Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?
Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinisti ei voi ihastua eikä rakastua naiseen. Mieheen kyllä.
Sovinisti niemnomaan rakastuu naisen herkkyyteen ja pehmeyteen..heikompaan astiaan
mies54v
Ei. Sovinisti ei rakastu siihen naiseen vaan omaan vallantunteeseensa eli itseensä, kehes muuhun.
valta tulee miehille luonnostaan. Ei tuota tarvi teeskennellä.
Höpöhöpö. Mies, joka tarvitsee rinnalleen heikon ja alistuvan kumppanin tunteakseen itsensä vahvaksi ei ole aidosti vahva.
Vierailija kirjoitti:
miehet ihastuu naisen ULKONÄKÖÖN, ei naiseen
siinä on vissi ero
Höpöhöpö.
Ulkonäkö voi sytyttää kiinnostuksen, mutta ihastus vaatii muutakin. Ja rakastuminen, silloin rakastutaan kokonaisuuteen eikä ulkonäköön.
Onneksi maailmassa on paljon ihania naisia!
Olen muutaman kerran. Lähinnä vituttavaa, kun en koskaan ole uskaltanut tehdä asialle mitään.
Olen aika yksinäinen ja näen välillä unta jostain tytöstä, jonka kanssa vietän päivän tai saan jopa haleja ja pusuja. Sitten kun aamulla herään, minulta murtuu sydän ja olen pari päivää tosi surkeana.
Nuorena ihastuin kerran niin, että vatsa meni ensin kipeäksi ja sekaisin. Ruokahalu hukassa.
Ihana tunne kuitenkin.
En saanut vastakaikua mutta mietin vielä aikuisenakin, millainen hormonimyrsky nuorelle keholle olisi saanut suudella ihastuksen kohdetta. Varmaan lähimpänä maanpäällistä taivasta.
Ensimmäiset vakavat suhteet on nyt aikuisiällä, aikuismaisesti rakastaen. Päästän puolison turhat pahaa oloa purkavat kitinät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tyytyväinen kuitenkin, miehenä olen vaan komistunut kuulemma siitäkin kun olemme tavanneet.
Jälkitilana oli sellainen vitutus, että keskityin pelkästään järkiliittoihin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jälkitilana oli sellainen vitutus, että keskityin pelkästään järkiliittoihin sen jälkeen.
Voi, minusta naisena tuntuu pahalta puolestasi tällainen kokemus ja tuntemus.
Ihastuin Aina kun nainen heitti housut nurkkaan. Siitä alkoi myös monesti kiihkeä suhde. Mutta en minä valita.
Harvoin olen mutta silloin kun olen niin "oireet" on ihan fyysisiä, vatsaan sattuu ja sydämeen pistää, unet menee. Olen juuri ihastunut yhteen ihanaan naiseen ja näistä ko. oireista tiedän että se on menoa nyt. Etenkin kun vastakaikua on tunteille tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, minusta naisena tuntuu pahalta puolestasi tällainen kokemus ja tuntemus.
Sanotaan silleen, että vakka siinäkin kantensa valitsee ja draama ja romantiikka ei ole kaikkien juttu.
Mieletön fiilis rakastua myöhemmälläkin iällä ja vitsi miten hienoa läheisyyttä ja seksiäkin kokemuksen ja avoimuuden kautta saakaan.Nuoruuden ulkoiset tekijät enempi taustalla vaan.
Kerran ihastuin alakoulun alkupuolella. En muista miten se ilmeni mutta siitä aiheutuneen kiusaamisen muistan. Varmaan osasyy sille että olen aika kylmä nykyään. Olen parisuhteessa mutta en oikein osaa näyttää tunteita. Tiedän että se saattaa johtaa joskus riitoihin tai eroon mutta sen olen hyväksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinisti ei voi ihastua eikä rakastua naiseen. Mieheen kyllä.
Sovinisti niemnomaan rakastuu naisen herkkyyteen ja pehmeyteen..heikompaan astiaan
mies54v
Ei. Sovinisti ei rakastu siihen naiseen vaan omaan vallantunteeseensa eli itseensä, kehes muuhun.
Kuten myös feministi.
Kaikki te, joiden sydän on murtunut tai kovettunut siksi, kun ihastus ei johtanut pidemmälle, muistakaa yksi juttu. Pelkkä kovaa palava liekki ei riitä. Siinä voi käydä niin, että arjen astuessa kuvioon, jommallakummalla tai kummallakin ihastuksen tunne hiipuu eikä muutukaan rakkaudeksi. Silloin suhde on ohi ja se vasta onkin pettymys. Miten jotain niin hienoa voi mureta palasiksi tuosta vain. Minä olen edelleen ihastunut eksääni, mutta hänen tunteensa kuolivat ihan yllättäen. Yritän olla haikailematta hänen peräänsä, mutta kun hän tulee mieleeni, en mahda sille mitään että se tietty tunne palaa takaisin hetkeksi. Ehkä parasta on yhdistelmä ihastusta sekä järkevästi etenemistä.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran on kolahtanut oikein kunnolla. Silloin ajattelen ihastustani kaiken aikaa. Mieliala vaihtelee euforian, tuskan ja melankolian välillä.
Jos ihastus antaa pienintäkin vastakaikua, olo on kuin kuninkaalla ja typerä virne naamalla. Jos ihastus ei ole näköpiirissä, ajatukset harhailevat hänen luokseen.
Jos ihastus ei anna vastakaikua tai ihastus on muutoin saavuttamaton, olo on tuskainen ja kärsivä. Usein olen silloin melankolinen ja kuuntelen musiikkia, jossa haikaillaan jonkun perään. Mistään ei oikein pysty nauttimaan. Jos menee vaikka festareille kavereiden kanssa ja siellä esiintyy lempibändi, niin päällimmäinen ajatus on että millaistakohan täällä olisi ihastukseni kanssa.
Kun ajattelen ihastustani, päällimmäisin tunne on hellyys. Haluaisin vain halata, suukottaa, silittää ja pitää sylissä. Usein ajattelen, että pelkästään se riittäisi. Vähän paradoksaalisesti ihastuneena panettaa vähemmän, luultavasti koska testosteronin tuotanto vähenee ihastuessa.
Ihastuksen kohde tuntuu kaikin puolin täydelliseltä ja hänen läsnäolonsa täyttää koko tilan. Kaikki muu tuntuu menettävän merkityksensä.
Tämä oli ihanaa lukea! Toivottavasti pääsette lähentymään ihastuksesi kanssa!
M44 kirjoitti:
Harvoin olen mutta silloin kun olen niin "oireet" on ihan fyysisiä, vatsaan sattuu ja sydämeen pistää, unet menee. Olen juuri ihastunut yhteen ihanaan naiseen ja näistä ko. oireista tiedän että se on menoa nyt. Etenkin kun vastakaikua on tunteille tullut.
Ihanaa 💕
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen ihastustani 24/7. Stondis lähes kokoajan kun mietin sitä ihanaa, kyseessä siis ihan kunnon ihastus ihmiseen jonka kanssa olen tekemisissä lähes päivittäin. Mietin pitääkö hän minusta, ja kuinka paljon. Ei varmaan ihan hirveästi eroa naisen tunteista.
Miksi sulla on stondis koko ajan kun ajattelet häntä? Hän on siis vain objekti sinulle. Ällöä.
Olen ihastunut. Noin kaksi ja puoli vuotta jo.
Hän on hylännyt minut jo, mutta en pääse eteenpäin mitenkään.
Kukaan muu ei ole kiinnostanut näin paljon.
Olen ihastunut monesti nuorempana ja se oli todella kuluttavaa. Nykyisin olen oppinut säätelemään tunteita ja ihastumaan vain vähän. Silloin on helpompi irtautua naisesta jos nainen ei vastaa tunteisiin.