Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?

Vierailija
22.06.2022 |

Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?

Kommentit (289)

Vierailija
141/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän päälle parikymppisenä ihastuin yhteen typyyn niin paljon, että ajatustoiminta lakkasi.

Ihailin vaan häntä kuin mikäkin pöllö.

Pöllöt ovat söpöjä. 

Oi, kiitos! 😉

142/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Vieläkin tulee muisteltuna vaikka ihastumista pidemmälle ei päästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä ketjun ihastumis kommentit ole miehiltä.Miehet ei ihastu tai rakastu romanttisesti.

Ihastuminenhan voi olla ihan turhamaistakin ja pelkästään ulkonäöstä johtuvaa. Puhut kuin ihastus olisi aina jotenkin syvällistä.

Vierailija
144/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että miehet oikeasti voisivat tuntea aitoja tunteita naisia kohtaan. Ehjä omia lapsiaan mutta siihen se jääkin. Suurimmassa osassa näissäkin jutuissa ihastus on ollut fyysistä ja omien tarpeiden täyttämiseen tähtäävää.

Tottakai ihastuminen perustuu etupäässä ulkoisiin seikkoihin. Ulkonäkö on ainoa asia, jonka perusteella mies esimerkiksi baarissa voi päättää meneekö juttelemaan naiselle vai ei.

Juttelemalla voi saada jonkinlaisen käsityksen toisen luonteesta, tavoista ja kiinnostuksenkohteista, mutta eihän parin tunnin keskustelunkaan perusteella vielä voi tuntea ihmistä. Ihastuminen perustuu siis väistämättä ulkoisiin seikkoihin ja keskustelun perusteella syntyneeseen mielikuvaan.

Kaikkein tärkeimmät seikat, kuten onko kiltti, uskollinen, rehellinen, lojaali, empaattinen, epäitsekäs, luotettava jne. selviävät vasta ajan kanssa. Nämä asiat vaikuttavat sitten siihen, syventyykö ihastus rakkaudeksi.

Vierailija
145/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet ruokikko näitä tunnevampyyreita!

Haluavat vaan ihania tarinoita miehiltä!!

Vierailija
146/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että miehet oikeasti voisivat tuntea aitoja tunteita naisia kohtaan. Ehjä omia lapsiaan mutta siihen se jääkin. Suurimmassa osassa näissäkin jutuissa ihastus on ollut fyysistä ja omien tarpeiden täyttämiseen tähtäävää.

Olet vain katkera. Kyllä miehet voi rakastaa naista.

T. Rakastettu nainen

Vierailija
147/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään sellaista ihastusta joka ei ole syntynyt kuvaa katsomalla?

Vierailija
148/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella viimeksi.

Jos ihastus istui viereisessä pulpetissa, sitä puolta kuumotti ja kihelmöi.

En ole niin ihastunut ollut sittemmin en edes nykyiseen vaimooni.

Suhteemme alkoi kaveruutena.

Vierailija
149/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Yläasteella viimeksi.

Ja ulkonäöt olivat...?

Vierailija
150/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kirjeitä, ostin kukkia ja vein ovelle tai lähetin interfloralla.

Vierailija
151/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ihastuminen perustuu etupäässä ulkoisiin seikkoihin. Ulkonäkö on ainoa asia, jonka perusteella mies esimerkiksi baarissa voi päättää meneekö juttelemaan naiselle vai ei.

Juttelemalla voi saada jonkinlaisen käsityksen toisen luonteesta, tavoista ja kiinnostuksenkohteista, mutta eihän parin tunnin keskustelunkaan perusteella vielä voi tuntea ihmistä. Ihastuminen perustuu siis väistämättä ulkoisiin seikkoihin ja keskustelun perusteella syntyneeseen mielikuvaan.

Kaikkein tärkeimmät seikat, kuten onko kiltti, uskollinen, rehellinen, lojaali, empaattinen, epäitsekäs, luotettava jne. selviävät vasta ajan kanssa. Nämä asiat vaikuttavat sitten siihen, syventyykö ihastus rakkaudeksi.

Eli ei siis aitoja tunteita vaan toisen hyväksikäyttöä miesten ihastuminen.

Vierailija
152/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain katkera. Kyllä miehet voi rakastaa naista.

T. Rakastettu nainen

Olen vain realistinen. Torjun aina miesten aloitteet koska tiedän niiden johtuvan ulkonäöstä ja hyväksikäytön yrityksestä. Teen vain itse aloitteet kun ensin olen tutustunut rauhassa ja todellinen luonne on selvillä. Luulen, että vain julkkikset voivat tajuta millaisia loukkaavia perskärpäsiä ulkonäön perässä juoksevat miehet voivat olla. Heitäkin lähestytään vain oman kuvitelman pohjalta ja halutaan pahimmillaan hyötyä. Ei sen ihmisen takia.

Vierailija
153/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 3-4 naiseen olen ollut aikoinaan tosi ihastunut. Ongelma on, että kun on liian ihastunut niin jäätyy eikä pysty lähestymään. Muut hannu hanhet sitten vieneet nuo naiset nenän edestä.

Sen sijaan naisiin, joihin en ole ollut paljoa ihastunut, on ollut aina helppo lähestyä, Ja ainoastaan heidän kanssa ollut intiimejä suhteita. Aikoinaan se harmitti, mutta nykyään ei enää ja koko asia oikeastaan aivan yhdentekevää.

Vierailija
154/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkin voi olla aidot tunteet.

Vierailija
155/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Yläasteella viimeksi.

Ja ulkonäöt olivat...?

Mitä tarkoitat?

Kyllä puolisoni miellytti ja miellyttää edelleen ulkonäöltään minua.

Kouluaikaiset ihastukset ehkä enemmän.

Ihastumisen aiheuttamat reaktiot olivat minussa silloin niin voimakkaita, että mikään järkevä lähestyminen tuskin olisi ollut mahdollista.

Toki olin ujo ja estynyt muutenkin.

Vierailija
156/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monta kertaa nuorempana. Niiden ihastusten kanssa ei aina päässyt edes keskusteluun kahdestaan. Olen baarissa jutellut jopa tulevan Miss Suomen kanssa. Usein myös ihastuin niihin, jotka muuttivat suunnilleen seuraavana päivänä muualle, tai itse muutin. Parisuhteessa olen sitten ollut niiden kanssa, jotka ovat ihastuneet minuun. En taida olla sitkeää painostajatyyppiä.

Vierailija
157/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella ihastunut, laput silmillä ihastunut. Kestin sen takia huonoa kohtelua, koska niin paljon halusin olla suhteessa ja jonkun kanssa. Aivan hirveä ajattelutapa ja hävettää, kuinka typerä olen silloin ollut, ihan vääntää vatsaa,kun ajattelen kuinka idiootti olen ollut. Oppia ikä kaikki, enää ei. Nuorena on tyhmä.

Vierailija
158/289 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ihastun, kun kohtaan naisia.

Enpä mä koskaan häiritse heitä, että haaveiluksi kaikkki jää.

Vierailija
159/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehetkii ihastu ihan samallailla ku naisetkii. Ja se tuntuu samanlaiselta kuin naisesta. Varmaan se ihastus ajatuksissa koko ajan...

Sitä mietin vaan että osaako ja tahtovatko miehet sen paremmin peitellä 🤷🏻

Vierailija
160/289 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää lähemmäs 50 ja nyt toisen kerran elämässäni. Ensimmäinen oli opiskeluaikana ja tuntui juuri sellaiselta kuin ensirakkaus kuvaillaan. Sitten tuli järki(järjetön?)avioliitto joka päättyi 10v sitten.

Mulla on ollut tinderit ja muut joita olen selaillut ja joitain viestejä laitellut. Ilman suurempia tuloksia.

Mutta nyt muutama viikko sitten tuli taas yksi tykkäys tinderissä. Kuva oli sellainen että normaalisti olisin swaipannut vasemmalle mutta profiilin luettuani pysähdyin. Pari päivää ja tein siitä matchin - jotain siinä oli. Silloin alkoi jännitys pikkuhiljaa, päivä päivältä kehittymään.

Viestittelyn yhteydessä kyselin varovaisesti some-tilanteesta. Vastauksena oli ettei hän jaa tietojaan henkilöille joita ei tunne. Ajattelin että vaatii vain varovaista jatkoa etten vaan pelästytä toista. Mutta illasta tuli yllätys. Ilmestyi viesti jossa oli puhelinnumero ja pyyntö seuraavaksi päiväksi treffeille. Nopeita käänteitä.

Treffien jälkeen ilmoitin varovasesti että mukavaa oli ja tuli lupaus jatkosta. Siitä eteenpäin on sydän hakannut, rinta on ollut pakahtua eikä uni tule. Tunteet menee vuoristorataa voimakkaasta jännityksestä pelkoon ja pettymykseen - jos hän ei olekaan tosissaan. Tämä tunne on voimakkaampi jopa kuin ensirakkaudessa mutta on silti tunne että elämänkokemuksen myötä tilanne on ehkä paremmin hallinnassa kuin ensimmäisellä kerralla.

En olisi uskonut että tällainen tunne voi tulla toista kertaa. Ehkä johtuu siitä että on ollut tyytyväisesti sinkkuna kymmenisen vuotta eikä ole väkisin hakenut seuraa. Ja sitten kun se tulee puskista oikealla hetkellä on pöytä tyhjänä uuteen aloitukseen.

Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaa, mutta nyt elämme jänniä aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän