelle viedä.
Sillä on taas spläässhiviekkarit.
Eiköhän pistetä lettu pihalle!
Tuula päälliköksi! Ihanaa häslinkiä! :D
Ja jälleen ehana Sofian muiden asukkaiden ympäröimänä ja näiden kanssa keskustellen, tokaisee kesken kaiken, et 'mul on tylsaaaa'. On se niin hyväkäytöksinen ja toiset aina huomioon ottava nuori mies että.