Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomitsin ennen itse pettäjät. En ymmärtänyt heitä. Nyt olenkin itse ns. pettäjä. Kysy minulta mitä haluat. Vastaan, jotta ymmärtäisitte....

Vierailija
15.05.2022 |

Niin. Otsikossa se jo tulikin. Olen naimisissa ja siltikin minulla on ns. säätöä toisen miehen kanssa. Mieskin on varattu omalla tahollaan.
Kysy jotain, niin vastaan.
Ja siksi, että itse tuomitsin ennen kaikki pettäjät. En ymmärtänyt heitä. Ja nyt olenkin itse tässä tilanteessa.

Kommentit (225)

Vierailija
221/225 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis kun en voi samaistua aloitukseen, mutta aiheesta sen verran, että ikinä en ole ollut pettäjä kaikesta muista "moraalittomuuksista" huolimatta. Ja täytyy sanoa, että kyllä noita aika räikeitä tapauksia joskus näkee. Jopa sellaisia, joissa ihan tarkoituksella suunnitellaan jopa jonkun suhteen rikkomista, jotta saataisiin jollekin huonommat oltavat tai rahan menetystä tai muuta. Kaikkein röyhkeimmissä tapauksissa ei ole kyse mistään muusta kun tarkoituksellisesta kostosta.

Tiedän esim. tapauksen, jossa suunnitelmallisesti järjestettiin eräs rikkomaan erään eläkeläisikäisen pariskunnan liitto, koska haluttiin pilata suvun välit ja raha-asiat. Kyseessä vain harkittu kosto, varsinkin erästä suvun tyyppiä silmällä pitäen.

Yleensä kyseisissä tapauksissa nainen on toimija ja syypää, koska ilman naisen horomaista suunnitelmallisuutta mitään ei tapahtuisi.

Miehet ehkä enemmän sortuu johonkin pikkujoulu pettämisiin, mutta suunnitelmallisiin suhteen rikkomisiin ehkä harvemmin.

Vierailija
222/225 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ymmärtämisesi välttämättä auta ymmärtämään jotain toista pettäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/225 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omalla miehelläsi on toinen nainen, niin onko se sinulle ok? Ethän ole mustasukkainen ja tee draamaa, koska ukkosi vain sattui rakastumaan toiseen ihmiseen ja olet nyt kakkossijalla hänen elämässään?

Anna mä arvaan, vastaat että mitä sinä toisen tunteille voit. Siinä tapauksessa voitte kaikki neljä kirmata käsikkäin pitkin katuja Pyytäkää vielä heidän puolisotkin mukaan niin saatte kunnon hippibileet! 🍾

Vierailija
224/225 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä enkä arvosta ketään, joka rikkoo lupauksensa ja salaa sen valehtelemalla. Ihan sama, miksi on teon tehnyt, sillä ei ole mitään väliä eikä lieventäviä asianhaaroja ole olemassakaan. Toisen luottamuksen pettäminen on henkistä väkivaltaa, joka pitäisi tehdä rangaistavaksi. Ei ole mitään vahinkoa tai sattumaa, jos valehtelee puolisolleen aina vain uudestaan sen sijaan että reilusti kertoisi totuuden.

Pettämät ovat itsekkäimpiä ihmisiä, mitä on olemassa. Oma hyöty menee kaiken muun edelle, mutta se oma itsekeskeisyys naamioidaaan sillä, ettei muka haluta satuttaa toista. Ei se kertapano satuta lähellekään niin paljon kuin suunniteltu pettäminen. Luottamuksen voi rikkoa vain kerran. Toivottavasti uusi pano tekee saman tälle pettäjälle. Sitten voi tulla tänne pohtimaan, miten hienoa se pettäminen onkaan.

Vierailija
225/225 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on kiltti, niin miksi haluat pilata hänenkin elämänsä? Ymmärräthän sinä, että tulet jäämään kiinni? Tai ainakin tämä asia jää kalvamaan välejänne suhteenne loppuun saakka. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, tai ovat jo aikuisia.

En koe pilaavani hänen elämäänsä. Sillä mikään ei ole muuttunut suhteessamme, vaikka olenkin rakastunut toiseen. Samaa arkea. Mies käy töissä, minä käyn töissä. Mitään yhteistä ei ole, paitsi arki. Jos avioliitto olisi ollut kunnossa, luulen että en olisi edes rakastunut toiseen.

-ap

Valhe sattuu aina enemmän kuin totuus.

Jos toimisit suoraselkäisesti ja kertoisit miehellesi ettet enää rakasta ja haluat erota, niin joo häntä sattuisi, mutta hän pääsisi yli sinusta.

Kun jossain vaiheessa toi pettäminen tulee kuitenkin ilmi, niin tapahtuu kaikki samat asiat plus, että kiltti ja hyvä miehesi tulee tuntemaan itsensä petetyksi, arvottomaksi, ja käytetyksi.

Että kannattaa uudestaan miettiä mitä tämä kiltti miehesi ansaitsee. Ehkä tulevaisuuden ilman sinua?

Mutta silloin korttipakka olisi jaettu tasapuolisesti eikä olisikaan enää niin kivaa kun puolisokin hakee hekumaa toisaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme