Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?
Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?
Kommentit (289)
Tämä on vähän samanlainen kysymys kuin "mikä on ollut suurin vastoinkäymisesi". Vastoinkäyminen ja ihastuminen ovat sanoina melko laimeita, joten on vaikea sanoa, missä kohdassa vastoinkäyminen tai ihastus lakkaa olemasta tositosi iso vastoinkäyminen/ihastus ja muuttuu joksikin vakavammaksi.
Nurmijärveläinen poika kirjoitti:
Olen ihastunut tosi mukavaan tyttöön, mutta... Siinä on yksi pieni pulma. Olen tähän ujo enkä uskalla kertoa tunteistani. Olisiko vähän apuja tähän tilanteeseen?
Flirttailu voi auttaa asiaan, jos vain luontevasti sen osaa. Mäpäs flirttailen vaikka se ei mun tarkoitus olekaan.
Se että kohteesi näkee sun kiinnostuksesi häntä kohtaan voi ihastuksesi tuntea vastakaikua tai sitten hän ei vain ole sinusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa joku mies olisi minuunkin ihastunut! Tuskimpa kukaan on koskaan ollut. Miehet noin kolmessakymmenessä olevat, voi ihastukaa minuun! Lupaan ihastua takaisin.
Mistä sä tiedät ettei kukaan ole ihastunut?
Jos joku on ihastunut niin ei hän pakolla sitä osoita.
Mulle on tyypillistä ihastua aika moniin ikäisiini naisiin, mutta ihastuksen tunteet tulevat vasta myöhemmin siitä kohtaamistilanteesta.
M30
En. Olen vain pilden perässä .kiinnosta joku tunne peli.
Mies ihastuu vain kullinsa tuomiin tuntemuksiin ja muuhun haalimaansa hyvään, jota tahtoo vaalia/omistaa. Miehen ihastuminen on omistamista ja sillä on välinearvo.
Vierailija kirjoitti:
Luulin pitkään ettei naiset huomaa ihastustani. Kunnes kaveri huomautti asiasta, kyllä he huomaa, jopa pyllyn katselun takaapäin.
Mä visuaalisoin monia naisia, että hyvältä näyttää, mutta ei se tarkoita mun olevan ihastunut heihin. Katselen vain silmänkarkkia, joten ei naiset huomaa ihastumisia, vaan voivat vaan havannoida mitä toiset tekee ja tekevät siitä omat johtopäätöksensä.
SuuriÄiti kirjoitti:
Mies ihastuu vain kullinsa tuomiin tuntemuksiin ja muuhun haalimaansa hyvään, jota tahtoo vaalia/omistaa. Miehen ihastuminen on omistamista ja sillä on välinearvo.
Väität siis, että miehet eivät erota haluja ja tunteita toisistaan?
Älä nyt itse sekoita noita kahta toisiinsa. Kyllä suurinosa miehistä tietää tuntemuksensa, jos vain tietävät miten mikäkin tunne käy ilmi.
Olen ja se nainen huomasi sen ja alkoi käyttämään minua hyväkseen kun olin niin ihastunut enkä sanonut vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että miehet oikeasti voisivat tuntea aitoja tunteita naisia kohtaan. Ehjä omia lapsiaan mutta siihen se jääkin. Suurimmassa osassa näissäkin jutuissa ihastus on ollut fyysistä ja omien tarpeiden täyttämiseen tähtäävää.
Samalla tavalla naiset ei tunne tunteita miestä itseään kohtaan vaan niitä tunteita on ainoastaan miehestä irti saataviin hyötyihin ja palveluihin
Jotkut saattaa, suurin osa ei. Naiset tuntevat aitoja tunteita, jotka mies tallaa jalkoihinsa. Lisäksi pahimmillaan siipeilee: ei maksa reilua osuutta kodin kuluista mutta omiin kalliisiin ostoksiin on varaa. Todella monella ystävälläni on näin. Mies on pienempi palkkainen ja aivan todella itsekäs.
Mä vähän luulen, että pariskuntien mielenmaisemat poikkeaa niin paljon toisistaan, kun haluja tuntee toinen osapuoli ja siitä syntyy näitä eripura juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Oltikkn puistossa joskus kavereiden kanssa ja näin maailman kauneimman naisen.
Sit se hetken päästä kysy et miks mä tuijotan sitä, niin sanoin että koska en oo koskaan nähny niin kaunista muijaa ja kysyin saanko istuu viereen.
Oltiin me sitten joku parisen vuotta yhdessä.
Voi. Sanoit "muijaa". "Siinä meni kaikki
Tosi tosi?
Vaikea sanoa onko tuntemukseni tosi vai tosi tosi vai ihan fiktiota.
Ärsyttää tuo jankuttaminen että mies ihastuu vain ulkonäköön eikä naiseen. Niinhän se naisillakin menee, ulkonäön pitää olla sillä tavalla sopiva, että miehen kanssa viitsii jutella, ja sitten jossain kohtaa humahtaa se ihastus. Voi nähdä muotimallin näköisen miehen mutta ihastusta ei tule ja toisaalta sitten ihastuu ihan yks kaks ihan tavikseen. Se on se mystinen kemia jota joko on tai ei ihmisten välillä.
Luulen että valtaosa niistäkin naisista, joista täällä monet miehet ovat niin ihanan ylistävästi kertoneet, ovat olleet ihan tavallisia naisia, mutta sen miehen silmissä maailman kauneimpia. Rakkaus on niin ihmeellinen asia! Ollaan kaikki kiitollisia jos ollaan se tunne saatu kokea, vaikka siitä ei sen enempää olisi seurannutkaan.
Vadelma kirjoitti:
Ärsyttää tuo jankuttaminen että mies ihastuu vain ulkonäköön eikä naiseen. Niinhän se naisillakin menee, ulkonäön pitää olla sillä tavalla sopiva, että miehen kanssa viitsii jutella, ja sitten jossain kohtaa humahtaa se ihastus. Voi nähdä muotimallin näköisen miehen mutta ihastusta ei tule ja toisaalta sitten ihastuu ihan yks kaks ihan tavikseen. Se on se mystinen kemia jota joko on tai ei ihmisten välillä.
Luulen että valtaosa niistäkin naisista, joista täällä monet miehet ovat niin ihanan ylistävästi kertoneet, ovat olleet ihan tavallisia naisia, mutta sen miehen silmissä maailman kauneimpia. Rakkaus on niin ihmeellinen asia! Ollaan kaikki kiitollisia jos ollaan se tunne saatu kokea, vaikka siitä ei sen enempää olisi seurannutkaan.
Ihastuminen ja rakkaushan ovat kaksi eri asiaa.
Yleensähän ihastuminen tapahtuu silmien avulla ja rakkaus on se syvempi vaihe. Myös voi ihastua siihenkin että toinen käyttäytyy mukavasti.
Itse ihastuin yhteen naiseen palavasti, kun hän otti kontaktia minuun ja hymyili mulle ja hän osoitti kiinnostusta minuun, mutta mä olin aina vaan ihan jäätynyt ja sitten ne tilanteet menivät ohi. Se mitä mä vieläkin tunnen häntä kohtaan on ihastuminen, sillä enhän mä tunne häntä.
Olen. Kerran. Siitä on jo aikaa.
No joo. Eka vaimoni. Olin vielä sinisilmäinen enkä ymmärtänyt ihmiskunnan syntisyyttä.esim Pettämisiä,rakkaudettomuutta,välinpitämättämyyttä jne. Mitä nyt tääki palsta on ongelminee täynnä. Kyl ne kuumimmatkin tunteet siitä sit aikas äkkiä alko hävii
Ihaastunut vai?
-En ole muuttunut Ihaaksi
Joo kyllä olen ollut ihastunu ja oon vieläkin.
En ole, eikä minuun ole tietääkseni koskaan ihastuttu. Kuulostaa aika etuoikeutetulta, että niin voisi käydä.
Vadelma kirjoitti:
Vai kiitollinen pitäisi olla vaikkei mitään ole saanut, ja paskat
Mun elämän ihastukset on olleet Hanna, Jenni, Linda, Maria, Elisa ja Sara. Kaikki ihastuttavia naisia. Vain hyviä muistoja heistä.