Lue keskustelun säännöt.
Palkataanko kirppikselle töihin aina jotain epäsosiaalisia mt-tapauksia? Taas kerran oli myyntitiskillä mumiseva haiseva tyyppi joka sähelsi
24.06.2026 |
Että luulin oikean työntekijän olevan sidottuna kaapisa.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on seurakunnan kirppis niin veikkaan jonkinlaista kuntouttavaa työtoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on seurakunnan kirppis niin veikkaan jonkinlaista kuntouttavaa työtoimintaa.
Niitä on myös spr:n kirppiksillä.
EI SINNE PALKATA VAAN OTETAAN ILMAISIA TYÖNTEKIJÖITÄ KUNTOUTTAVAAN TAI MUUHUN . IHME ETTEI JAKSA NÄYTTÄÄ ILOISTA NAAMAA......
Mikä oli se haju jonka olit huomaavinasi?
Ei tietenkään, koska kirppiksen kassa on erittäin haluttu työpaikka, jossa maksetaan ruhtinaallista palkkaa, joudutaan paljon tohtoreita ja professoreita karsimaan hakijajonosta pois.