Tuomitsin ennen itse pettäjät. En ymmärtänyt heitä. Nyt olenkin itse ns. pettäjä. Kysy minulta mitä haluat. Vastaan, jotta ymmärtäisitte....
Niin. Otsikossa se jo tulikin. Olen naimisissa ja siltikin minulla on ns. säätöä toisen miehen kanssa. Mieskin on varattu omalla tahollaan.
Kysy jotain, niin vastaan.
Ja siksi, että itse tuomitsin ennen kaikki pettäjät. En ymmärtänyt heitä. Ja nyt olenkin itse tässä tilanteessa.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Miksi petät?
Olen rakastunut toiseen mieheen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi petät?
-ap
Et ole, tunnet kiimaa toiseen mieheen. Ihan eri asia.
Ei mitään kysyttävää. Pettäjä tekee itse valintansa. Aina löytyy jotain syitä. Pettäjä kyllä kehittää jonkun syyn aina vaientaakseen omatuntonsa, jos sellaista edes löytyy.
Miksi ihmeessä mua kiinnostaisi jonkun pettäjän selitykset, en siis halua kysyä mitään.
Miksi et kykene ajattelemaan yläpäälläsi, vaan annat alapään viedä?
Karma is a bitch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi petät?
-apEt ole, tunnet kiimaa toiseen mieheen. Ihan eri asia.
Ei pidä paikkaansa. Tämä toinen mies viehätti minua jo pitkään, ennenkun meillä oli mitään fyysistä.
-ap
Miksi et eroa miehestäsi ennen pettämistä. Pettäminen on aina valinta ja tiedät itsekin sen olevan väärin ja hyväksymätöntä, koska yrität saada täällä ymmärrystä muilta teolle jonka itsekin oikeasti tuomitset
Alapää ohjaa onneen, elämät paskaksi, kakarat kärsikööt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mua kiinnostaisi jonkun pettäjän selitykset, en siis halua kysyä mitään.
Älä kysy, jos ei kiinnosta.
Tein aloituksen siksi, että aikaisempi minä olisi tuominnut nykyisen minäni ja olisin kysellyt varmasti syitä. Asiat ei olekaan niin mustavalkoisia.
-ap
Mikä sai tässä tapauksessa ylittämään rajan, vaikka tuomitsetkin pettämisen? Tai anna kun arvaan: tämä mies on niin erityinen ja teidän yhteytenne niin upea, että et voinut itsellesi mitään.
Ehkä nyt tämän oman kokemuksen kautta ymmärrät, että niinhän se on useimpien kohdalla. Toki on niitäkin, jotka pettävät lähinnä ajan kuluksi, mutta varmasti yleisempää on se, että ihastuu tai jotenkin kiinnittyy toiseen ihmiseen ja ajautuu pettämään.
Kantsisko vaikka ottaa vastuu itsestään eikä kerjätä päänsilityksiä vauvapalstalla kun on p*rseillyt :D Kysy mieluummin vaikka ensin mieheltäsi, haluaako hän kysyä sinulta jotain tässä tilanteessa
Rajan ylitys vaan tapahtui. Siihen minulla ei ole puolustelevaa selitystä. Kumpikin olimme jo pitkään olleet ihastuneita toisiimme.
Ja en ole eronnut mielestäni, koska hän on niin kiltti. En halua satuttaa häntä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi petät?
-ap
Millä tavalla tuon vastauksen pitäisi auttaa ymmärtämään pettämistä?
Vierailija kirjoitti:
Rajan ylitys vaan tapahtui. Siihen minulla ei ole puolustelevaa selitystä. Kumpikin olimme jo pitkään olleet ihastuneita toisiimme.
Ja en ole eronnut mielestäni, koska hän on niin kiltti. En halua satuttaa häntä.
-ap
*miehestäni
-ap
En tuomitse. Ymmärrän että kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sori sittenkin 0/5
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei se mitään. Miehesikin pettää sinua sekä miehen että naisen kanssa.
Miksi petät?