Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?

Vierailija
22.06.2022 |

Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?

Kommentit (289)

Vierailija
81/289 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinisti ei voi ihastua eikä rakastua naiseen. Mieheen kyllä.

Vierailija
82/289 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kommentteja miehiltä täällä. Ihastuminen on ihanaa, nyt melkein 50 v toivon, että saisin kokea ihastuksen tunteita. Ei niille mitään tarvitae tehdä, ottaisin piristyksenä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/289 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä ketjun ihastumis kommentit ole miehiltä.Miehet ei ihastu tai rakastu romanttisesti.

Vierailija
84/289 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä ketjun ihastumis kommentit ole miehiltä.Miehet ei ihastu tai rakastu romanttisesti.

Olet väärässä.

Vierailija
85/289 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.

Voit valehdella itsellesi ja muille, mutta ei mene mulle läpi 😉

Vierailija
86/289 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja mietin, mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
87/289 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja mietin, mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä?

sua vaan panettaa.

Vierailija
88/289 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinisti niemnomaan rakastuu naisen herkkyyteen ja pehmeyteen..heikompaan astiaan

mies54v

Vierailija
89/289 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinisti niemnomaan rakastuu naisen herkkyyteen ja pehmeyteen..heikompaan astiaan

mies54v

Ei. Sovinisti ei rakastu siihen naiseen vaan omaan vallantunteeseensa eli itseensä, kehes muuhun.

Vierailija
90/289 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitä oli niinkuin jossain pilvessä eikä halunnut nähdä toisessa mitään huonoa. Olin kuin jossain transsissa ja sitten kun ihastus alkoi raivoamaan minulle, sitä oli hyvin vaikea käsittää. Siihen transsiin alkoi tulemaan säröjä ja heräilin pikkuhiljaa todellisuuteen näkemään millainen se toinen oikeasti oli.

Vierailija
91/289 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on kolahtanut oikein kunnolla. Silloin ajattelen ihastustani kaiken aikaa. Mieliala vaihtelee euforian, tuskan ja melankolian välillä.

Jos ihastus antaa pienintäkin vastakaikua, olo on kuin kuninkaalla ja typerä virne naamalla. Jos ihastus ei ole näköpiirissä, ajatukset harhailevat hänen luokseen.

Jos ihastus ei anna vastakaikua tai ihastus on muutoin saavuttamaton, olo on tuskainen ja kärsivä. Usein olen silloin melankolinen ja kuuntelen musiikkia, jossa haikaillaan jonkun perään. Mistään ei oikein pysty nauttimaan. Jos menee vaikka festareille kavereiden kanssa ja siellä esiintyy lempibändi, niin päällimmäinen ajatus on että millaistakohan täällä olisi ihastukseni kanssa.

Kun ajattelen ihastustani, päällimmäisin tunne on hellyys. Haluaisin vain halata, suukottaa, silittää ja pitää sylissä. Usein ajattelen, että pelkästään se riittäisi. Vähän paradoksaalisesti ihastuneena panettaa vähemmän, luultavasti koska testosteronin tuotanto vähenee ihastuessa.

Ihastuksen kohde tuntuu kaikin puolin täydelliseltä ja hänen läsnäolonsa täyttää koko tilan. Kaikki muu tuntuu menettävän merkityksensä.

Vierailija
92/289 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinisti voi rakastua vain aitoon naiselliseen naiseen, ei mihinkään puoliannokseen.

Vierailija
93/289 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Ei. Sovinisti ei rakastu siihen naiseen vaan omaan vallantunteeseensa eli itseensä, kehes muuhun.

valta tulee miehille luonnostaan. Ei tuota tarvi teeskennellä.

Vierailija
94/289 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mää jerran Turuus

Vierailija
95/289 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut.

Vierailija
96/289 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut, yleensä tässä tilanteessa tuon loogisuuden etusijalle, että pääsen tunteesta eroon.

Esim. Loogisesti ajattelen, että tuolla naisella on ollut todella villit vuodet.

Näin tunne poistuu eikä kukaan nainen tuhlaa mentaalista tai tunteellista energiaani.

Vierailija
97/289 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, luulin että toi on vaan teinityttöjen juttuja

Vierailija
98/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kunnolla, onhan noita pieniä ihastumisia ollut, mutta ei ne mihinkään ole johtunut.

Yleensä sen takia että kys. tyttö/nainen oli jo varattu joten turha pitää tunteita häntä kohtaan - en saa niihin vastakaikua, enkä varattuihin koske muutenkaan. Aiheuttaa vaan turhaa kaipuuta.

Vierailija
99/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olin kerran aivan tosi tositositosi tosi tosi ttttosi, siis niingku sillaan ihan tosien tosi-ihastunut ihastunut, se ilmeni tavallsita adjektiiviköyhempänä puheena

Vierailija
100/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt, kun panin sitä 15min ensitapaamisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän