Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotiin pääsee kuka vain töihin!

Vierailija
11.12.2023 |

Työttömät, mikäli työt ylipäänsä kiinnostaa, niin päiväkodista saa töitä ihan kuka vain. Riittää että on 18v. Jotain työkokeiluja voit saada myös alaikäisenä. 

Iän lisäksi plussaa on jos sinulla on kaksi jalkaa ja kaksi kättä. Mutta ei haittaa vaikka ei olisi. 

Olen vakaopettajana tehnyt töitä esim.18v juuri täyttäneen nuoren pojan kanssa joka istui huppu päässä ja pelasi puhelimella koko työpäivän ajan. Ei kyennyt syömään lapsiryhmässä kun kuulemma ahdisti ihmiset. Kerran ryhmässäni sijainti yksi lähemmäs 200kg henkilö joka ei pystynyt kunnolla liikkumaan. Istui sohvalla koko päivän ja haisi niin pahalle että lapsetkin kysyi että mikä täällä haisee. On myös ollut yksi selvästi mielenterveyshäiriöinen, joka ei halunnut olla samassa tilassa missä wlan. Lopulta oli pihalla. Pelkäsi myös puhelinta, joten sitäkään ei voinut kädessä pitää. Tässä vain muutama esimerkki siis. Eli älkää epäilkö ettette pääsisi töihin päiväkotiin, ihan takuulla pääsette.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sijaisti

Vierailija
2/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tähän on tultu.

Ihan älyttömän raskasta. 😪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pääse. Kokeiltu on.

Vierailija
4/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kaikkien kannalta väärin, että mm. autistiset, sosiaalisista peloista kärsivät, lapsia vihaavat, mielenterveysongelmaiset jne. jne. yritetään parantaa pakottamalla alistumaan ärsykkeille tällä tavoin. Tietenkään tämä ei toimi.

Vierailija
5/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomattu kyllä. Ja jos sanoo esimiehelle että tätä tyyppiä ei kiitos enää, saa kauheat valitukset että pitää olla kiitollinen että joku suostuu tänne tulemaan. Todella mieltä ylentävää työskennellä niin epähalutussa työssä mihin otetaan ihan kuka tahansa tyyppi töihin ja itse olen opiskellut ensim 3,5v sosionomiksi ja 1,5v yliopistossa kandiksi. Ja jotkut tulee sinne kattoon sylkemään ja nostamaan samaa palkkaa, eli 2500e kuussa. 

Vierailija
6/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei kuka vain sovellu.

Vierailija
7/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oho, saako kysyä millainen olet? Pystytkö kävelemään?

Vierailija
8/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oho, saako kysyä millainen olet? Pystytkö kävelemään?

Sairauteni takia kävelen huonosti.

Vierailija
9/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sentään ne siivilöidään pois, jolla on rikostaustaotteessa jotain merkintöjä. Mikään lakihan ei siis kiellä heidänkään palkkaamistaan. Työnantajan on ainoastaan nähtävä todistus rikosrekisterin sisällöstä.

Vierailija
10/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sentään ne siivilöidään pois, jolla on rikostaustaotteessa jotain merkintöjä. Mikään lakihan ei siis kiellä heidänkään palkkaamistaan. Työnantajan on ainoastaan nähtävä todistus rikosrekisterin sisällöstä.

Jos tekee vain lyhyitä sijaisuuksia (vaikka niitä olisi vuodesta toiseen) ei rikosrekisteriä tarkasteta.

Vierailija
11/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus ei ollut vitsi tai trolli. Joku toimittaja voisi vaikka tehdä aiheesta jutun. Jos siis lyhytaikaiset sijaisuudet kiinnostavat, niin tiedoksi,  tällä työllä tienaa ilman kokemusta ja koulutusta. Kaveri tekee, joten tiedän sitä kautta.

Vierailija
12/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun aikoinaan jännitin että kelpaanko keikkatöihin lastenhoitajaksi päiväkoteihin. Olen sairaanhoitaja ja kokemusta lapsista löytyy 10 vuoden ajalta. Olen kaikin puolin terve eikä mitään epäilyttävää taustaa.

Vierailija
13/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus leikitellyt ajatuksella että lukisin lastentarhanopettajaksi, palkka olis bruttona lähelle 3000 (nyt maisterina kulttuuritoimessa paljon huonompi). Ja töitä riittäisi, koko ajan paikkoja auki. Mutta ei järkeä koska ei ole lapsia eikä heistä kokemusta, mut naurettais sieltä ulos samantien.

Vierailija
14/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativat vain rikosrekisteriotteen ja jos se on puhdas, pääsee töihin. En ole ap, vaan

11.

Vierailija
15/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian komenteleva ja kannatan kovempaa kasvatusta, en siis sovellu alalle koska minulle ei ryppyillä, ei lapset eikä todellakaan vanhemmat.

Vierailija
16/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijaiselta ei vaadita mitään, vain jos otat toimen vastaan.

Vierailija
17/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian komenteleva ja kannatan kovempaa kasvatusta, en siis sovellu alalle koska minulle ei ryppyillä, ei lapset eikä todellakaan vanhemmat.

Joo enemmän sellainen leirimäinen päiväkoti, niin lapsille kuin vanhemmillekin. Säilyy kuri ja järjestys.

Vierailija
18/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijaiselta ei vaadita mitään, vain jos otat toimen vastaan.

Olen ollut sijaisena ja rikostausta piti selvittää.

Vierailija
19/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Varmaan sentään ne siivilöidään pois, jolla on rikostaustaotteessa jotain merkintöjä. Mikään lakihan ei siis kiellä heidänkään palkkaamistaan. Työnantajan on ainoastaan nähtävä todistus rikosrekisterin sisällöstä."

Jos tekee alle 3 kuukauden sijaisuuden ei tarvi rikostaustaotettakaan.

Vierailija
20/98 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autisti ja narsisti, lisäksi minulla on rikosrekisteri. Kerrotko mihin päiväkotiin pääsen töihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan