Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?

Vierailija
22.06.2022 |

Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?

Kommentit (289)

Vierailija
161/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mutta onneksi löysin tämän palstan ja näen kuinka hirveästi naiset miehiä kohtelevat niin saa karistettua ne ihastuksen tunteet ja tajuaa että parisuhde nykyaikana naisen kanssa ei ole millään tapaa järkevää

Onneksi tosiaan koska jos perustaa käsityksensä oikeasta elämästä tällaiseen trollipalstaan jossa miehet trollaa yhtä lailla kuin naiset, niin ensinnäkin jamppa on liian yksinäinen ja toiseksi realiteettien testaus tuskin muutenkaan riittää parisuhteeseen. Lääkkeeksi ihmissuhteita ja mielekästä tekemistä muiden ihmisten kanssa, kyllä se siitä.

Vierailija
162/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläkin voi olla aidot tunteet.

Luulen että miehillä on ihan samanlaisia tunnekokemuksia kuin naisillakin. Esim ihastuminen tuntuu ja käytös samanlaista kuin naisella. Mutta mietin että osaako miehet niin hyvin käsitellä niitä tunteitaan 🙄 ja haluavatko edes näyttää ulospäin. Ihastunut mies voi olla esim tyyni ku nainen taas hykertelee ihastuksissaan.

Mulla ainaki jalat ihan vetelät kun mies johon olin ihastunut tuli kylään. No tämä mies kohteli kyllä huonosti mutta juuri nyt mietin sitä ihastumista ja sitäkin että ikävähän häntä on 😥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää lähemmäs 50 ja nyt toisen kerran elämässäni. Ensimmäinen oli opiskeluaikana ja tuntui juuri sellaiselta kuin ensirakkaus kuvaillaan. Sitten tuli järki(järjetön?)avioliitto joka päättyi 10v sitten.

Mulla on ollut tinderit ja muut joita olen selaillut ja joitain viestejä laitellut. Ilman suurempia tuloksia.

Mutta nyt muutama viikko sitten tuli taas yksi tykkäys tinderissä. Kuva oli sellainen että normaalisti olisin swaipannut vasemmalle mutta profiilin luettuani pysähdyin. Pari päivää ja tein siitä matchin - jotain siinä oli. Silloin alkoi jännitys pikkuhiljaa, päivä päivältä kehittymään.

Viestittelyn yhteydessä kyselin varovaisesti some-tilanteesta. Vastauksena oli ettei hän jaa tietojaan henkilöille joita ei tunne. Ajattelin että vaatii vain varovaista jatkoa etten vaan pelästytä toista. Mutta illasta tuli yllätys. Ilmestyi viesti jossa oli puhelinnumero ja pyyntö seuraavaksi päiväksi treffeille. Nopeita käänteitä.

Treffien jälkeen ilmoitin varovasesti että mukavaa oli ja tuli lupaus jatkosta. Siitä eteenpäin on sydän hakannut, rinta on ollut pakahtua eikä uni tule. Tunteet menee vuoristorataa voimakkaasta jännityksestä pelkoon ja pettymykseen - jos hän ei olekaan tosissaan. Tämä tunne on voimakkaampi jopa kuin ensirakkaudessa mutta on silti tunne että elämänkokemuksen myötä tilanne on ehkä paremmin hallinnassa kuin ensimmäisellä kerralla.

En olisi uskonut että tällainen tunne voi tulla toista kertaa. Ehkä johtuu siitä että on ollut tyytyväisesti sinkkuna kymmenisen vuotta eikä ole väkisin hakenut seuraa. Ja sitten kun se tulee puskista oikealla hetkellä on pöytä tyhjänä uuteen aloitukseen.

Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaa, mutta nyt elämme jänniä aikoja.

Vau, pidetään peukkuja!!

Vierailija
164/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan niin paljon exäni siskoa että en käsitä. yhden kerran kännissä suutelimme. mutta emme ole koskaan tehneet muuta. sattuneista syistä. Hän on se minun oikea sielunkumppani ja tiedän sydämessä että hän tuntee minua kohtaan samoin. sekä minun että hänen koko kehonkieli muuttuu kun kohtaamme. mutta olemme jääräpäitä ja teemme sen mikä on "soveliasta" eli emme mitään. jaksan odottaa vaikka seuraavaan elämään koska hän on se ainoa.

Vierailija
165/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin naiseen, kun olin sokkotreffeillä ja sitten kun tavattiin kasvotusten niin hän olikin peikko.

Vierailija
166/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Taipailu tämän naisen kanssa taisi loppua eilen. Kirvelee kyllä pahasti. Niin pitkä aika edellisestä kerrasta, kun olen ollut näin ihastunut. 

Vierailija
167/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nytkin ja mikä pahinta, en kehtaa tunnustaa sitä, vaikka vehtaan ja paneskelen ihastukseni kanssa

No mut hei, sittenhän olet jo vaiheessa "mission accomplished".

Jatka vehtailua ja paneskelua, älä vaan mokaa hommaa puhumisilla.

Vierailija
168/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ollut. Kyllä taas oli kysymys. Millainen aivopuoli näitä tekee?

Vierailija
169/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään sellaista ihastusta joka ei ole syntynyt kuvaa katsomalla?

Onhan ihmisiä ihastunut vaikka mihin ominaisuuksiin, silti ihmisen kokonaiskuva määrittelee tunteeko palavaa ihastusta.

Täytyisi olla täysin sokea, jotta ei ihastuisi silmien avulla.

Vierailija
170/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on sikäli ihan asiakysymys, sillä itse en kyllä oikeastaan edes ole ollut, vaikka naisia on riittänyt hyvin - jopa neljän kanssa ihan asunutkin (ja nyt tämän viimeisimmän kanssa 10 vuotta).

Tai no, ehkä sitä on ollut "ihastunut" mutta aika nopeasti se menee ohi.

Vierailija
171/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on sikäli ihan asiakysymys, sillä itse en kyllä oikeastaan edes ole ollut, vaikka naisia on riittänyt hyvin - jopa neljän kanssa ihan asunutkin (ja nyt tämän viimeisimmän kanssa 10 vuotta).

Tai no, ehkä sitä on ollut "ihastunut" mutta aika nopeasti se menee ohi.

Miksi sitten olet noiden naisten kanssa?

Vierailija
172/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shaft kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen nytkin ja mikä pahinta, en kehtaa tunnustaa sitä, vaikka vehtaan ja paneskelen ihastukseni kanssa

Ei kultaseni, tuolla menolla nainen siirtyy seuraavan. Sellaiseen, joka tarjoaa tunnetason täyttymystä.

Vierailija
173/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shaft kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kultaseni, tuolla menolla nainen siirtyy seuraavan. Sellaiseen, joka tarjoaa tunnetason täyttymystä.

Onko näin? Eli jos miehellä on tunteita niin ne pitää kertoa vaikka oltaisiinkin jo aktiviteettitasolla?

Vierailija
174/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut olen 4 kertaa.

Sain kaikki nuo naiset.

Ihastunut olen satoja kertoja.

Täyskaatoja on 50 naista.

Kohtuuhyvin ex ujolta hiljaiselta teiniltä.

Nykyään suhteet sekä työelämän esitelmät sujuu hyvin ja rutiinillakin. Eli supliikki kyllä pelaa.

Harjoitus tekee mestarin.

Terv mies 45+v

Vierailija
175/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvampyyri joka haluaa imeä miehistä tunteet...

Vierailija
176/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kaikki nuo naiset.

Nykyään suhteet sekä työelämän esitelmät sujuu hyvin ja rutiinillakin. Eli supliikki kyllä pelaa.

Terv mies 45+v

Kerro miten sun naisasiat lähti sujumaan.

Vierailija
177/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Ihastuin ja rakastuin palavasti nuorena parikymppisenä erääseen naiseen, jonka kanssa olin sillon tekemisissä. Kyllä siinä on kärpäsiä mahassa, kun on menossa treffeille. Pääkoppa on aivan sekasin, kun ei kykene ajatteleen selkeesti, tai ylipäätään mitään muuta, kun sitä naista ihan jatkuvasti ja kokoajan. Ja kyllä, stondishan siinä meinaa hieman häiritä oloa vielä ennen, kun päästään sille levelille, että aletaan paneskeleen. Tuo homma meni alkuun ihan hienosti, mentiin kihloihin, lopulta naimisiin, oltiin onnellisia rakastavaisia ja kymmenisen vuotta siinä liitossa oltiinkin, kunnes omat päihdesekoiluni sai koko homman rikkoutumaan. Olen vieläkin todella pahoillani kaikesta aiheuttamastani paskasta. Ellen olisi lähtenyt sekoilee, niin luultavasti oltaisiin vieläkin yhdessä. Ihan oikea ratkaisu oli erota. Kyllä häntä mietin vieläkin toisinaan, mutta tuskinpa enään koskaan sen kummemmin tullaan oleen tekemisissä, vaikka päihdesekoilut onkin jo historiaa. Onnistuin tekeen korjausliikkeen, mutta aivan liian myöhään. Sain sen, mitä ansaitsinkin. Terveisiä vaan Tatjaanalle.

Vierailija
178/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kaikki nuo naiset.

Terv mies 45+v

Onko tuollainen ihastumista kun kerkeää kestää vain päivän tai pari noilla määrillä. Ainakaan syvyyttä siitä tunteesta puuttuu.

Vierailija
179/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shaft kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Eli jos miehellä on tunteita niin ne pitää kertoa vaikka oltaisiinkin jo aktiviteettitasolla?

Ööö..kyllä jos niitä on. Yleensä ne kerrotaan ennen kuin siirrytään aktiviteettitasolle. Nyt nainen luultavasti luulee, että et tunne mitään.

Vierailija
180/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies38 kirjoitti:

Kyllä olen. Ihastuin ja rakastuin palavasti nuorena parikymppisenä erääseen naiseen, jonka kanssa olin sillon tekemisissä. Kyllä siinä on kärpäsiä mahassa, kun on menossa treffeille. Pääkoppa on aivan sekasin, kun ei kykene ajatteleen selkeesti, tai ylipäätään mitään muuta, kun sitä naista ihan jatkuvasti ja kokoajan. Ja kyllä, stondishan siinä meinaa hieman häiritä oloa vielä ennen, kun päästään sille levelille, että aletaan paneskeleen. Tuo homma meni alkuun ihan hienosti, mentiin kihloihin, lopulta naimisiin, oltiin onnellisia rakastavaisia ja kymmenisen vuotta siinä liitossa oltiinkin, kunnes omat päihdesekoiluni sai koko homman rikkoutumaan. Olen vieläkin todella pahoillani kaikesta aiheuttamastani paskasta. Ellen olisi lähtenyt sekoilee, niin luultavasti oltaisiin vieläkin yhdessä. Ihan oikea ratkaisu oli erota. Kyllä häntä mietin vieläkin toisinaan, mutta tuskinpa enään koskaan sen kummemmin tullaan oleen tekemisissä, vaikka päihdesekoilut onkin jo historiaa. Onnistuin tekeen korjausliikkeen, mutta aivan liian myöhään. Sain sen, mitä ansaitsinkin. Terveisiä vaan Tatjaanalle.

Aiheen vierestä..ovatko naiset huomanneet nuo vahinko stondikset ja miten ovat reagoineet? Itse pitäisin loukkaavana siitäkin huolimatta, että on kiinnostusta ilmassa. Se kertoo niin selkeästi sen, että kyseessä ei ole oikea kiinnostus toista kohtaan vaan pelkästä seksuaalisten halujen kohteena olemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän