Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näyttääkö raskaustesti jo nyt jos huomenna tai torstaina pitäs alkaa kk?

Vierailija
02.10.2006 |

oireita raskauteen löytyy.. mietinkin että sehän on sen merkki etä hcg : tä on eli näyttäköhän jo testit.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin pannassa?

Vierailija
2/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 30 tai 32



t:ap joka hosuilee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
4/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti " herkät" testit plussaa kaksi päivää ennen menkkojen odotettua alkua.



Testasin eri päivinä kaikki kaapissa olleet testit ja oli ihanaa nähdä kun aina tuli vaan selkeempi plussa. :)



Käy testaamassa niin jännitetään yhdessä.

Vierailija
5/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaan kun hän tulee.. no saatavilla ei ole kun apteekin omia ja siis näitä perus testejä.. kun ei apteekista saa ilmeisesti näitä erittäin herkkiä.. vai saako? vastatkaa äkkiä niin tiedän soittaa miehelle.. et mitä tuo



t:ap

Vierailija
6/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein plussatestin vasta kymmenen päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja kolme nega testiä ennen sitä. Ja minulla on säännöllinen kuukautiskierto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta menen katsomaan tuloksen



t:ap

Vierailija
8/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no torstaina testaan uudelleen jos ei ole alkanut..



t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä testin ohjeissa lukee.

Vierailija
10/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on tooosi haalea haamu..siis hyvä kun silmä sen näkee.. mutta mieskin kuitenkin näki ja vielä samassa kohtaa kun minä...





apteekin testi kyseessä..





t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se eka plussatesti tosi HAALEA... siitä se sitten vahvistu



t: nro 7

Vierailija
12/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Oireet oli tosi voimakkaat jo ennen sitä. Ihan kaupan testi oli, ei apteekin. Tosi haalea oli eka testi, tein varmaan 20 vielä sen jälkeen, kun en millään uskonut tulosta ja päivien myötä plussa ihanasti tummeni. Älä luovu toivosta! Testi ei välttämättä näytä heti! Pyydä tarvittaessa tk:sta hcg:n määritys verikokeesta, niin saat varmuuden. Onnea ainakin yritykselle!



Toivoo 3 vuotta lasta yrittänyt ja 9 kk sitten synnyttänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet samat mitkä edellisessäkin raskaudessa. testin viiva on tuostakin nyt tummunut vielä entiseltää.. ääh olen ihan sekaisin ja epäodellinen olo.. en vielä kuitenkaan halua innostua liikaa.. raskaus kuitenkin niin alussa



t:ap

Vierailija
14/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: nro 16



Ps En siis tehnyt kaikkia 20 testiä peräjälkeen vaan parin seuraavan viikon aikana. Tosiasia nimittäin on, että alunperin negatiivinen testi saattaa näyttää plussaa, jos tarkkailet sitä myöhemmin. Vastaus pitää siis katsoa 5 min kuluessa. Kokemusta on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon herkempi kuin esim. Clearblue, joka taas on kalliskalliskallis.



Jos siellä haaleakin haamu on, niin kyllä sen pitäisi olla sitä. Odota niin kauan kuin suinkin maltat, eiköhän tuo parin päivän päästä anna ihan oikean viivan! Onnea!!

Vierailija
16/17 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
17/17 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää kuuluu. tein uuden testin mihin tuli selkeät 2 viivaa



t:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi