Lue keskustelun säännöt.
Hoidin tänään työssäni 2kpl 9-10kk vauvaa ja täytyy kyllä sanoa että
09.10.2006 |
ei sen ikäisten paikka ole päivähoidossa:´(.
Olivat niin vauvoja ja niin sylissä viihtyviä ja ei tämä ala anna mahdollisuutta sille että 1 ryhmän 3sta hoitajasta (jos kaikki 3 siis paikalla) omistautuisi ryhmän vauvalle/vauvoille.
Säälittää ne pienet siellä.
Kommentit (141)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Just, usein tuntuu tosiaan olevan niin, että aika varakkaiden äitien on " pakko" mennä töihin. Ehkä elinkustannuksista ei ostata tai haluta tinkiä, vaan tingitään sitten lapsen edusta?
t. toinen köyhä humanisti, terkut edelliselle :)