Sovittiin, että äiti käy ruokkimassa kalani viikon lomareissuni aikana, oli ilman lupaa pessyt ikkunat, hellan ja parvekkeen lattiat, suuttuisitteko?
Okei, ikkunoiden pesusta oli aikaa ehkä 3-4 vuotta ja parvekkeen lattia oli täynnä mustaa/harmaata töhnää. Minusta olisi voinut kysyä edes luvan, mutta kun "halusi yllättää" Suuttuisitko itse vai miten reagoisit?
Kommentit (91)
No ihan ilolla ottaisin vastaan yllätyksen.
En suuttuisi, päinvastion ilahtuisin siitä.
Aloittaja on likainen porsas, hyi hele.
Kyllä suuttuisin koska sovittu pitää pitää.
Jestas! Olisin häpeissäni, että äitini joutui siivoamaan sotkuni ja tekemättömyyteni. Jos jollekin suuttuisin, niin itselleni.
Hankkisin äidilleni kiitokseksi jotain kivaa vaivannäöstä.
Mielestäni asiatonta. Kertoo rajattomuudesta. Ottaisin häneltä avaimen pois.
Kiittäisin kauniisti ja kokoaisin vastineeksi herkkukorin äidin lempiherkuista. Miten tuosta voi suuttua?? Eri asia jos jotain henkilökohtaisia papereita tai kaappeja tonkisi, mutta tuohan oli todella mieluisa yllätys!
Jos sua suututtaa suutut, jos ei, niin et.
Äitisi voi tulla seuraavalla kerralla meille. Osaisin arvostaa. Oma äitini ei ole enää siinä kunnossa, että ikkunoiden pesu sujuisi.
Siinä tapauksessa voisin loukkaantua, jos siivoilun yhteydessä olisi siirrelty tavaroita, tuotu tai viety pois tavaraa, vaihdettu verhot, käyty läpi kaapit tai muuta sellaista.
Nainen on hormooniensa edessä voimaton.
mies54v
Kiittäisin isolla halauksella ja lahjalla (kukkakimppu, koru koru yms)
Näin vauvan ja taaperon äitinä varmaan olisin pyörtynyt onnesta.
Olisi ihanaa. Eri asia jos olisi esim. siivonnut kaikki kaapit, ne on henkilökohtaisempia.
en suuttuisi, mutta olen joskus vastaavalla tavalla siivonnut oman tyttäreni luona, eikä hänkään tuntunut ilahtuvan, joten en sitä sen jälkeen ole enää ilman lupaa tehnyt. Ei vaan tullut mieleenkään, että siivoaminen voisi olla rajojen ylittämistä, mutta ymmärrän se kyllä nyt ihan hyvin, ei vaan ollut tullut mieleen. (Tytär on kyllä sen jälkeen, kun lopetin siivoamisen, sanonut itse joskus, että jvoin kyllä kissojen ruokkimisen lisäksi myös imuroida, jos tahdon :D)
En tietenkään suuttuisi