Mikä pieni huomionosoitus mökkivuokralaisille
Ajattelin jättää jonkun pienen tervetuliaislahjan, ovat jo toista kertaa.
Kommentit (24)
Saunavasta, jos on riittävän iso lehti puussa. Itse leivottua mustikkapiirakkaa tai pullia.
Minusta ainakin ihanasti ajateltu vuokraemännältä! Ihme kommentteja taas täällä
Löytyykö mökkipaikkakunnalta jotain omaa tuotantoa esim. käsi- tai puutöitä?
Suklaa on riittävä. Itse en haluaisi mitään piirakkaa (koska en sitä voi syödä), hillotkin ovat vaikeita, enkä ainakaan mitään alkoholia. En myöskään haluaisi mitään matkamuistoja, puuhärveleitä. Kerran olen saanut itse tehdyt villasukat, se oli kyllä mieluisa yllätys.
Vuokraajan ominaisuudessa en kyllä edes odottaisi/haluaisi mitään lahjaa. Mulle riittää että mökki on ilmoituksessa kuvatun kaltainen, siivottu, eikä mökin mulle vuokrannut hlö pamahda paikalle "turisemaan mukavia ja auttelemaan" kun saavutaan mökille.
Aiemmin mainittu saunavasta on tosi hyvä idea, jos siis on tarjolla sellainen, jossa on kunnollisen kokoiset lehdet. Näitä ehkä tekisin varastoon jatkoa ajatellen, jos vuokraisin mökkiä.
Toinen hyvä on mansikkarasia jääkaappiin, jos siis on tarjolla kotimaisia kunnollisia tuoreena. Tämä taitaa olla aika kliseinen, mutta takuulla toimiva.
Se, että mökki on puhdas ja kaikki tarvittava löytyy ja asiat hoidetaan sujuvasti, niin se riittää.
Ei tarvitse mitään ylimääräistä.
En edes söisi tuntemattoman tekemiä leivoksia. Mitään tavararihkamaa en ottaisi suurin surminkaan.
Vuokrasta hinnanalennus vaikkapa kolmannelle vuokrakerralle olisi kyllä mieluinen yllätys.
Joskus täällä oli aika pitkäkin keskustelu aiheesta, mutta en nyt äkkiseltään löytänyt sitä
Piilokameroita saunaan ja suihkuun. Videot nettiin jakoon.
Hiivi yöllä sisään ja ujuttaudu pariskunnan väliin. Kähmi miestä ja kopeloi naista.
Dodii mikä idea.