Mies, oletko mennyt juttelemaan yksin terassilla istuvalle naiselle?
Tapahtuuko sellaista ikinä oikeassa elämässä, että joku mies tulisi juttelemaan keskelläkirkasta päivänvaloa naiselle, joka istuskelee yksinään katukahvilan terassilla kahvilla? Onko tällaista vain leffoissa, vai onko joku mies oikeasti mennyt juttelemaan sellaiselle? Olen nyt kesälomallani istuskellut tässä toivossa joka päivä jossain katukahvilassa, eikä kukaan ole tuntunut edes huomaavan. Terasseilla näkyy päivisin jonkin verran myös yksin istuvia miehiä. Toivovatko he, että joku nainen tulisi juttelemaan, vai haluavatko he olla rauhassa?
Kommentit (148)
Suomi mies kirjoitti:
Suomessa ei vaan voi mennä juttelee naisille. Pitävät heti ahdistelijana. Niin se vaan on. Viimeiset 4-5 vuotta olleet hirveitä miehille kun ei enää uskalla naisia lähestyä.
Olet liikuttava. Et sinä ole koskaan uskaltanut.
Sinulla on nyt vaan uusi tekosyy uskaltamattomuudellesi.
Ei mitään ihmeellistä jos mies tulee istumaan ja varsinkin jos täyttä. Täytyy osata käyttäytyä ja aina voi jutella.
Olen mennyt yksinäisen miehen pöytään täpötäydessä baarissa Itsenäisyyspäivänä.
Olin kylmissäni ja halusin yhden lämmittävän juoman ennen kuin jatkan kotiin.
Se mies sai jonkun kohtauksen kun luuli että tulen häntä siihen iskemään.
Miksi voi miksi ei voi vain jutella ajankuluksi muuten vaan? Ihan käsittämätöntä.
Ota siideri tai viinilasi niin varmasti tulee joku istumaan. Itse olen suurperheen äiti ja joskus tykkään käydä yhdellä terassilla ja nautin kun sais hetken oikeesti istua yksinja huokaista niin ei..aina on joku tulossa juttusille ja olen selittänyt miljoonat kerrat että haluun oikeesti istuu hetken yksin. Enkä ole kaunotar, perus mamma.
Minä kyllä istun kahvilan terassilla, että saan katsella ohimenviä ihmisiä, liikennettä ja nauttia miljööstä. En halua puhella ollenkaan kellekään. Sori vaan. En silti vihaa ihmisiä vaan se on minun laatuaikaani ja saan viettä sen hiljaisuudessa
Naiset eivät istu koskaan, eikä missään yksin.
Menin kerran nuorna miesnä puolityhjässä kesäravintolassa yksin istuvan naisen pöytään. Ja yritin aloittaa juttua. Naisen reaktio oli, ei mikään. Hän ei sanonut mitään eikä katsonut kohti. Join nolona siideriin loppuun ja poistuin paikalta. Varmaan sain ansioni mukaan.
En osaa puhua naisille, enkä miehille. Olen ns. tuppisuu. En osaa kertoa mitään juttuja ja harvoin käytän kahta lausetta peräkkäin jos jotain sanon. Eli juttu ei lentäisi kahvilapöydässä, mutta voitasi kyllä kielareita vaihdella.
Naisen kannattaa antaa rohkaiseva vinkki miehelle. Esim hieroa haaroväliä, hieman lipaista kielellä ylähuulta ja iskeä silmää.
En menisi, koska nykyään ajateltaisiin kuitenkin heti, että siinä mies yrittää saada naisen kanssaan jonnekin, missä hän voisi ráiskátá hänet.
Tietysti olen.
MInulla on ollut lapsesta/teinistä asti enemmän naisia kaveina. Jotenkin tuntuu usein, että on helpompi mennä istumaan/juttelemaan naisille, kuin joillekin juron näköisten miesten.
Tietysti joskus on suunnattoman huvittavaa/ärsyttävää, kun menee esim. odottamaan kaveria/tyttöystävää, niin 2 tavallisen näköistä taikinanaamaa alkavat pyörittelemään silmiään, että taas tuli joku iskemään.
Ei se niin mene ystävät hyvät. Kyllä mies voi tulla pöytään istumaan ihan van koska siinä on vapaata - ei sen kummallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Menin kerran nuorna miesnä puolityhjässä kesäravintolassa yksin istuvan naisen pöytään. Ja yritin aloittaa juttua. Naisen reaktio oli, ei mikään. Hän ei sanonut mitä
än eikä katsonut kohti. Join nolona siideriin loppuun ja poistuin paikalta. Varmaan sain ansioni mukaan.
Se nainen oli ääliö. Minusta olisi kiva jutella miesten kanssa terasseilla ihan ilman mitään sen ihmeempää kiinnostustakin.
N48
Rumilus kirjoitti:
Olen mennyt kymmeniä kertoja elämäni aikana. Ei naiset yleensä halua minua seuraansa. Johtunee kai ulkonäöstäni etten ole komea. Kyllä yksin saa istua terassilla aina. Naiset ei koskaan tule juttelee- Joskus olen nähnyt että kun omassa pöydässäni on ainoastaan tilaa niin nainen seisokelee jossain terassin laitamilla pitkäänkin odottaen että joku muu paikka vapautuu koska en ole mikään komea niin ei nainen tule minun pöytääni.
Ei välttämättä johdu komeudesta/rumuudesta. Voit olla muuten pelottavan näköinen, millanen ilme sulla on naamalla?
Itse en tuossa tilanteessa naisena istuisi kenenkään vieraan miehen seuraan, ihan sama vaikka siellä olisi joku brad pitt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulle tultu juttelemaan, ja oon mennyt itse. Kysyn vain reippaasti, että ootko yksin tässä ja voinko liittyä seuraan. Kivempihan se on rupatella, vaikka ei sen kummempaa taka-ajatusta oliskaan.
Tämä olisi minun kauhuskenaario. Koska olen introvertti ja haluan omaa tilaa. Ehkä juuri juuri kestäisin että istuu samaan pöytään mutta etttä vielä alkaisi rupatteleen hölmöjä. Lähtisen varmaan pois tai katsoisin kännykkääni.
Opettele ensin mikä on introvertti.
Minä olen naisena sanonut terassilla ohikulkevalle miehelle, että "haluatko istua tähän?". Hänellä oli juomana vichyä ja minulla kahvi. Vähän se mies hölmistyi, mutta istui seuraan.
Introvertti olen, mutta puheliasta sorttia. Sitten taas saatan olla monta päivää itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt yksinäisen miehen pöytään täpötäydessä baarissa Itsenäisyyspäivänä.
Olin kylmissäni ja halusin yhden lämmittävän juoman ennen kuin jatkan kotiin.
Se mies sai jonkun kohtauksen kun luuli että tulen häntä siihen iskemään.Miksi voi miksi ei voi vain jutella ajankuluksi muuten vaan? Ihan käsittämätöntä.
:D:D On tämä meidän kulttuuri hassu, kun samaan pöytään istuminen julkisessa paikassa saa aikaan paniikin.
Minäkin uhmaan tätä minkä kerkeän. Ei mahda mitään, kun keksin juttua melkein missä vaan. Viimeksi puhuin bussissa (Helsingissä!) etanoista. Olen huomannut ettei sillä ole oikeastaan väliä, mitä sanoo ensimmäisenä. Kunhan se on jotain suht neutraalia.
Vaan inselit ja tyhmät käyttää metoota tekosyynä ettei lähesty naisia. Normaalit miehet lähestyy naisia yhä eikä saa mitään ahdistelusyytteitä niskaansa.
Nyt kun miettii, niin enpä ole tainnut. Ei voi tietää haluaako vastapuoli tulla häirityksi. En vaan tahdo aiheuttaa mielipahaa. Kerran olen kuntosalilla mennyt juttelemaan naiselle kun hän niin monesti hymyili ja katsoi suuntaani. Seuraavalla kerralla olikin salilla poikaystävänsä kanssa.
En ole, koska naiset tulevat istumaan Hopeaketun pöytään.