Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovittiin, että äiti käy ruokkimassa kalani viikon lomareissuni aikana, oli ilman lupaa pessyt ikkunat, hellan ja parvekkeen lattiat, suuttuisitteko?

Vierailija
08.07.2022 |

Okei, ikkunoiden pesusta oli aikaa ehkä 3-4 vuotta ja parvekkeen lattia oli täynnä mustaa/harmaata töhnää. Minusta olisi voinut kysyä edes luvan, mutta kun "halusi yllättää" Suuttuisitko itse vai miten reagoisit?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä minulle aiheuttaa ärsytystä vastaavissa tilanteissa on se, että äitini on suoranainen siivousfanaatikko. Hänen mielestään muiden siisteys ei ole riittävän siistiä, joten siivoaa siksi. Ei tehdäkseen kivaa yllätystä lapselleen. Saattaa päivitellä hellaan pinttynyttä likaa tai satunnaisia sormenjälkiä ikkunoissa.

Vierailija
42/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään suuttuisi, tuohan on tosi kivasti tehty. Siitä suuttuisin, jos olisi käynyt järjestelemässä kaappieni sisältöä tai tehnyt jotain muuta yhtä tungettelevaa.

Sinun kannattaa varmaan jatkossa pitää kotisi siistinä ihan itse, ettei äitisi tarvitse siivoilla sotkujasi. Tai hommata joku toinen kalojen vahdiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen kitisijöitä te olette?

Vierailija
44/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli äidillesi ihan oikeudenmukainen rangaistus siitä, että kasvatti maailmaan tuollaisen porsaan kuin sinä. Hän on tuomittu lopun elämäänsä korjaamaan surkean kasvatuksensa hedelmät. Hävetköön siivotessaan.

Ei siitä sinun tule pahastua, äitisi saa sitä mitä tilasi. Minkäpä sinä sille mahdat, että hän mokasi kasvatuksesi.

45/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ksikesta naiset suuttuvstkin

Vierailija
46/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en suuttuisi, mutta olen joskus vastaavalla tavalla siivonnut oman tyttäreni luona, eikä hänkään tuntunut ilahtuvan, joten en sitä sen jälkeen ole enää ilman lupaa tehnyt. Ei vaan tullut mieleenkään, että siivoaminen voisi olla rajojen ylittämistä, mutta ymmärrän se kyllä nyt ihan hyvin, ei vaan ollut tullut mieleen. (Tytär on kyllä sen jälkeen, kun lopetin siivoamisen, sanonut itse joskus, että jvoin kyllä kissojen ruokkimisen lisäksi myös imuroida, jos tahdon :D)

Mun äiti paukkasi kanssa meille työpäivän aikana mitään ilmoittamatta tai kyselemättä, ja alkoi siivota.

EI TODELLAKAAN TUNTUNUT KIVALTA.

Luvan kanssa saa tulla. Silloin voi raivata itse sellaiset tavarat pois, mitä ei tahdo kutsumattoman vieraan nähdä. Äitini on myös sellainen, että jos ei tiedä mikä joku juttu on, on se hänen mielestään roska. Niinpä roskiin menee jotain legojen osia, hiuspinnejä, ruuveja sun muita mitä jossain saattaa lojua, kun ketään ei oltu pyydetty kylään.

Vierailija
47/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin ja kiittäisin. Tarjoaisin vielä kahvit/ruuat.

Vierailija
48/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihanaa! Aivan paras yllätys! Ihana äiti

Vierailija
49/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kala on edelleen hengissä niin en tietenkään suuttuisi. Kai siivotussa asunnossa on kivempi asua.

Vierailija
50/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan porvoo, mutta Ap mistä voin hakea åitisi meille vierailulle?

Vierailija
51/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta ruokanappuloita, voi laittaa akvaarion laseihin ja kasvien sekaan piiloon, ei tartte äitiä

Vierailija
52/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana äiti.  Jos tulevaisuudessa sama voi uusiutua, laita lukittavaan matkalaukkuun (piiloon) mitä et halua hänen näkevän ja vau taas on puhdasta.

Vierailija
53/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisi iloisesti!! Veisin äitini ravintolaan syömään kiitokseksi :)

Vierailija
54/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta voi loukkaantua?

Vierailija
55/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko provo vai ei (kuulosti kuitenkin vähän provolta), koska jotkut naiset oikeasti suuttuvat jopa tällaisesta. Mitä mun on kyllä täysin mahdotonta ymmärtää.

Kiittäähän tuosta pitäisi.

Vierailija
56/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄ? No siis ruokkiko ne kalat? Laskit, että kaikki on elossa? Mitä väliä millään ikkunoilla tai lattialla on.

Vierailija
57/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuosta voi loukkaantua?

Voihan häpeä nostaa suuttumuksen, ja näenkin sen ainoaksi syyksi, miksi suuttua, jos äiti on siivonnut siivottoman kodin. Itseäni kyllä hävettäisi todella paljon, mutta suuttuisin itselleni.

Vierailija
58/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis joo, akvaarioihin on niitä ruoka-automaatteja ja valoihin ajastuksia. Eli ei tarvitse luovuttaa avaimia kenellekään ulkopuoliselle, kyllä ne kalat pärjää eikä kalustokaan paljoa maksa.

Vierailija
59/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en suuttuisi, mutta olen joskus vastaavalla tavalla siivonnut oman tyttäreni luona, eikä hänkään tuntunut ilahtuvan, joten en sitä sen jälkeen ole enää ilman lupaa tehnyt. Ei vaan tullut mieleenkään, että siivoaminen voisi olla rajojen ylittämistä, mutta ymmärrän se kyllä nyt ihan hyvin, ei vaan ollut tullut mieleen. (Tytär on kyllä sen jälkeen, kun lopetin siivoamisen, sanonut itse joskus, että jvoin kyllä kissojen ruokkimisen lisäksi myös imuroida, jos tahdon :D)

Minä siivoan tytölle aina, kun käyn ruokkimassa eläimet. En katso kaappeihin, enkä laatikoihin ja tietää sen.

On iloinen aina ja kiittää. On kiireinen, koska opiskelee töiden ohella ja jää vähän paikat rempalleen.

Siitä suuttuisi, jos koluaisin laatikko ja tai vaihtaisin tavaroiden paikkoja. Mutta sitä en tee

Vierailija
60/91 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättyisi iloisesti!! Veisin äitini ravintolaan syömään kiitokseksi :)

Oletko varma, että äitisi lähtee? Hänhän voi moittia sinua tuhlariksi. Kertoo vielä koko suvulle, miten olet holtiton rahankäyttäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi