Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko mennyt juttelemaan yksin terassilla istuvalle naiselle?

Vierailija
13.07.2022 |

Tapahtuuko sellaista ikinä oikeassa elämässä, että joku mies tulisi juttelemaan keskelläkirkasta päivänvaloa naiselle, joka istuskelee yksinään katukahvilan terassilla kahvilla? Onko tällaista vain leffoissa, vai onko joku mies oikeasti mennyt juttelemaan sellaiselle? Olen nyt kesälomallani istuskellut tässä toivossa joka päivä jossain katukahvilassa, eikä kukaan ole tuntunut edes huomaavan. Terasseilla näkyy päivisin jonkin verran myös yksin istuvia miehiä. Toivovatko he, että joku nainen tulisi juttelemaan, vai haluavatko he olla rauhassa?

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi olla mahdollista?

Palstamiehet jankuttavat tauotta, että jokaisella naisella on AINA JOKAPAIKASSA JA KAIKKIALLA ISO LAUMA MIEHIÄ TYRKYTTÄMÄSSÄ ITSEÄÄN. Eikö se ei olekaan oikeasti niin?

Vierailija
122/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä nyt istutaan, yksin kahvilassa. Ei näy yksinolevia naisia. Onneksi kahvi on hyvää

Kokeile yksinolevaa miestä.

Pidän tuollaisesta outside-the-box-ajattelusta. Mutta ei täällä ole yksinolevia miehiäkään.

Voisit olla mukavaa juttuseuraa! Missä kahvilassa olet - sijainnista riippuen voisin singahtaa seuraksesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo voi olla mahdollista?

Palstamiehet jankuttavat tauotta, että jokaisella naisella on AINA JOKAPAIKASSA JA KAIKKIALLA ISO LAUMA MIEHIÄ TYRKYTTÄMÄSSÄ ITSEÄÄN. Eikö se ei olekaan oikeasti niin?

Teehän profiili mihin tahansa nettideittipalveluun ja saat todistaa asian itse.

Vierailija
124/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin muutaman kuukauden sinkkuna kolmekymppisenä niin minulle tuli miehet juttelemaan ja iskemään jopa junan ravintolavaunussa. Enkä ole edes pitkä ja hoikka, kaunis toki kasvoiltani ja varmaan ystävällisen näköinen.

Vierailija
125/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä nyt istutaan, yksin kahvilassa. Ei näy yksinolevia naisia. Onneksi kahvi on hyvää

Pidän tuollaisesta outside-the-box-ajattelusta. Mutta ei täällä ole yksinolevia miehiäkään.

Voisit olla mukavaa juttuseuraa! Missä kahvilassa olet - sijainnista riippuen voisin singahtaa seuraksesi!

Länsi-Helsingissä. Kahvin olen tosin juonut jo, mutta onneksi santsikuppi vielä mahtuu.

Vierailija
126/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla. Olen myös miettinyt että miten naisen pitäisi tehdä miehelle aloite, jos haluaisi seksiä. Jos kyseessä on esim asiakas tai naapuri, mutta joka selvästi katsoo pitkään ja itse ajattelee että mies kiinnostaisi seksuaalisesti. Niin kuinka ihmeessä sen voisi ilmaista ilman että on tyrkky tai menettää kasvonsa, jos miestä ei kiinnostakaan?

Kuka normaali ihminen menee ehdottelemaan seksiä asiakkaalle, naapurille tai muulle vieraalle ihmiselle????

Prnoleffassako luulette elävänne?

Kai nyt ensin kuuluisi käydä treffeillä ja tutustua toiseen ihan yleisesti ennen seksin aloittamista.

Vierailija
127/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsi-Helsingissä. Kahvin olen tosin juonut jo, mutta onneksi santsikuppi vielä mahtuu.

Tähän hätään liian kaukana, harmi.

Vierailija
128/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran nuorna miesnä puolityhjässä kesäravintolassa yksin istuvan naisen pöytään. Ja yritin aloittaa juttua. Naisen reaktio oli, ei mikään. Hän ei sanonut mitään eikä katsonut kohti. Join nolona siideriin loppuun ja poistuin paikalta. Varmaan sain ansioni mukaan.

Menit noin vain istumaan vieraan ihmisen pöytään? Et edes tervehtinyt etkä kysynyt, saako tähän istua? Rupesit tenttaamaan "mitäs tuollainen tyttö täällä tekee?"

Vierailija
129/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän hätään liian kaukana, harmi.

Parempi tuuri ensi kerralla. Poistun nyt, moi!

Vierailija
130/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannattaa antaa rohkaiseva vinkki miehelle. Esim hieroa haaroväliä, hieman lipaista kielellä ylähuulta ja iskeä silmää.

Mitähän se muuten tarkoitti. kun kerran lentokoneessa italialainen lentoemäntä iski mulle silmää ja hymyili?.

Vierailija
131/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulle tultu monesti juttelemaan, kun olen yksin. Iltaisin kyllä yleensä. Harvemmin keskellä päivää. Voi kysyä yksinkertaisesti, että onko tässä tilaa ja istua samaan pöytään, jos saa luvan. Hetkeen ei tarvitse sanoa mitään. Voi vaan keskittyä katselemaan ympärilleen ja siemailemaan juomaansa. Kun on tarpeeksi pitkään vierekkäin hiljaa istuttu, on taas luontevaa alkaa puhua jostain. Vaikka siitä typerästä säästä. Ja siitä se lähtee tai ei lähde. 

Vierailija
132/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei koskaan tulla puhumaan vaikka olen nätiksi sanottu, pitkä ja hoikka nainen. Pukeudun myös naisellisesti.

Edes känniääliöt eivät tule jutuille, tosin se ei niin haittaa:D

Varmaankin miehet olettavat että olet "varattu" ja odotat miesystävääsi paikalle.

Vierailija
133/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehet ajattelevat sellaisista naisista, jotka istuvat terasseilla yksinään? Onko siinä jo lähkökohta pielessä, että ajatellaanko sellaisesta, että tuo on epätoivoinen tyrkky, vai pidetäänkö sitä ihan neutraalina?onko joku muu paikka parempi istuskella seuran toivossa, esim puistonpenkki tms? Minkä vinkin antaisitte lomalla olevalle naiselle, joka on liikkeellä kaupungilla siinä toivossa, että tapaisi miehen?

Ajattelen että ko. nainen odottelee ystäviään tai miestään paikalle, tai sitten vain haluaa olla rauhassa. Tapanani ei ole häiritä ihmisiä ja en änkeydy kenenkään seuraan. Sellainen vinkki voisi toimia, että menet ihan itse puhumaan jollekin sopivan oloiselle miehelle.

Vierailija
134/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla. Olen myös miettinyt että miten naisen pitäisi tehdä miehelle aloite, jos haluaisi seksiä. Jos kyseessä on esim asiakas tai naapuri, mutta joka selvästi katsoo pitkään ja itse ajattelee että mies kiinnostaisi seksuaalisesti. Niin kuinka ihmeessä sen voisi ilmaista ilman että on tyrkky tai menettää kasvonsa, jos miestä ei kiinnostakaan?

Kuka normaali ihminen menee ehdottelemaan seksiä asiakkaalle, naapurille tai muulle vieraalle ihmiselle????

Prnoleffassako luulette elävänne?

Kai nyt ensin kuuluisi käydä treffeillä ja tutustua toiseen ihan yleisesti ennen seksin aloittamista.

Jos näkisin jonkun tooodella hotin miehen, niin kyllä mä saattaisin ryhtyä heti seksiin siitä. Treffeillä käynti liittyy siihen, että etsii parisuhdetta ja yrittää seuloa siihen sopivaa kandidaattia. Seksi ihan irtoseksinä on aivan eri juttu. Mulla yhdenyönsuhteet ovat olleet niitä puhtaasti seksiseikkailuja, treffimiesten kanssa taas en ole harrastanut seksiä koskaan. Paitsi lopulta pitkän tapailun jälkeen sen miehen kanssa, josta tuli aviomieheni.

Vierailija
135/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät istu koskaan, eikä missään yksin.

Ei pidä paikkaansa. Joskus joku lauantai menin päivällä käymään baarissa oluella ja menin terassin puolelle ja siellä istui joku nainen yksin pöydässään. En mennyt häiritsemään häntä, vaan istuimme eri puolilla terassia kumpikin omassa rauhassaan.

Vierailija
136/148 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tulla mun pöytään juttelemaan ja hymyilemään

Vierailija
137/148 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa tulla juttelemaan, mutta ei kannata odottaa mitään keskustelua. Oon tosi ujo enkä saa sanaa suustani.

Vierailija
138/148 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse istun paljonkin yksinäni milloin missäkin. Minusta on kiva vain katsella ohikulkevia ihmisiä. Toki jos nyt joku välttämättä haluaa tulla juttelemaan, niin saa tulla, mutta minä en istu yksin siksi, että yritän saada miestä itselleni, vaan siksi, että viihdyn vallan mainiosti yksin vilinää katsomassa.

Jyväskylässä taisi olla penkit, joista toiseen oli maalattu sanat "rakkautta etsivät" tms. ja toisessa "rakastuneille". Siinä selkeästi mukana ohjetta, millä ajatuksella kannattaa lähestyä. En tiedä, toimisiko sama jalostettuna muotoon "jutustelupöytä" kahvilassa tai baarissa.

Vierailija
139/148 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulle tultu juttelemaan, ja oon mennyt itse. Kysyn vain reippaasti, että ootko yksin tässä ja voinko liittyä seuraan. Kivempihan se on rupatella, vaikka ei sen kummempaa taka-ajatusta oliskaan.

Tämä olisi minun kauhuskenaario. Koska olen introvertti ja haluan omaa tilaa. Ehkä juuri juuri kestäisin että istuu samaan pöytään mutta etttä vielä alkaisi rupatteleen hölmöjä. Lähtisen varmaan pois tai katsoisin kännykkääni.

Introverttikin osaa puhua, eikö vain?

"Valitettavasti ei käy, odotan tässä ystävääni."

Valkoinen valhe on täysin sallittu molempien kasvojen säilyttämiseksi.

Tässä hieno nainen, turha pelästyä ja uppoutua peloissaan puhelimeen!

Vierailija
140/148 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PItäisi kehitellä joku merkki, mistä tietäisi onko yksin istuva valmis ottamaan seuraa, on sitten terassilla, kahvilassa tai puiston penkillä. Vanha kunnon neilikka rinnassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän