Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?

Vierailija
22.06.2022 |

Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?

Kommentit (289)

Vierailija
121/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta se taisi olla vaan pinnasta villiintymistä ja sitä kun se hyvännäköinen nainen oli tykkäävinään takaisin.

Vierailija
122/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta onneksi löysin tämän palstan ja näen kuinka hirveästi naiset miehiä kohtelevat niin saa karistettua ne ihastuksen tunteet ja tajuaa että parisuhde nykyaikana naisen kanssa ei ole millään tapaa järkevää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinisti ei voi ihastua eikä rakastua naiseen. Mieheen kyllä.

Feminismin ja sovinismin ainoa ero on etupiirin sukupuoli. Molemmat ovat samanlaisia ihmisvihamielisä toksisia kuluttaja jotka kannatta kieltää kaukaa

Vierailija
124/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että miehet oikeasti voisivat tuntea aitoja tunteita naisia kohtaan. Ehjä omia lapsiaan mutta siihen se jääkin. Suurimmassa osassa näissäkin jutuissa ihastus on ollut fyysistä ja omien tarpeiden täyttämiseen tähtäävää.

Vierailija
125/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mää jerran Turuus

No kyl määki Turuus.

Vierailija
126/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että miehet oikeasti voisivat tuntea aitoja tunteita naisia kohtaan. Ehjä omia lapsiaan mutta siihen se jääkin. Suurimmassa osassa näissäkin jutuissa ihastus on ollut fyysistä ja omien tarpeiden täyttämiseen tähtäävää.

Samalla tavalla naiset ei tunne tunteita miestä itseään kohtaan vaan niitä tunteita on ainoastaan miehestä irti saataviin hyötyihin ja palveluihin

Vierailija
127/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla naiset ei tunne tunteita miestä itseään kohtaan vaan niitä tunteita on ainoastaan miehestä irti saataviin hyötyihin ja palveluihin

Jotkut saattaa, suurin osa ei. Naiset tuntevat aitoja tunteita, jotka mies tallaa jalkoihinsa. Lisäksi pahimmillaan siipeilee: ei maksa reilua osuutta kodin kuluista mutta omiin kalliisiin ostoksiin on varaa. Todella monella ystävälläni on näin. Mies on pienempi palkkainen ja aivan todella itsekäs.

Vierailija
128/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä puolenkymmentä kertaa niin, ettei ole tullut sellaista vastakaikua kuin olisin halunnut ja pari kertaa olemme molemmat ymmärtäneet tilanteen mahdottomaksi, toisella kertaa ikäero ja kiinnostusten kohteiden ero olivat liian suuria ja toisella kertaa olimme molemmat varattuja.

Vierailija
129/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut saattaa, suurin osa ei. Naiset tuntevat aitoja tunteita, jotka mies tallaa jalkoihinsa. Lisäksi pahimmillaan siipeilee: ei maksa reilua osuutta kodin kuluista mutta omiin kalliisiin ostoksiin on varaa. Todella monella ystävälläni on näin. Mies on pienempi palkkainen ja aivan todella itsekäs.

Kauheasti puheissa kuuluu aina että naiset ei välitä miehen ulkonäöstä naiset rakastuvat mieheen itseensä eikä varallisuudella ole väliä mutta oikeassa elämässä nainen ei anna miehelle edes mahdollisuutta jos ulkonäkö ei miellytä ja jos on alkanut parisuhde niin jos mieheltä loppuu varallisuus niin samaan aikaan naiselta loppuu rakkaus. Oikeassa elämässä naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan ihan täsmälleen samalla tavalla ellei pahemminkin kuin miehet joita naiset syyttävät aina kaikesta

Vierailija
130/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja sokastuin samalla sillä ihastuksen kohde kiusallaan sai minut hurmattua ja sen jälkeen pelleili tunteilla ja tuntui oikein nauttivan tästä. Onni asiassa on, että se tuli alussa selville. 

Vierailija
131/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle parikymppisenä ihastuin yhteen typyyn niin paljon, että ajatustoiminta lakkasi.

Ihailin vaan häntä kuin mikäkin pöllö.

Vierailija
132/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tuon virheen päästänyt tapahtumaan ja se maksoi minulle omaisuuteni ja säästöni mitä olis siihen mennessä kerännyt. Nykyään lopetan yhteyden pidon naiseen aina yhden yön jälkeen ja siirryn seuraavaan jos tekee mieli seksiä.

Vierailija
133/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti puheissa kuuluu aina että naiset ei välitä miehen ulkonäöstä naiset rakastuvat mieheen itseensä eikä varallisuudella ole väliä mutta oikeassa elämässä nainen ei anna miehelle edes mahdollisuutta jos ulkonäkö ei miellytä ja jos on alkanut parisuhde niin jos mieheltä loppuu varallisuus niin samaan aikaan naiselta loppuu rakkaus. Oikeassa elämässä naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan ihan täsmälleen samalla tavalla ellei pahemminkin kuin miehet joita naiset syyttävät aina kaikesta

Naiset ei päämsääntöisesti seurustele naisten kanssa vai mitä? Naiset saa kokea kaiken perseilykäytöksen miehiltä. Miehet taas naisilta. Voin sanoa, että kaiken tuon mitä kirjoitit olen itse kokenut miesten toimesta.

Vierailija
134/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut. Noin kaksi ja puoli vuotta jo.

Hän on hylännyt minut jo, mutta en pääse eteenpäin mitenkään.

Kukaan muu ei ole kiinnostanut näin paljon.

Miksi hän kiinnostaa, koska hän lähti litomaan eikä ehtinyt paljastaa sinulle sitä oikeaa persoonaansa, jäit elelemään kuvitelmiisi hänestä?

Vierailija
135/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten miesten rahankäyttö ei voi mitenkään tulla naiselle yllätyksenä. Lisäksi naisten aidoista tunteista, joka ukkoa ilmeisesti ylistetään maasta taivaaseen muka parhaaksi mitä siihen mennessä ollut ja rakastetaan niin kovin. En usko tuollaista puhetta ollenkaan ja on kyllä pahimman luokan tunnehuijausta, monilla naisilla tämä sama taktiikka millä pyrkivät pitämään ukon itsellään.

Vierailija
136/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kivaa" vastakkain asettelua taas kerran.

Kannattaa muistaa, että teidän elämässä olevat ihmiset ovat vain murto-osa kaikista ihmisistä.

Voin sanoa, että itsekin inhoan joitain miehiä ja joitain naisia, mutta en mä katkeroidu solvaamaan kaikkia sen ryhmän ihmisiä.

Jokainen on yksilö ja useinmiten seura tekee kaltaisekseen. Silti jokaisella on omanlaisensa minänsä.

Vierailija
137/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo toki, joskus 15 vuotiaana ja toisenkin kerran alle parikymppisenä. Aikuisempana sanoisin, että enää ei ihastu niin että se tuntuu fyysisesti ja sotkee ajatuksia - nyt joskus tuntee sellaista magneettista (seksuaalista) vetovoimaa ja se ei samalla tavalla tunnu "ihastukselta".

Vierailija
138/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän päälle parikymppisenä ihastuin yhteen typyyn niin paljon, että ajatustoiminta lakkasi.

Ihailin vaan häntä kuin mikäkin pöllö.

Pöllöt ovat söpöjä. 

Vierailija
139/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mutta onneksi löysin tämän palstan ja näen kuinka hirveästi naiset miehiä kohtelevat niin saa karistettua ne ihastuksen tunteet ja tajuaa että parisuhde nykyaikana naisen kanssa ei ole millään tapaa järkevää

Tällä palstalla on hirveitä naisia ja hirveitä miehiä, mutta myös ihania ja kunnollisia naisia ja miehiä. Ihan niinkuin tuolla oikeassa elämässäkin. Haaste on löytää sellainen ihana ja kunnollinen, joka vielä tuntisi samoin.

Vierailija
140/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on hirveitä naisia ja hirveitä miehiä, mutta myös ihania ja kunnollisia naisia ja miehiä. Ihan niinkuin tuolla oikeassa elämässäkin. Haaste on löytää sellainen ihana ja kunnollinen, joka vielä tuntisi samoin.

Ei vaan täällä on tosi paljon trolleja. Olen välillä itsekin yksi niistä. Nauran väsyneenä sohvalla tunnin tai kaksi ihmisten sanailulle ja kinalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan