Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?

Vierailija
22.06.2022 |

Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?

Kommentit (304)

Vierailija
301/304 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin nuorena pölvästinä oli vähän väliä ihastunut ja rakastunut johonkin sutturaan, mitä sattui samoilla kulmilla asumaan ja liikkumaan. Mistään ei vaan irronnut, ekaa pillun saantia piti odotella 23-vuotiaaksi asti. 

Ja nuoruuden pitäisi olla elämän parasta aikaa.

Nuoruus on hyvin harvalle parasta aikaa. Muutamalle tyhmälle bimbolle ja narkille, muut kukoistavat myöhemmin.

Vierailija
302/304 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut palavasti ihastunut viitisen kertaa elämässäni...Harmi vain että koskaan ei tunteisiinni ole vastattu.

Olen aina "tyytynyt" suhteissani.

m34

Yleensä naiset Ylen katsovat näitä retkahtaneita miehiä ja tunteet jäävät varsin yksipuoliseksi valitettavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/304 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shaft kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen nytkin ja mikä pahinta, en kehtaa tunnustaa sitä, vaikka vehtaan ja paneskelen ihastukseni kanssa

No mut hei, sittenhän olet jo vaiheessa "mission accomplished".

Jatka vehtailua ja paneskelua, älä vaan mokaa hommaa puhumisilla.

Ei kultaseni, tuolla menolla nainen siirtyy seuraavan. Sellaiseen, joka tarjoaa tunnetason täyttymystä.

Ei siirry, vaan alkaa jahtaamaan miestä. Todennäköisesti nainen on jo tunnetasolla sitoutunut, kun harrastaa seksiä. Ristiriitaisten signaalien lähettäminen vain vahvistaa naisen mielenkiintoa, koska mies vaikuttaa tunnetasolla saavuttamattomalta.

Tai sitten jos nainen ei ole romanttisesti kiinnostunut ja haluaa vain seksiä, niin tunteiden tunnustaminen vain säikäyttää naisen pois.

Niin tai näin, miehen ei tuossa tilanteessa kannata tunnustaa tunteitaan, vaan nauttia kyydistä. Nainen kyllä tekee ratkaisevat liikkeet suhteen syventämiseksi, jos on ihastunut/rakastunut.

Vierailija
304/304 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2017