Mitkään inkkelien mielipiteet ei poista sitä faktaa, että tutkimuksetkin puoltaa sitä että naiset katsoo ensimmäisenä miehen fyysistä kuntoa
Varsinkin yläkroppa on sellanen. Se ei ole mielipide asia vaan se on luonnon lakien toimintaa, naisen alitajuntaan iskee samantien tunne että se mies voi suojella sitä. Ne valitsee aina mielummin kunnossa olevan miehen kuin miehen kuka ei ole kunnossa. Jos siis kahdesta pitää valita. Sekin on yksi hyvä syy laittaa itsensä kuntoon jos ei muuten nappaa eikä huvita tehdä mitään itselle, tehkää nyt vaikka sen takia että käy se flaksi siellä deittisovelluksissa. Mikään trollailu netissä ja pullan syöminen ei vie ketää mihinkää suuntaa elämässä.
Kommentit (10)
Voisitko sitten selittää, miksi eräs nainen ihastui palavasti 140-kiloiseen miestuttuuni?
Okei. Mun mies oli ensin katsonut mun persettä. On kuitenkin täysin tissimies. Nykyään siinä perseessä onkin paljon enemmän nähtävää! 🤣
Mutta ei ulkonäkö vielä riitä mihinkään. Pitää olla jotain muutakin kiinnostavaa, että mielenkiinto herää.
Ei riitä, että pumppaat salilla. Et sä sillä kumppania löydä. Kuten huomaat.
Katsoo ensimmäisenä, kyllä, sitten niiden alkusekuntien jälkeen pitäisikin olla vähän muutakin tarjottavaa kuin se hapa, arvon rahkapää.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sitten selittää, miksi eräs nainen ihastui palavasti 140-kiloiseen miestuttuuni?
Mä voin selittää, koska asia on hyvin yksinkertainen: pelkkä ulkonäkö ei riitä. Henkilö voi olla tosi hyvännäköinen, mutta jos ulkonäkö on kaikki, mitä henkilöllä on tarjota, lopahtaa mielenkiinto hyvin nopeasti. Jos taas henkilön persoona on mielenkiintoinen ja mielenkiinnon kohteet ja arvot kohtaavat, ei ulkonäöllä ole lopulta kovinkaan suurta merkitystä.
Ulkokuorta paljon tärkeämpää on, mitä siellä sisällä on.
Kaikki voima ei näy. Mutta sitä pitää olla tarvetta vaatiessa. Ihan sama miltä näyttää.
Naisena olen oppinut: isot lihakset-> pienet voimat.
Karhumainen olwmus-> näkymättömät taikavoimat.
Arvioin silmilläni munan koon. Punnustan kasseja jo mielessäni. Sitten isken kynnet haukkana ennen muita naisia.
Voi olla että katsoo, MUTTA eri naiset katsovat eri asioita.
Minä ainakin katson, ettei ole liian laiha eikä liian bodattu. Tykkään, että on ennemmin ylipainoinen kuin lihaksikas tai luikku. Joku muu katsoo taas jotain muuta.
Hetkonen? Eikö se nimenomaan ole incelien väite, että naiset ovat pinnallisia ja kiinnostuneita vain miesten fyysisestä ulkonäöstä?
Ulos nauttimaan