Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12645)

Vierailija
4481/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4455. Jokainen ero on erilainen ja tilanteet.

Kyllä minun hälytyskellot vaan soi pahasti jos suhdetta salaillaan / pidetään matalaa profiilia ja vielä jos eksästä puhutaan "hauraassa tilassa" jne. Ei siinä kyllä ihan puhtaat jauhot ole pussissa. Ja tuo, että eksän mielestä olisi erottu eri aikaan, tuo vaan niin omat muistot mieleen.

Minä sanoin miehelleni heti, että jos ei rakasta tai on toinen nainen niin päästän irti. Vastaus, että rakastaa ja ei ole toista naista on vaan masennus. Näin mentiin 5 kk. Sitten tuli salakämppä, johon minä sitten pyysin siirtymään hetkeksi kokonaan, näin mentiin taas 5 kk = huhtikuuhun asti, jolloin ilmoitin, että haluan eron. Helmi-maaliskuussa mies sanoi minulle, että uskoo meidän yhteiseen tulevaisuuteen. Tammi- helmikuussa kävi vielä vuoteessani. Uusi nainen/salanainen on julkaissut heidän suhteensa uuden vuoden yönä. Minua harmittaa uuden naisen puolesta, että on uskonut ja uskoo eksän kaikki

Järkyttävää kusettamista. Kuinkakohan kauan oli tuon naisen kanssa salasuhteessa ennen salakämpän hommaamista?

Ei taida salanainen tietää totuutta mistään. Salanainen tietää vain valheita. Salanainen elää valheessa. Eipä käy kateeksi, mutta toisaalta, jos iskee kätensä tietoisesti varattuun perheelliseen mieheen, niin sitten saa sitä mitä tilaa. Se on voi, voi, kun paska osuu sitten siihen tuulettimeen. Salanainen sai täydellisen kusettajan ja patologisen valehtelijan itselleen.

Vierailija
4482/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palaan takaisin töiden ääreen, jotta saisin laskutettua jotain palkkaakin. Illalla katson onko keskustelu jatkunut vilkkaana.

Meillä ei myöskään ole huoneistokohtaista vesimaksua, vaan 20€/hlö. 

Huomaan kyllä, että ajatus siitä, että vetäisin ulkopuolisia (asianosaisia) henkilöitä tähän sotkuun herättää negatiivisia tuntemuksia ja ymmärrän senkin. Eikä se ole päällimmäisenä mielessä, mutta ehkä saisin eksään liikettä pelkästä siitä tietoudesta että niinkin voisi käydä. Yritän ensin vielä "hyvällä", mutta en niin että asiat jää vain "eksän joo, joo tasolle".

Minun on nyt vaan saatava asiat hoitumaan askel kerrallaan. Selvää on, että tämän jälkeen en ole eksään yhteydessä kuin pakollisissa poikaan liittyvissä asioissa.

Tällä mennään,

28 v yhdessä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksän masennuksesta ei hänen vanhempansa tiedä, sisarukset kyllä. Aikuinen mies ei kertonut, edes omille vanhemmilleen, että on jättänyt perheensä eikä asu kotonansa. Ei minun tulisi mieleenikään tätä koko likapyykkiä Heidän eteensä levittää. He ovat täysin syyttömiä poikansa touhuihin. Tunnen Heidät todella hyvin, vietimme aikaa todella paljon yhdessä, reissasimme, kyläilimme ja vietimme paljon aikaa yhdessä mökillä. Puhehousut pojalta puuttuu myös vanhempiensa kanssa, mutta muilta osin ovat läheisiä. Yritän kyllä pitää vanhemmat erossa asioista edelleen.

28 v yhdessä 

Siis mitä ihmettä? Luulevatko, että olette yhä yhdessä ja mies asuu sun kanssa yhä?

Vierailija
4484/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4455: tietenkin mies selitti sulle, että exä on hauras ja vähän rassukka, kun halusi pitää takaportti auki.

sovitaan sitten vaikka niin. Minähän en luonnollisesti ole nähnyt, kuullut tai ollut vastaanottavana osapuolena mihinkään ulostuloihin itse ihan first hand:) Mulla ei tietenkään voi olla omakohtaista kokemusta siitä miten joku saattaa ensin lähestyä hakemalla sääliä, sitten epäonnistuttuaan raivoamalla ja lopulta kieroilemalla ja tekemällä temppuja taustalla.

Muuten ihan vinkkinä: jos sinun kumppanisi joskus muuttaa pois sinun luotasi, eikä suostu sinun kanssasi tapaamisiin moneen kuukauteen perustelulla, että on liian aikaista kun sinä et ole vielä hyväksynyt sitä että ero on totta: luultavasti silloin ero on todellakin totta.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tämmöistä sössötystä

Itse pidin ns matalaa profiilia tokalla kierroksella jotain vuoden verran ihan kunnioituksesta ex-puolisoa sekä yhteisen lapsen vuoksi. Lapsi oli noin kymmenvuotias emmekä me uuden kumppanin kanssa edes pussailtu hänen nähtensä ennen kuin huomattavasti myöhemmin. Halusin, että hänen toinen vanhempansa on myös mennyt eteenpäin elämässään eli alkanut kulkea iltariennoissa ja tavata uusia ihmisiä, ennen kuin alettiin käyttäytymään kovin lemmekkäästi. Lapsi toki tapasi kumppanini ja yhdessä touhuttiin monenlaista heti kun suhde oli ns vakavalla pohjalla. En vaan halunnut että lapsi, tai entinen kumppanikaan, ajattelisi, että meidän suhteemme oli aikoinaan jotenkin huonompi tai vähemmän tärkeä kun ei siinä rakasraksupusupususometeltu tai hypistelty toisiaan. 

Ja kyllä me entisen kumppanin kanssa tavattiinkin eron jälkeen. Käytiin perheenä syömässä ja kahdestaankin lounaalla. Taidettiinpa käydä huonekalujakin ostamassa. Ei mun uusi kumppani kyseenalaistanut koskaan, ei sitä matalaa profiilia, eikä sitä, että olin lapsen toisen vanhemman kanssa yhteyksissä.

Et varmaan ymmärrä tätäkään sössötystä.

Vierailija
4485/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihin ihmeeseen se mies ne kirjansa sitten siirtää?

Salakämppään ei voi siirtää, koska on siellä laittomasti jo valmiiksi.

Yksinhuoltajanaiselle ei voi siirtää, koska nainen menettäisi tuet plus eihän mies siellä 24/7 edes asu.

Vanhemmilleen ei voi siirtää, koska vanhempiahan tähän ei sotkea.

Siksipä ne kirjat ovat pysyneet 28:n kämpässä ja valehdeltu päin naamaa, että juu juu, kirjat on siirretty.

Juuri näin, ymmärrän kyllä pointin. Eksän muutosta on jo kohta 14 kk. Niin kauan aikaa olisi ollut tehdä jotain, esim etsiä halvempi vuokra-asunto ja muuttaa sinne virallisesti.

Silti sikamaisinta on ollut valehdella minulle kuukausitolkulla asiasta. Olin todella siinä luulossa, että vain taloyhtiöön tehtävä poismuuttoilmoitus oli tekemättä (ja on edelleen).

Olisi ollut minulle rehellinen ja kysynyt, että sopiiko, että olen kirjoilla asunnossa vielä ja vaikka ehdottaa, että maksaa sen pahuksen vesimaksun.

Valhetta, valhetta, valhetta .......

28 v yhdessä 

Vierailija
4486/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4455: tietenkin mies selitti sulle, että exä on hauras ja vähän rassukka, kun halusi pitää takaportti auki.

sovitaan sitten vaikka niin. Minähän en luonnollisesti ole nähnyt, kuullut tai ollut vastaanottavana osapuolena mihinkään ulostuloihin itse ihan first hand:) Mulla ei tietenkään voi olla omakohtaista kokemusta siitä miten joku saattaa ensin lähestyä hakemalla sääliä, sitten epäonnistuttuaan raivoamalla ja lopulta kieroilemalla ja tekemällä temppuja taustalla.

Muuten ihan vinkkinä: jos sinun kumppanisi joskus muuttaa pois sinun luotasi, eikä suostu sinun kanssasi tapaamisiin moneen kuukauteen perustelulla, että on liian aikaista kun sinä et ole vielä hyväksynyt sitä että ero on totta: luultavasti silloin ero on todellakin totta.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tämmöistä sössötystä

Jos exä antaa vielä itseänsä sutaista vaikka uusi nainen on jo tietoisesti kuvioissa, onko hän silloin yhtään kummempi tapaus kuin se uusi, usein tyhmäksi ja sumutetuksi uskoteltu nainen. 

Tämä viiden lapsen yh on kuitenkin työelämässä, ollut vissiin jo pitempäänkin tässä ko. firmassa. Että ainakin siltä osin elättää perheensä. Ei nyt ihan kunnoton ihminen ole.

Vierailija
4487/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exä antaa itseään sutaista vaikka tietää, että uusi nainen on kuvioissa niin minusta se on todella väärin.

Jos exä antaa itsestään sutaista sen takia kun toisellakaan ei ole uutta kumppania, molemmat sinkkuja tai niin se eksä uskoo, kun entinen kumppani niin sanoo. Hemmetin väärin.

28 v yhdessä 

Vierailija
4488/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kommentti on enimmäkseen niille jotka miettivät miksi entinen pariskunta saattaa sanoa eron tapahtuneen eri aikoihin.

Ja tämä on siis oma tarinani.

Ex mieheni käytös minua kohtaan alkoi muuttumaan viime keväällä. Jotenkin vaan osotti monella tapaa että oli hemmetin kyllästynyt ja väsynyt muhun. Mutta ei sanallakaan maininnut eroa. Ulkomaan matkakin tilattiin kesälomalle.

Minä ajattelin että jotain tilapäistä työhön liittyvää.

Pari viikkoa ennen lomien alkua häneltä oli jäänyt puhelin avoinna keittiön pöydälle, mun oli sitä siirrettävä että pääsin pyyhkimään pöytää.

Ihmettelin kun siinä oli naisen kuva ja sydämiä tekstissä. Katoin tarkempaa niin whats up äppi päällä ja oli just viestitellyt tämän naisen kanssa.

Rakkausviesteja joissa exäni esiintyi sinkkuna.

Olemme olleet yhdessä 34 vuotta jotenka ex sai mahdollisuuden ehdoin että lopettaa yhteydessä pidon.

Olimme matkoilla kesälomalla, harrastimme seksiäkin sen viikon aikana kahdesti. Ei ollut reissullakaan vielä oikeen oma itsensä.

Kotiin tultua oli taas jättänyt luurin auki ja päätin katsahtaa että on pitänyt lupauksensa.

Arvaatte varmaankin että viestittely jatkui. Pahalta tuntui lukea viestejä mitkä exäni oli lähettänyt naiselle yhteiseltä matkaltamme.

Kirjotti näissä kuinka olisi halunnut että nainen olisi ollut sielä hänen kanssaan. Kuinka mies oli ollut sponttaani ja yksin lähtenyt viikon matkalle. 

Exäni on aina ollut saita, melkeenpä sairalloisen. Nyt kirjotteli kuinka mielellään elättäisi naista vaikka 10 vuotta ja ostaisi talon hänelle Espanjasta, missä sillon olimme.

Heittipä vielä että haluatko kanssani naimisiin? 

Me oltiin yhdessä 34 vuotta, ei puhettakaan naimisiin menosta.

No, hänestä tulikin sitten exä samantien, kesäloman viimisellä viikolla.

Takasin asiaan. Jos tosta heidän lämmittelystä suhde kypsyy niin luuletteko että uusi nainen saa ikinä tietää että ero tapahtui vasta kesälomalla, vai luuleeko että exäni oli sinkku jo kevättalvesta kun alko tutustumaan naiseen ja esiintyi sinkkuna?

Tossa vähän mietittävää nyxille jotka tänne kirjottelevat ja ihmettelevät kun ukko sanoo yhtä ja exä toista.

Aptä ja 28 veetä ihan kanssa roikotettu löysässä hirressä ja välillä toivoakin annettu suhteen jatkuvuudesta. Yxän ja exän sängyssäkin muhinoitu peräjälkeen.

Eiköhän näitten ukkojen nyxillä ole ihan eri luulut eron tapahtumien kulusta kun exillä.

Pois se sinisilmäsyys naiset. Tulevaisuudessa voitte tekin siirtyä nyxistä exiin, kun ukkonne kyllästyy.

Pettäjä lähtee uuden mukaan.

Vierailija
4489/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sain myös itse nauttia hänen exänsä yhteydenotoista ja kuulla yhteisiltä tutuilta mitä minusta on kerrottu mm työnantajalleni."

Tässä sisäänpäin lämpiävässä ketjussa jättäjät ovat narsisteja ja luonnevikaisia. Jos kertookin olleensa  jätetyn kaltoinkohtelun kohteena, niin sympatiaa ei tule. Minun exäni aiheutti ongelmia vuosikaupalla ja myös työnantajaani otettiin yhteyttä samoin terapeuttiini ja lukuisiin ystäviini. Mustamaalaamalla ja puuttumalla yksityiselämääni. Kyllä silloin joutuu pitämään matalaa profiilia toisin kuin se jätetty uhri, joka ulvoo surkeuttaan vaikka on itse ollut täysi katastrofi.

Vierailija
4490/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti on enimmäkseen niille jotka miettivät miksi entinen pariskunta saattaa sanoa eron tapahtuneen eri aikoihin.

Ja tämä on siis oma tarinani.

Ex mieheni käytös minua kohtaan alkoi muuttumaan viime keväällä. Jotenkin vaan osotti monella tapaa että oli hemmetin kyllästynyt ja väsynyt muhun. Mutta ei sanallakaan maininnut eroa. Ulkomaan matkakin tilattiin kesälomalle.

Minä ajattelin että jotain tilapäistä työhön liittyvää.

Pari viikkoa ennen lomien alkua häneltä oli jäänyt puhelin avoinna keittiön pöydälle, mun oli sitä siirrettävä että pääsin pyyhkimään pöytää.

Ihmettelin kun siinä oli naisen kuva ja sydämiä tekstissä. Katoin tarkempaa niin whats up äppi päällä ja oli just viestitellyt tämän naisen kanssa.

Rakkausviesteja joissa exäni esiintyi sinkkuna.

Olemme olleet yhdessä 34 vuotta jotenka ex sai mahdollisuuden ehdoin että lopettaa yhteydessä pidon

Moni valehtelee. Ja silti, moni myös puhuu totta.

Kuinka moni täällä myöntää olevansa valehtelija? Ajatella, meitä on tässä ainakin kymmeniä, ellei satoja totuuden puhujia!

Ymmärrän, että matka oli varattu ja se oli odotettu. Se mun on vaikeampaa ymmärtää kuinka tuollaisen viestimisen jälkeen voi muutaman viikon päästä lomailla ja rakastella niin kun ei mitään. Tulkitsen ettet olisi halunnut erota? Ajattelikohan mies sinun toivovan eroa, vai yhteen jäämistä?

Vierailija
4491/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi muusta kerrotusta toiminnasta. Mutta tosi harvoin pettäjät jättävät puhelimensa näkyville tai avoimeksi. Sitähän salataan kaikin tavoin. Ainakin niin kauan kun kaksossuhteen halutaan pysyvän salassa. Tuossa ylläolevassa kertomuksessa mies kätti vielä senkin jälkeen kun oli tullut suhde ilmi, ja tietyin ehdoin sai jäädä liittoon. Ei kyllä silloin enää jätä puhelintaan näkyville jos jostain syystä haluaa jatkaa liittoaan. Ilmeisesti vaimo tiesi miehen salasanan. 

Vierailija
4492/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajanaiselle ei voi siirtää, koska nainen menettäisi tuet plus eihän mies siellä 24/7 edes asu.

Siksipä ne kirjat ovat pysyneet 28:n kämpässä ja valehdeltu päin naamaa, että juu juu, kirjat on siirretty.

Juuri näin, ymmärrän kyllä pointin. Eksän muutosta on jo kohta 14 kk. Niin kauan aikaa olisi ollut tehdä jotain, esim etsiä halvempi vuokra-asunto ja muuttaa sinne virallisesti.

Silti sikamaisinta on ollut valehdella minulle kuukausitolkulla asiasta. Olin todella siinä luulossa, että vain taloyhtiöön tehtävä poismuuttoilmoitus oli tekemättä (ja on edelleen).

Olisi ollut minulle rehellinen ja kysynyt, että sopiiko

Mihin tän miehen postit on tulleet kaiken aikaa? Kaikki verotukseen liittyvät ainakin tulee virallisen osoitteen mukaan ja niitä tulee tavalliselle palkansaajalle vähintään 4 kertaa vuodessa. Vuoden vaihteessa pariin otteeseen, joskus toukokuussa ja syksyllä. Jos palautuksia tai mätkyjä niin useamminkin. Vakuutuksista pitää tulla kirje, viivästysmaksut kirjeellä kaikki, kiinteistöverolaput jos on sellaisia, kuolinpesiin liittyvät, SOTE-kirjeet.. näihin haetaan virallinen osoitetieto.

Vierailija
4493/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mihin postin kääntö on tehty.

Minulle ei itselleni tule paperipostia oikeastaan ollenkaan, esim. omaverosta voi valita että paperisia ei lähetetä, kaikki laskut tulee verkkolaskuina, vakuutuslaskut + vakuutusehdot tulee minulle sähköisenä jne.

Kyllä nykyään pystyy toimimaan niin, että paperipostia ei tule.

28 v yhdessä 

Vierailija
4494/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis

Aikas monet virkapostitkin tulee nykyisin sähköisinä

Vierailija
4495/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en

Näissä on monasti aika nuorta väkeä kommentoimassa omasta näkökulmastaan, joille on luonnollista, että suhteet vaihtuu ja kaikkea eletään näkyvästi somessa. Ja työkavereiden kanssa istuskellaan iltaa ja juoruillaan kaikkien asiat, elleivät itse kerro. Noh, toisaalta moni keski-ikäinenkin elää nykyisin tällä tavalla.

Perinteinen malli, jossa töissä keskitytään työntekoon ja vältellään yksityiselämän asioiden revittelyä tuntuu monesta ehkä vieraalta, mutta kun katsotte ympärillenne niin monenko ihmisen henkilökohtaisen elämän asioista lopulta tiedätte oikein mitään. Yhdestä työkaverista yhteisessä projektissa sain tietää, että onkin eronnut vaimostaan. 1,5 vuotta sitten.

Vierailija
4496/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti sikamaisinta on ollut valehdella minulle kuukausitolkulla asiasta. Olin todella siinä luulossa, että vain taloyhtiöön tehtävä poismuuttoilmoi

Sote -ja perintäpostit tulee lain mukaan kirjeenä ainakin. Tiedän varmasti, koska lapsella oli äskettäin sote-asia ja työn puolesta käsittelen ostolaskuja, valitettavasti usein myös perintälaskuja (ison talon ikuisuusongelma). Kävin juuri Visman kanssa asiasta taistelun kun heidän pitää lain mukaan lähettää muistutus kirjeitse maksajan osoitteeseen, ei meidän viralliseen laskutusosoitteeseen joka on yhtiön yhteinen palvelukeskus ja näin muistutukset on aina hukassa.

Eli velkaongelmaa ja ulosottoa tuskin ainakaan on päällä samanaikaisesti jos virallista osoitettakaan ei ole muutettu.

Vierailija
4497/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri muutti mökille, jota ei ole hyväksytty ympärivuotiseen asumiseen. Postin sai kääntää sinne, mutta maistraatista tuli kirje että olette nyt irtolaisia kun teillä ei ole vakituista asutusta. Ei siitä muuta seurannut. Joidenkin osoite on poste restante, myös Suomessa. Ja onhan täällä asunnottomiakin, ei kai niillä mitään osoitetta voi olla?

Eli 28 avopuoliso ei varmaan halua ottaa niitä kirjojaan pois asunnosta jostain tärkeästä syystä. Onko se elatusmaksu, asumiskulujen puolitus, helpottuuko asunnon myyntiin laitto 28lle, jos puoliso ei ole siellä kirjoilla, eikö halua jostain syystä vielä virallista avoeroa. Tuskin sitä muut tietää kun yksin tämä mies. 

Joku oli tehnyt sen yhteisasumisen purkamishakemuksen. Voisitko vähän avata että minkälainen prosessi se on ja mitä se maksaa ja saako sitä laskua nakitettua sille joka ei enää oikeasti siinä osoitteessa asu?

Muidenkin kannattaa käydä siellä Väestörekisterikeskuksen sivuilla, sinne saa uusia markkinointikieltoja. Mulla ainakin posti vähentynyt sen jälkeen kun laitoin kaikki kiellot päälle.

Vierailija
4498/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi muusta kerrotusta toiminnasta. Mutta tosi harvoin pettäjät jättävät puhelimensa näkyville tai avoimeksi. Sitähän salataan kaikin tavoin. Ainakin niin kauan kun kaksossuhteen halutaan pysyvän salassa. Tuossa ylläolevassa kertomuksessa mies kätti vielä senkin jälkeen kun oli tullut suhde ilmi, ja tietyin ehdoin sai jäädä liittoon. Ei kyllä silloin enää jätä puhelintaan näkyville jos jostain syystä haluaa jatkaa liittoaan. Ilmeisesti vaimo tiesi miehen salasanan. 

Mieheni ei saanut erottua aiemmasta naisystävästään niin aloitti sivusuhteen ja näpytti tahallaan viestiä sydänemojein aivan avoimesti tämän naisen vierellä sohvalla. Sillä sai eroprosessin käyntiin kun ei muuten kai osannut. Outoahan tuo on.

Vierailija
4499/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 28:n appivanhemmat ole käyneet kertaakaan 14 kk:n aikana poikansa ja/tai 28 luona kylässä? Kun eivät ole havainneet hänen muuttoaan pois kotoaan tai, että tämä asuukin jossain kaksiossa? 

Jos 28 on hyvät välit appivanhempiinsa niin luulisi heidän ainakin lastenlastaan halavan käyvän katsomassa tai muutenkin kyläilevän. 

Tuntuu kyllä aika epäuskottavalta etteivät exän vanhemmat tiedä erosta tai miehen muutosta pois kotoaan mitään. 

Vierailija
4500/12645 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Takasin asiaan. Jos tosta heidän lämmittelystä suhde kypsyy niin luuletteko että uusi nainen saa ikinä tietää että ero tapahtui vasta kesälomalla, vai luuleeko että exäni oli sinkku jo kevättalvesta kun alko tutustumaan naiseen ja esiintyi sinkkuna?

Tossa vähän mietittävää nyxille jotka tänne kirjottelevat ja ihmettelevät kun ukko sanoo yhtä ja exä toista."

No esim. sun tapauksessahan on päivänselvää, että miehesi salarakas luuli miehesi olevan sinkku jo silloin kevättalvella. 

Enkä ymmärrä viestisi pointtia, sillä Ja täällä on koko ajan keskusteltu nimenomaan siitä, että esim. toi 28 mies on taatusti esiintynyt jo asumuserossa olevana miehenä, kun salakämppä oli hänellä silloin loppuvuoden ajan ja uutenavuotena salarakas julkisti heidän parisuhteensa facebookissa. Mutta todellisuudessa 28 mies erosi vasta huhtikuussa, tai siis 28 jätti miehensä silloin vasta. Että on päivänselvää, että mies valehteli jo eronneensa 28:sta.

Eihän tossa mitään mietittävää kenelläkään meistä ole ollu, on ollu päivänselvää, että noi miehet ovat valehdelleet salarakkailleen suhteensa tilan, eroamisen ajankohdan ja paljon kaikkea muutakin. Taatusti salanneet vaikka mitä niiltä salarakkailta, esim. kuinka vaimoja vielä käydään painamassa tässä sivussa ja itse asiassa ei olla vielä erottukkaan vaimosta.