Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko mennyt juttelemaan yksin terassilla istuvalle naiselle?

Vierailija
13.07.2022 |

Tapahtuuko sellaista ikinä oikeassa elämässä, että joku mies tulisi juttelemaan keskelläkirkasta päivänvaloa naiselle, joka istuskelee yksinään katukahvilan terassilla kahvilla? Onko tällaista vain leffoissa, vai onko joku mies oikeasti mennyt juttelemaan sellaiselle? Olen nyt kesälomallani istuskellut tässä toivossa joka päivä jossain katukahvilassa, eikä kukaan ole tuntunut edes huomaavan. Terasseilla näkyy päivisin jonkin verran myös yksin istuvia miehiä. Toivovatko he, että joku nainen tulisi juttelemaan, vai haluavatko he olla rauhassa?

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisi pysyä kaukana naisista, mutta eihän nämä siat sitä ymmärrä.

Vierailija
102/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen suurimmalla keskustelufoorumilla kukoistaa ajatusmalli, joka lietsoo naisvihaa, väkivaltafantasioita ja pahimmillaan jopa joukkosurmia. Myös Jesse haki nuorempana incel-ajattelusta vertaistukea ja vietti vuosia haukkuen netissä naisia ja feministejä. Nyt Jesse kertoo, miksi hän päätyi siihen jamaan – ja miten pääsi lopulta pois.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008885196.html

Tällä palstalla ei ole kuin miesvihaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
104/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran nuorna miesnä puolityhjässä kesäravintolassa yksin istuvan naisen pöytään. Ja yritin aloittaa juttua. Naisen reaktio oli, ei mikään. Hän ei sanonut mitä

än eikä katsonut kohti. Join nolona siideriin loppuun ja poistuin paikalta. Varmaan sain ansioni mukaan.

Se nainen oli ääliö. Minusta olisi kiva jutella miesten kanssa terasseilla ihan ilman mitään sen ihmeempää kiinnostustakin.

N48

Se nainen oli 99,999% kaikista naisista

Vierailija
105/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole käynyt terassilla kymmeneen vuoteen.

Vierailija
106/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ketju, nostan.

Vierailija
107/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin että lähinnä 20-40 vuotiaat miehet on liikkeellä iskumielessä, jos menevät juttelemaan terassilla istuvalle yksinäiselle naiselle. Sitten kun on vähän enemmän ikää voi jo vaan nauttia seurasta ja siitä että pääsee jonkun kanssa juttelemaan.

Toki pitää katsoa, ettei toinen lue jotain tai selvästi odota jotain toista ihmistä vaan katselee ympärilleen ja on siellä sen henkisesti, että voisi tykätä jutella.  Samalla on paras unohtaa pelokkaat, kireäilmeiset, ylilaitetut ja muutenkin ääriryhmiin (siis omasta näkökulmastani) kuuluvat naiset 

Näin ainakin ajattelen tavallisena ihmisten kanssa mielellään juttelevana "setämiehenä" ja onneksi sitä sentään on vielä ihmisiä, jotka tykkäävät jutellakin. Myös muualla kuin Itä-Suomessa.

Vierailija
108/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 2022 ja nainen tekee aloitteen.

Vierailija
109/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun paljonkin yksinäni milloin missäkin. Minusta on kiva vain katsella ohikulkevia ihmisiä. Toki jos nyt joku välttämättä haluaa tulla juttelemaan, niin saa tulla, mutta minä en istu yksin siksi, että yritän saada miestä itselleni, vaan siksi, että viihdyn vallan mainiosti yksin vilinää katsomassa.

Vierailija
110/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Röh röh!

Vierailija
111/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lie kuunaan edes käöynyt terassilla enkä oskaan kattele tarkemmin keitä siellä istuu ja miten

Vierailija
112/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mennyt juttelemaan naiselle. Missään tilanteessa.

m40

Vierailija
113/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus miehille/naisille. Jos haluat mennä istumaan toisen pöytään, ota jotain muutakin mukaan kuin se tuoppi. Siis vaikka lehti, jota aiot lukea. Tällöin ei ole väkinäisen keskustelun vaaraa, ja voi kysyäkin, vaikka että Mahtuisinko mä tähän lukemaan lehteä? Jos vastaus on ei, niin silloin ei varsinaisesti itse saa edes pakkeja.

Vierailija
114/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "nykyään ei uskalla" -selittelijät tietävät itsekin, ettei "voinko istua tähän" ei ole ahdistelua, kunhan ottaa kielteisenkin vastauksen tosissaan. Tuo on heidän ihan ymmärrettävää itsepetosta, kun todellisuudessa he eivät koskaan uskaltaisi puhua selvin päin vieraalle naiselle, joten syyksi aloitekyvyttömyyteen sanotaan me too. 

Voi olla näinkin. Tosin muistan kiihkeimmältä metoo -ajalta senkin totuuden että "ahdistelua on kaikki se minkä nainen itse kokee ahdisteluksi". Näillä specseillä miehen kannattaa oikeasti miettiä kahdesti mitä suustansa päästää - mikä nyt ei tietenkään ole mikään huono juttu sinänsä.

Vierailija
115/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut turpaanvetouhkauksen kysyessäni yksin istuvalta mieheltä saanko istua terassipöytään. Tulkitsi iskuyritykseksi vaikka korkeintaan juttuseuraa yhden tuopin ajaksi yritin. Olen "normaali mies".

Mika28

Vierailija
116/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut turpaanvetouhkauksen kysyessäni yksin istuvalta mieheltä saanko istua terassipöytään. Tulkitsi iskuyritykseksi vaikka korkeintaan juttuseuraa yhden tuopin ajaksi yritin. Olen "normaali mies".

Mika28

Tuollaisia kakkasuisia naisia on, mutta vain murto-osa naisista. Tuon käytöksen jälkeen et tuskin hänen seuraansa olisi kaivannutkaan?

Vierailija
117/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika28

Tuollaisia kakkasuisia naisia on, mutta vain murto-osa naisista. Tuon käytöksen jälkeen et tuskin hänen seuraansa olisi kaivannutkaan?

Jos olisit lukenut tarkemmin: ei ollut tällä kertaa kyse naisesta.

Mika28

Vierailija
118/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä nyt istutaan, yksin kahvilassa. Ei näy yksinolevia naisia. Onneksi kahvi on hyvää

Vierailija
119/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä nyt istutaan, yksin kahvilassa. Ei näy yksinolevia naisia. Onneksi kahvi on hyvää

Kokeile yksinolevaa miestä.

Vierailija
120/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile yksinolevaa miestä.

Pidän tuollaisesta outside-the-box-ajattelusta. Mutta ei täällä ole yksinolevia miehiäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän