Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?

Vierailija
22.06.2022 |

Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?

Kommentit (289)

Vierailija
241/289 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu! Näkyy ja joo

Vierailija
242/289 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut monesti ihastunut, mutta se on useimmin päättynyt kun tutustuu tähän ihastuksen kohteeseen. Kerran oltiin molemmin puolin ihan lääpällään ,mut silloinkin kävi ilmi ettei voida tulla pidemmänpäälle tulla toimeen keskenämme. Oon nykysin tyytynyt tuohon vähemmän kiihottavaan naiseen ja oon ihan tyytyväinen, tietysti voisi joskus satsata ulkonäköönsä, mutta aamenet on tullut hankittua ja tyytyminen siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/289 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, ja se nainen ei todellakaan oo oma vaimo, ja vaimo pitää huolen siitä ettei niin tuu tulevaisuudessakaan tapahtumaan.

Vierailija
244/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelma kirjoitti:

Ärsyttää tuo jankuttaminen että mies ihastuu vain ulkonäköön eikä naiseen. Niinhän se naisillakin menee, ulkonäön pitää olla sillä tavalla sopiva, että miehen kanssa viitsii jutella, ja sitten jossain kohtaa humahtaa se ihastus. Voi nähdä muotimallin näköisen miehen mutta ihastusta ei tule ja toisaalta sitten ihastuu ihan yks kaks ihan tavikseen. Se on se mystinen kemia jota joko on tai ei ihmisten välillä.

Luulen että valtaosa niistäkin naisista, joista täällä monet miehet ovat niin ihanan ylistävästi kertoneet, ovat olleet ihan tavallisia naisia, mutta sen miehen silmissä maailman kauneimpia. Rakkaus on niin ihmeellinen asia! Ollaan kaikki kiitollisia jos ollaan se tunne saatu kokea, vaikka siitä ei sen enempää olisi seurannutkaan.

Niin, ainakaan omien ihastuksieni joukossa ei ole yhtään missiä, instabeibeä tai vastaavaa, joiden perään miehet kuulemma kuolaavat.

Suurin osa ihmisistä varmasti kuvailisi heitä nätiksi tms. mutta sellaista klassista kaunotarta ei joukosta löydy. Jokaisen ulkonäössä on ollut jokin persoonallinen piirre, kuten hymykuopat, hymy tai katse, joka on kiinnittänyt huomioni ja vienyt mennessään. Sen jälkeen ihastuminen on edellyttänyt sitä, että keskustelu tytön/naisen kanssa on sujunut ja hänessä on ollut myös henkisellä/älyllisellä puolella jotain, mikä on vedonnut.

Vierailija
245/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se on sairasta.

Vierailija
246/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kärtsään. Tv. Annaliisa

Vierailija
247/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parru vaan persseeseen ei tarvi mitään ihastumisia.

Vierailija
248/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Taidan olla psykopaattinen narsisti. Haluan vain seksiä tai/ja hyötyä/statusta naisista.

Vierailija
249/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vıțuň takia teette jatkuvasti aloituksia mıeķķosille NAİĶĶOSTEN PALSTALLA?????

Vierailija
250/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin ihan lukkoon kun huomasin sähköä nuoremman naisen katseessa. Siis 15 vuotta nuoremman selvisi jälkeenpäin. Aina kun hänet näin alkoi sydän tykyttää kädet ja jalat tärisemään. Yleensä olen rento ja juttelen niitä näitä, mutta hänen kanssaan menin aivan jäihin. En uskaltanut lähestyä, koska en tiennyt kiusoitteliko hän vai oliko oikeasti tunteita. Vaikutti kuitenkin että hänellä oli samat ongelmat. Oma ikänikin takia tunsin itseni setämieheksi. Jos olisin saanut suudella niitä huulia niin olisin varmaan kuollut.

Vierailija
251/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vıțuň takia teette jatkuvasti aloituksia mıeķķosille NAİĶĶOSTEN PALSTALLA?!

Vierailija
252/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletteko aivan vakavissanne, että nämä mıeķķosta leikkivät naıķķoset ovat oikeasti mıeķķosıa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
253/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Aappo-Wille olen ollut sinkku tosi pitkään. Mistä saisin parhaat nännit?

Vierailija
254/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja rakastun vaimooni 30v. sitten. Hän oli maailman upein ilmestys. Seksi suorastaan tihkui tuosta naisesta. Mentiin sit naimisiin ja saatii pari tenavaa. Nyt tuo nainen on ylipainoinen plösö joka ei huolehdi itsestään. Nalkuttaa koko ajan jostain, eikä ole mihinkään tyytyväinen.  Seksikin on jo unohtunut. Pian vien eropaperit.

Vierailija
255/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinisti ei voi ihastua eikä rakastua naiseen. Mieheen kyllä.

Sovinisti niemnomaan rakastuu naisen herkkyyteen ja pehmeyteen..heikompaan astiaan

mies54v

Ei. Sovinisti ei rakastu siihen naiseen vaan omaan vallantunteeseensa eli itseensä, kehes muuhun.

valta tulee miehille luonnostaan. Ei tuota tarvi teeskennellä.

Valta ei tule miehille luonnostaan. Et ilmeisesti ole kuullut vanhaa sanontaa: Kellä v***u, sillä valta. Sen vuoksi niin monet (hetero)miehet vihaavat naisia..

Vierailija
256/289 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja vaikka tapauksesta on yli 30 vuotta ei mene päivääkään  etten ajattelisi häntä,sitä tunnetta ei voi ymmärtää ellei sitä ole itse kokenut.Olen toki elänyt normaalin elämän sen jälkeen siinä mielessä  että en ole vieläkään pakkopaidassa mutta tämä kyseinen ihminen oli jotain sellaista  että hänen jälkeensä olen katsonut parhaaksi olla sinkkuna.

Vierailija
257/289 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metootoo kirjoitti:

Olen ja vaikka tapauksesta on yli 30 vuotta ei mene päivääkään  etten ajattelisi häntä,sitä tunnetta ei voi ymmärtää ellei sitä ole itse kokenut.Olen toki elänyt normaalin elämän sen jälkeen siinä mielessä  että en ole vieläkään pakkopaidassa mutta tämä kyseinen ihminen oli jotain sellaista  että hänen jälkeensä olen katsonut parhaaksi olla sinkkuna.

No teitkö asialle mitään🤔

Vierailija
258/289 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kertaa ja se on hieno tunne.

Vierailija
259/289 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin, mutta se taisi johtua enimmäkseen vain naisen kauneudesta koska olenhan pinnallinen sika. Sitten kun naisen persoona murtautui niiden vaaleanpunaisten rillien läpi niin loppui se juttu.

Vierailija
260/289 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteenkin maksulliseen tytsyyn ihastunut tällä hetkellä. Enkä tietenkään tee asian hyväksi mitään. Niin tyhmä en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi