näyttääkö raskaustesti jo nyt jos huomenna tai torstaina pitäs alkaa kk?
oireita raskauteen löytyy.. mietinkin että sehän on sen merkki etä hcg : tä on eli näyttäköhän jo testit.
Kommentit (17)
näytti " herkät" testit plussaa kaksi päivää ennen menkkojen odotettua alkua.
Testasin eri päivinä kaikki kaapissa olleet testit ja oli ihanaa nähdä kun aina tuli vaan selkeempi plussa. :)
Käy testaamassa niin jännitetään yhdessä.
testaan kun hän tulee.. no saatavilla ei ole kun apteekin omia ja siis näitä perus testejä.. kun ei apteekista saa ilmeisesti näitä erittäin herkkiä.. vai saako? vastatkaa äkkiä niin tiedän soittaa miehelle.. et mitä tuo
t:ap
Minä tein plussatestin vasta kymmenen päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja kolme nega testiä ennen sitä. Ja minulla on säännöllinen kuukautiskierto.
kohta menen katsomaan tuloksen
t:ap
no torstaina testaan uudelleen jos ei ole alkanut..
t:ap
Aivan sama mitä testin ohjeissa lukee.
siinä on tooosi haalea haamu..siis hyvä kun silmä sen näkee.. mutta mieskin kuitenkin näki ja vielä samassa kohtaa kun minä...
apteekin testi kyseessä..
t:ap
se eka plussatesti tosi HAALEA... siitä se sitten vahvistu
t: nro 7
2 päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Oireet oli tosi voimakkaat jo ennen sitä. Ihan kaupan testi oli, ei apteekin. Tosi haalea oli eka testi, tein varmaan 20 vielä sen jälkeen, kun en millään uskonut tulosta ja päivien myötä plussa ihanasti tummeni. Älä luovu toivosta! Testi ei välttämättä näytä heti! Pyydä tarvittaessa tk:sta hcg:n määritys verikokeesta, niin saat varmuuden. Onnea ainakin yritykselle!
Toivoo 3 vuotta lasta yrittänyt ja 9 kk sitten synnyttänyt
oireet samat mitkä edellisessäkin raskaudessa. testin viiva on tuostakin nyt tummunut vielä entiseltää.. ääh olen ihan sekaisin ja epäodellinen olo.. en vielä kuitenkaan halua innostua liikaa.. raskaus kuitenkin niin alussa
t:ap
T: nro 16
Ps En siis tehnyt kaikkia 20 testiä peräjälkeen vaan parin seuraavan viikon aikana. Tosiasia nimittäin on, että alunperin negatiivinen testi saattaa näyttää plussaa, jos tarkkailet sitä myöhemmin. Vastaus pitää siis katsoa 5 min kuluessa. Kokemusta on...
Paljon herkempi kuin esim. Clearblue, joka taas on kalliskalliskallis.
Jos siellä haaleakin haamu on, niin kyllä sen pitäisi olla sitä. Odota niin kauan kuin suinkin maltat, eiköhän tuo parin päivän päästä anna ihan oikean viivan! Onnea!!
hyvää kuuluu. tein uuden testin mihin tuli selkeät 2 viivaa
t:ap
jotenkin pannassa?