Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
161/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielenkiintoisesta keskustelusta. Olen ehkä sokaistunut siihen, että liikunnallisuus ja hyvä kunto eivät tarkoita automaattisesti samaa kuin hoikka ja siro vartalo. Omalla kotisalillani (iso, monipuolinen hyvä sali) käy paljon erilaisia ja eri tavoin hyväkuntoisia ihmisiä. On tosi hoikkia ballerina-mallisia, on hyväkuntoisia normaalipainoisia mutta on myös hyväkuntoisia ylipainoisiakin. Kaikilla yhdistävänä tekijänä liikunnan ilo ja siinä mielessä koen, että ollaan kaikki samassa veneessä vaikka jotkut mallia ballerina ja jotkut mallia sumopainija ja monet siltä väliltä. Ehkä siinä mielessä olen ollut onnekas, että olen saanut pitkään liikkua salilla, jossa on oikeasti kiva ilmapiiri eri näköisten, ikäisten ja kokoisen, niin naisten kuin miestenkin, välillä. 

ap 

Tämä selittää aikaisemman hämmennykseni. Tällaista monipuolisuutta ei juurikaan näe erikoistuneemmilla saleilla, kuten kiipeilyhalleilla tai kilpajuoksuradoilla.

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän ketjun huomio lähti pois siitä, että miehet valehtelevat treffi-ilmoituksissa, ja kääntyi siihen minkä painoinen nainen on lihava? 

Ettekö te äijät osaa tämän vertaa kritisoida toista miestä, vaan pitää päätyä haukkumaan naisia ja epäilemään ap:n kuntoa/ulkonäköä?

Se ei ole erityisen mielenkiintoinen tai rakentava aihe keskustelulle, että jotkut valehtelevat treffi-ilmoituksissaan. Onhan täällä tosin sitäkin pohdittu mistä valehtelu johtuu ja voiko kyseessä olla virhetulkinta.

Sun mielestä on siis rakentavampaa, että jokainen mies käy täällä selittämässä, mitä nainen saa heidän mielestä painaa? 

Minusta on kyllä huomattavasti mielenkiintoisempaa keskustella siitä, miten ihmiset kirjoittavat treffi-ilmoituksia ja miksi niistä valehdellaan, kuin lukea kommentti toisensa jälkeen siitä, minkä näköisen naisen miehet haluavat itselleen. Se aihe on kyllä täällä puitu jo kyllästymiseen asti. 

Vierailija
162/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Palstan mammat on kaikki olevinaan jotain lihaskimppuja :D Myöntäkää vaan pois että olette lihavia ja naisille sitä lihasta eli massaa ei tule läheskään yhtä paljon kuin miehille.

Se on kumma etten ole salilla koskaan nähnyt naista, joka nostaisi raskailla painoilla. Ehkä naisilla sitten ne lihakset kasvaa niillä lelupainoilla, joilla olen naisten nostavan painoja.

Odotan sitä päivää kun näen naisen nostavan penkistä edes 100 kg tai kyykystä 150kg. Nämä on normipainoja urheilullisille miehelle, mutta ei niillä miehet vielä lihaksia saa.

Ääh ei pitäisi vastata provolle, mutta vastaan silti jos joku hölmö lukee tämän viestin ja ottaa trollin todesta. Mutta ihan äärettömän typerää ja suorastaan toksista lähteä vertaamaan miesten ja naisten painoja keskenään. Tosiasia on se, että naisilla näkyvien lihasten saanti on kovemman työn takana mitä miehillä mm. testosteronin eroista johtuen. Siten naisilla jokaikinen gramma treenattua lihasta on ollut paljon kovemman työn takana mitä miehillä. 

Huvittaa joskus kun itse treenaan vaikka yläkroppa/vetävän päivän lopuksi hauiksia pumppiin suhteellisen pienillä painoilla. Hauikseni on tuolloin pumpissa ihan kunnioitettavan kokoinen ja joskus olen huomannut sen herättävän ihme reaktioita nuorissa salia vasta aloittelevissa miehissä. Eli minulla, keski-ikäisellä tädillä, on paljon isommat ja lihaksikkaammat käsivarret kuin heillä. Joskus tällainen nuori kukkoilija tullut viereen näytösluontoisesti heijaamaan  huonolla tekniikalla 20+kg painoja siihen viereeni vain näyttääkseen, että "voitinpas moninkertaisesti tuon tädin". Noloa, niin noloa kukkoilijalta boostata itsetuntoaan minun (tai ylipäätään kenen tahansa naisen) kustannuksella. Onneksi harvemmin näihin kyllä törmää. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ihanne paino on pituus miinus 110 ja miehelle pituus miinus 100.

Kun katsoo naisurheilijoiden mittoja:

Krista Pärmäkoski 160cm 56kg

Kerttu Niskanen 172cm 58kg

Therese Johaug 162cm 46kg

Mira Potkonen 165cm 60kg

Ja nämä on urheilijoita, heillä on lihaksia, he urheilevat joten miksi ne ei ole 170cm 80kg?

Miten johaug voi olla noin kevyt? Ite oon 163/47 ja luut paistaa vaikka olenkin laihaläski=ei lihaksia tuomassa painoa ja toisaalta timmiyttä. Onhan toi merkittävä alipaino

Vierailija
164/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoilla harhailleena olen myös havainnut, että ihmiset mieltävät itsensä urheilullisiksi, koska ovat nuorena urheilleet. Ikäänkuin 20 vuotta sitten harrastettu jalkapallonpotkiminen vieläkin vaikuttaisi.

Nykyinen miesystäväni kertoi Tinderissä, että urheilu on hänelle keskeinen asia elämässä, ja ”jos tunnistat itsesi tästä, niin ole yhteydessä.” Noh, olin yhteydessä, vaikka tuolloin en järin urheilullinen ollutkaan. Normaalipainoinen ja sopusuhtainen, mutta mitoilla 67 kg/168 cm en mikään hoikka. Monelle Tinder-miehelle tämä on varmaan liikaa.

Treffeille tuli mies, joka oli vastikään laihduttanut 10 kg. Sitä ennen oli ehtinyt kerryttää ylipainoa. Aktiivisesti urheilua oli harrastanut 20 v sitten. Ajoittain innostuu käymään salilla pari kuukautta ja sitten into

lopahtaa. Minun elämäni on lopulta paljon liikunnallisempaa, koska tapanani on kävellä joka paikkaan. Kestävyyteni on paljon parempi kuin miehellä.

2 v tapaamisesta olen itse pudottanut 7 kg ja mies lihonut korkojen kera. Eli minä olen nyt se timmi ja urheilullinen. Mies ei koskaan ajatellut, että todella kriteerinä olisi laiha ja urheilullinen nainen. Kelpasin hänelle hyvin 7 kg isompana. En tiedä mikä järki oli mainostaa tuo sporttisuutta. Ennen minua tapaili Tinderin kautta tapaamaansa sporttista naista - joka harrasti bikini fitnessiä. Noh, eihän tuosta suhteesta mitään sitten tullutkaan. Mies on onnellisempi ihan tavallisen terveelliset ja liikunnalliset elintavat omaavan kanssa, mutta hilkulla oli, etten häntä lähestynyt.

Vierailija
165/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira Potkonen 165cm 60kg

Ja nämä on urheilijoita, heillä on lihaksia, he urheilevat joten miksi ne ei ole 170cm 80kg?

Tämän ketjun ja oletettavasti miesten kommenttien perusteella, Potkonen ja Pärnäkoski olisivat jo liian lihavia. 

Vierailija
166/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira Potkonen 165cm 60kg

Mammojen mielestä selvästi anorektikkoja.

Niin, nuo ovat kuitenkin urheilijoita eikä mitään anorektikkoja. Urheilullinen kroppa noilla myös on.

Vierailija
167/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketjuhan on muuten copypasta, katoin ensin et onko vanhaa ketjua nosteltu mutta tämä olikin tänään postattu

Vierailija
168/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Palstan mammat on kaikki olevinaan jotain lihaskimppuja :D Myöntäkää vaan pois että olette lihavia ja naisille sitä lihasta eli massaa ei tule läheskään yhtä paljon kuin miehille.

Se on kumma etten ole salilla koskaan nähnyt naista, joka nostaisi raskailla painoilla. Ehkä naisilla sitten ne lihakset kasvaa niillä lelupainoilla, joilla olen naisten nostavan painoja.

Odotan sitä päivää kun näen naisen nostavan penkistä edes 100 kg tai kyykystä 150kg. Nämä on normipainoja urheilullisille miehelle, mutta ei niillä miehet vielä lihaksia saa.

Sulla on varmaan sellaiset lihakset ja hormonit, ettei kasva. Ihmisillä on joillain luonnostaan maratoonarin keho, jollain kuulantyöntäjän. Mun on helppo kasvattaa lihasta (ja kerätä rasvaa), mutta vaikea tulla hoikaksi.

Ei nivelet mulla kestäisi tollasia määriä. Silti mulla on iso hauis ja olkalihas (toki muutkin lihakset), vaikka oon ollut sailla viimeiseen viiteen vuoteen ehkä viisi kertaa ja sitä edelliseen viiteen vuoteen vain satunnaisesti. Kehonkoostumusmittauksessa ei riitä naisten normaali vaihteluväli vaan lihasmassa menee aina heittämällä yli.

Vierailija
169/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira Potkonen 165cm 60kg

Tämän ketjun ja oletettavasti miesten kommenttien perusteella, Potkonen ja Pärnäkoski olisivat jo liian lihavia. 

Ne ovat lihaksikkaita urheilijoita joten siksi ne on noin painavia.

Vierailija
170/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen kuinka heppoisasti lähdetään tapaamaan vierasta ihmistä. Olisi joskus kiva nähdä miltä Tinderi näyttää mutta katsomaan ei kait pääse.

Kuinka paljon siellä pystyy kertomaan minkälaista kumppania etsii ja mitä itse tekee ja harrastaa.

Ihan niin paljon kuin tykkää kertoa, miehet vaan yleensä keskittyvät siihen mikä on heidän naisihanteensa, eivätkä sano itsestään juuri mitään.

Voithan sä luoda tilin kokeilumielessä, ketään ei ole pakko tavata jos ei halua. 

Olen naimisissa ja jo vanhakin. Kiinnostaa noin muuten vaan kun olen utelias.

Vierailija
171/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä erikoista, jos noilla liikuntamäärillä ap ei olisi sporttisen näköinen. Toisaalta erikoista myös tuo, että naisen pitäisi olla liikunnallinen mutta joutuisi ilmeisesti harrastamaan liikuntaa lähinnä yksin :D

Ja olenkin sporttisen näköinen, esim. juurikin treenaamalla tullut x:n mallinen kroppa: lihaksikkaat (=paksut) reidet ja peppu, pyöreät ja leveät olkapäät, lihaksikkaat käsivarret. Voi toki olla, että joku liikuntaa harrastamaton kuvittelee paksut reidet automaattisesti läskiksi eikä ymmärrä, että läski ja lihas näyttää erilaiselta. Olen saanut mm. housuja ostaessani kaupan myyjiltä "lohduttavaksi" tarkoitettuja kommentteja, että "älä hätäile, ei sun peppu/reidet nyt niin paksut ole". Ja vaikka nimenomaan olen tykännyt treenata ne tarkoituksella isoiksi! :D 

Veikkaan, että mies olisi halunnut/tarvinnut jonkun kaltaisensa naisen, joka on miehen tavoin ikuinen haaveilija siitä, mitä kaikkea voisi tehdä ja harrastaa, mutta jättää ne sitten yhteen kertaan ja muistella sitä pidemmän aikaa. Tästä pakko muuten kertoa yksi esimerkki. Suppailu oli myös miehen harrastuslistalla, tosin sitä ei ollut ikinä kokeillut. Kuulemma pitäisi ensin ostaa sup-lauta, vuokralauta ei kelpaa, koska muutaman vuokrauksen hinnalla saisi jo oman. On käynyt googlettelemassa ja kaupassa katsomassa sup-lautoja viime kesästä lähtien, joten melkein siis kokenut sup-harrastelija :D

ap 

Vierailija
172/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira Potkonen 165cm 60kg

Ne ovat lihaksikkaita urheilijoita joten siksi ne on noin painavia.

Mutta eihän ne edes ole painavia, vaan normaali BMI:n rajoissa kumpikin.

Pointti olikin siinä, että miehet tässä keskustelussa haluavat naisen BMI:n alarajoilta, ja normaalipainoinen hyväkuntoinenkin nainen on heidän mielestään jo läski. Eli naiselta ei riitä että on terve ja hyväkuntoinen, vaan pitäisi olla myös sirorakenteinen. 

Vierailija
173/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän ketjun huomio lähti pois siitä, että miehet valehtelevat treffi-ilmoituksissa, ja kääntyi siihen minkä painoinen nainen on lihava? 

Ettekö te äijät osaa tämän vertaa kritisoida toista miestä, vaan pitää päätyä haukkumaan naisia ja epäilemään ap:n kuntoa/ulkonäköä?

Aivan samoin olisi käynyt, jos mies olisi tehnyt vastaavan aloituksen naisista, naiset syöksyy puolustamaan siskojaan ja etsimään vikaa miehestä.

Vierailija
174/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten juoksin 40-50 km viikossa. Olen 169cm pitkä ja painoin tuolloin 65kg. Käytin vaatteissa kokoa xs/s. Treffikumppani arveli oma-aloitteisesti että painan alle 50 kg. Miehet ovat niin helvetin tyhmiä.

Sama täällä, vaatteissa menee koko s, vaikka mitat 163/89. Olen treenattu ja kiinteä, duuni liikunnan parissa.

Älkää nyt jauhako paskaa. Itse olen ollut parisuhteessa naisen kanssa, joka oli 163cm pitkä ja hänen painonsa oli vuosien varrella 48-53kg. Hän oli hoikka ja käytti xs/s -kokoisia vaatteita. Ei millään tavalla, mitenkään mahdollista, että 89kg olisi tuon pituisena hoikka :)

Naisesi oli anorektikko, tuon pituisen naisen normaalipaino liikkuu välillä 67-87kg.

Terveisin,

Hoikka, liikunnallinen ja hyvinvoiva nainen (162cm/78kg)

Täällä on palstalla on ihan omat käsitykset normaalipainosta. Tiedän, että painoindeksi on vähän vanhanaikainen, mutta 163-senttinen on 67 kg:n painoisena ylipainon rajoilla.

Kyllä saa aikamoinen rautapeffa olla, että 78-kilosena olisi hoikka 😅

No tuohan oli siis ihan selkeä trolli.

Luutavasti joku naisia vihaava mies, joka koitti tehdä naisia naurettaviksi.

Vierailija
175/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten juoksin 40-50 km viikossa. Olen 169cm pitkä ja painoin tuolloin 65kg. Käytin vaatteissa kokoa xs/s. Treffikumppani arveli oma-aloitteisesti että painan alle 50 kg. Miehet ovat niin helvetin tyhmiä.

Sama täällä, vaatteissa menee koko s, vaikka mitat 163/89. Olen treenattu ja kiinteä, duuni liikunnan parissa.

Älkää nyt jauhako paskaa. Itse olen ollut parisuhteessa naisen kanssa, joka oli 163cm pitkä ja hänen painonsa oli vuosien varrella 48-53kg. Hän oli hoikka ja käytti xs/s -kokoisia vaatteita. Ei millään tavalla, mitenkään mahdollista, että 89kg olisi tuon pituisena hoikka :)

Naisesi oli anorektikko, tuon pituisen naisen normaalipaino liikkuu välillä 67-87kg.

Terveisin,

Hoikka, liikunnallinen ja hyvinvoiva nainen (162cm/78kg)

Anteeksi, mutta nyt kyllä elät jossain fantasiamaailmassa. 163cm pitkä 67 kiloisena olisi jo ylipainoinen, 87 kiloisena puhuttaisiin jo merkittävästä ylipainosta.

Sun BMI on lähes 30, mikä sekin olis jo merkittävä ylipaino.

Voit olla liikunnallinen ja hyvinvoiva. Mutta olet silti vaikeasti ylipainoinen. Se on ihan fakta.

Vierailija
176/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira Potkonen 165cm 60kg

Miten johaug voi olla noin kevyt? Ite oon 163/47 ja luut paistaa vaikka olenkin laihaläski=ei lihaksia tuomassa painoa ja toisaalta timmiyttä. Onhan toi merkittävä alipaino

Mun mitat ovat 170 cm/48kg, eivätkä luut paista yhtään mistään. Tosin mun työssä tanssijana myös kaikki mun kollegat ovat jotakuinkin samoissa mitoissa.

Toi kuulostaa jo hurjalta! :O eikö lääkärit sano tosta mitään? Vähän tekee mieli tietysti kateellisena heitellä pituuskorttia miten lyhyenä on vaikeampaa pysyä laihana xD t sama

Vierailija
177/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat sanovat olevansa sporttisia kun ne painavat 10-20 kiloa enemmän kuin huippu-urheilijat? Joku ei nyt täsmää yhtälössä.

Vierailija
178/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketjuhan on muuten copypasta, katoin ensin et onko vanhaa ketjua nosteltu mutta tämä olikin tänään postattu

Olepas hyvä siinä tapauksessa ja etsi käsiisi ja linkkaa vielä tuo ketju mitä tarkoitat. 

ap 

Vierailija
179/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen kuinka heppoisasti lähdetään tapaamaan vierasta ihmistä. Olisi joskus kiva nähdä miltä Tinderi näyttää mutta katsomaan ei kait pääse.

Kuinka paljon siellä pystyy kertomaan minkälaista kumppania etsii ja mitä itse tekee ja harrastaa.

Siellä voi jutella kahdestaan rajattomasti. Mikään ei estä vaihtamasta puhellinumeroa ja puhumasta puhelimessakaan.

Vierailija
180/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielenkiintoisesta keskustelusta. Olen ehkä sokaistunut siihen, että liikunnallisuus ja hyvä kunto eivät tarkoita automaattisesti samaa kuin hoikka ja siro vartalo. Omalla kotisalillani (iso, monipuolinen hyvä sali) käy paljon erilaisia ja eri tavoin hyväkuntoisia ihmisiä. On tosi hoikkia ballerina-mallisia, on hyväkuntoisia normaalipainoisia mutta on myös hyväkuntoisia ylipainoisiakin. Kaikilla yhdistävänä tekijänä liikunnan ilo ja siinä mielessä koen, että ollaan kaikki samassa veneessä vaikka jotkut mallia ballerina ja jotkut mallia sumopainija ja monet siltä väliltä. Ehkä siinä mielessä olen ollut onnekas, että olen saanut pitkään liikkua salilla, jossa on oikeasti kiva ilmapiiri eri näköisten, ikäisten ja kokoisen, niin naisten kuin miestenkin, välillä. 

ap 

Tämä selittää aikaisemman hämmennykseni. Tällaista monipuolisuutta ei juurikaan näe erikoistuneemmilla saleilla, kuten kiipeilyhalleilla tai kilpajuoksuradoilla.

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole erityisen mielenkiintoinen tai rakentava aihe keskustelulle, että jotkut valehtelevat treffi-ilmoituksissaan. Onhan täällä tosin sitäkin pohdittu mistä valehtelu johtuu ja voiko kyseessä olla virhetulkinta.

Kyllä se minusta on sentään mielenkiintoisempi ja rakentavampi keskustelu kuin palstan miesten ns. keskustelu aiheesta "kaikki mammat on läskejä yäk". Sellaiseksihan tämäkin topic meni.

Eri