Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko mennyt juttelemaan yksin terassilla istuvalle naiselle?

Vierailija
13.07.2022 |

Tapahtuuko sellaista ikinä oikeassa elämässä, että joku mies tulisi juttelemaan keskelläkirkasta päivänvaloa naiselle, joka istuskelee yksinään katukahvilan terassilla kahvilla? Onko tällaista vain leffoissa, vai onko joku mies oikeasti mennyt juttelemaan sellaiselle? Olen nyt kesälomallani istuskellut tässä toivossa joka päivä jossain katukahvilassa, eikä kukaan ole tuntunut edes huomaavan. Terasseilla näkyy päivisin jonkin verran myös yksin istuvia miehiä. Toivovatko he, että joku nainen tulisi juttelemaan, vai haluavatko he olla rauhassa?

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaista tapahtunut, näillä edellytyksillä: Terassilla on alkoholitarjoilu. Nainen katsoo kohti ja hymyilee sille miehelle kenen toivoo lähestyvän. Naisella on asussaan jokin huomiota herättävä yksityiskohta.

kun nämä toteutuvat yhtaikaa, on pieni mahdollisuus että mies menee juttelemaan.

Vierailija
2/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla. Olen myös miettinyt että miten naisen pitäisi tehdä miehelle aloite, jos haluaisi seksiä. Jos kyseessä on esim asiakas tai naapuri, mutta joka selvästi katsoo pitkään ja itse ajattelee että mies kiinnostaisi seksuaalisesti. Niin kuinka ihmeessä sen voisi ilmaista ilman että on tyrkky tai menettää kasvonsa, jos miestä ei kiinnostakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu. Tämä on klisee, joka aina ilmestyy nettikeskusteluissa.

Vierailija
4/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle tultu juttelemaan, ja oon mennyt itse. Kysyn vain reippaasti, että ootko yksin tässä ja voinko liittyä seuraan. Kivempihan se on rupatella, vaikka ei sen kummempaa taka-ajatusta oliskaan.

Vierailija
5/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaista tapahtunut, näillä edellytyksillä: Terassilla on alkoholitarjoilu. Nainen katsoo kohti ja hymyilee sille miehelle kenen toivoo lähestyvän. Naisella on asussaan jokin huomiota herättävä yksityiskohta.

kun nämä toteutuvat yhtaikaa, on pieni mahdollisuus että mies menee juttelemaan.

Onko siellä pakko olla alkoholitarjoilua, miksi? Oliko ajatus, että miehen on pitänyt saada rohkaisuryyppy ensin, vai onko se kirjoittamaton etiketti, että keskellä päivää ei voi mennä juttelemaan ihan vaan kahvilassa?

Miksi tarvitaan vaatteeseen joku huomiota herättävä yksityiskohta? Eivätkö miehet huomaa siellä uksin istuvaa naista muka muuten ollenkaan? Ne eivät ole yleensä hirveän isoja paikkoja.

Ehkä tämä ei ole sitten paras tapa yrittää kohdata miestä. Se on vaan niin, että naisen on matalampi kynnys löhteä yksinään istuskelemaan kahvilatyyppuselle terassille kuin baariterassille. Jälkimmäiseen en kehtaisi / uskaltaisi mennä yksin.

Vierailija
6/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt. Kukaan ei ole koskaan vaikuttanut olevan minusta kiinnostunut.

Vierailija
7/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua on lähestytty kuvatunlaisessa tilanteessa, vika vain siinä että ei koskaan kukaan täyspäinen.

Aina ne on olleet joko humalassa tai sitten törkyturpia, joten eipä tuossa mitään menetä jos eivät tulekaan.

Vierailija
8/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ja onneksi ei tarvitse kun on jo toi nainen.

Vierailija
9/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska metoo.

Vierailija
10/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo.

Vierailija
11/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran paljon olen istunut terasseilla ja kahviloissa, että voin sanoa, että tämä ei koskaan ole toteutunut. Koskaan ei ole kukaan tullut mun luokse.

Vierailija
12/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kerran mennyt päivällä juttelemaan yksin terassilla istuvalle miehelle, kun muut pöydät olivat vapaita ja kysyin, onko siinä tilaa. Siitä tuli ihan kiva keskustelu, mutta se mies kertoi olevansa miehistä kiinnostunut (oli tullut siihen pride-kulkueesta). Luulen että se vaikutyikin siihen, että oli niin mukava puhella, ehkä naisista kiinnostunut mies olisi heti ajatellut, että nyt toi nainen yrittää iskeä mua.

Ap

Vierailija
13/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä pakko olla alkoholitarjoilua, miksi? Oliko ajatus, että miehen on pitänyt saada rohkaisuryyppy ensin, vai onko se kirjoittamaton etiketti, että keskellä päivää ei voi mennä juttelemaan ihan vaan kahvilassa?

Miksi tarvitaan vaatteeseen joku huomiota herättävä yksityiskohta? Eivätkö miehet huomaa siellä uksin istuvaa naista muka muuten ollenkaan? Ne eivät ole yleensä hirveän isoja paikkoja.

Ehkä tämä ei ole sitten paras tapa yrittää kohdata miestä. Se on vaan niin, että naisen on matalampi kynnys löhteä yksinään istuskelemaan kahvilatyyppuselle terassille kuin baariterassille. Jälkimmäiseen en kehtaisi / uskaltaisi mennä yksin.

Oletus on, että tämä tapahtuu Suomessa, ja kyseessä on suomalainen mies. Silloin tarvitaan rohkaisuryyppy.

Yksityiskohta on siksi, jotta miehen on helppo keksiä aloituslause. "Hieno kukka sulla tukassa." "Upea hattu" tms.

Juu, ihan hakuammuntaahan tuo on tuolta löytää ketään. 

Vierailija
14/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla. Olen myös miettinyt että miten naisen pitäisi tehdä miehelle aloite, jos haluaisi seksiä. Jos kyseessä on esim asiakas tai naapuri, mutta joka selvästi katsoo pitkään ja itse ajattelee että mies kiinnostaisi seksuaalisesti. Niin kuinka ihmeessä sen voisi ilmaista ilman että on tyrkky tai menettää kasvonsa, jos miestä ei kiinnostakaan?

"Niin kuinka ihmeessä sen voisi ilmaista ilman että on tyrkky tai menettää kasvonsa, jos miestä ei kiinnostakaan?"

No tämäpä kuuluu miehen elämään, on vain mentävä siitä huolimatta että pakkeja tulee. Ei ole olemassa sellaista tapaa lähestyä ketään että ei ole mahdollisuutta tulla torjutuksi. Siinäpä teille naisille miettimistä.

Vierailija
15/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei koskaan tulla puhumaan vaikka olen nätiksi sanottu, pitkä ja hoikka nainen. Pukeudun myös naisellisesti.

Edes känniääliöt eivät tule jutuille, tosin se ei niin haittaa:D

Vierailija
16/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulle tultu juttelemaan, ja oon mennyt itse. Kysyn vain reippaasti, että ootko yksin tässä ja voinko liittyä seuraan. Kivempihan se on rupatella, vaikka ei sen kummempaa taka-ajatusta oliskaan.

Tämä. Eikö naiselle voi jutella ilman, että on aina seksi mielessä.

Vierailija
17/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kerran mennyt päivällä juttelemaan yksin terassilla istuvalle miehelle, kun muut pöydät olivat vapaita ja kysyin, onko siinä tilaa. Siitä tuli ihan kiva keskustelu, mutta se mies kertoi olevansa miehistä kiinnostunut (oli tullut siihen pride-kulkueesta). Luulen että se vaikutyikin siihen, että oli niin mukava puhella, ehkä naisista kiinnostunut mies olisi heti ajatellut, että nyt toi nainen yrittää iskeä mua.

Ap

https://www.poikienaidit.fi/2020/01/03/suomi-on-maailman-72-tasa-arvois…

Vierailija
18/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehet ajattelevat sellaisista naisista, jotka istuvat terasseilla yksinään? Onko siinä jo lähkökohta pielessä, että ajatellaanko sellaisesta, että tuo on epätoivoinen tyrkky, vai pidetäänkö sitä ihan neutraalina?onko joku muu paikka parempi istuskella seuran toivossa, esim puistonpenkki tms? Minkä vinkin antaisitte lomalla olevalle naiselle, joka on liikkeellä kaupungilla siinä toivossa, että tapaisi miehen?

Vierailija
19/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi saanut ketään niistä ihanista tytöistä jos tuolla tapaa yritän. 53 jalan numero ja rotevuus haihduttaa kaiken mielenkiinnon ja luo pelon. Minä olen se jonka vuoksi vastaan kävelevä naisporukka muuttaa suuntansa.

Vierailija
20/148 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti jutellut pitkätkin pätkät naisten kanssa, jotka ovat istuneet yksinään pöydässä, joka on sellaisella terassin sivulla, josta tullaan sisällä. Ajatus siitä, että kävelisin koko terassin poikki johonkin pöytää, jossa nainen yksinään istuu, on suomalaisessa kulttuurissa aivan mahdoton. Sama kuin menisin naisen viereen istumaan bussissa, jossa on muitakin paikkoja. Se tulkittaisiin tökeröksi iskuyritykseksi. Lopputulos olisi vaivaannuttava minulle ja naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan