Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?
Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.
Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".
Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.
Kommentit (1320)
Vierailija kirjoitti:
Miksette te oikeasti urheilua harrastavaa miestä etsivät kirjoita profiiliin jotain "toivon että harrastat paljon urheilua, olen itsekin urheilullinen plaaplaa" ja listaat kuin monta kertaa viikossa treenaat ja toivot treenikaveria. Kuva kropasta profiiliin niin ei tuu väärinkäsityksiä siitäkään. Muiden profiileihin ei voi vaikuttaa mutta omaan voi.
No kun tässä ap:n tapauksessahan ei edes ollut kyse siitä, että ap itse olisi erityisesti kaivannut urheiluhullua deittiä, vaan hän itse sanoi, että on ihan ok, että mies harrastaa jotain aivan muuta tai on eri tasolla urheilussa. Ongelma oli näissä ihmisten epärealistisissa toiveissa toista osapuolta kohtaan ja lisäksi epärehellisyydestä liittyen omaan itseen ja harrastuksiin. Kyllä mullekin olisi aika iso turn off, jos mies antaisi ymmärtää olevansa aktiivinen ja harrastavansa ties mitä urheilua, jos oikeasti kyse olisikin lähinnä haaveminän harrastuksista. Se ei tarkoita, että etsisin erityisesti urheilusta kiinnostunutta miestä, mutta kyllä toivon, että mies kertoo rehellisesti niistä omista kiinnostuksenkohteistaan ja harrastuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kyrsimään tämä naisten hoikkuuden ihannointi. Mies voi olla ihan minkä tahansa näköinen amatsoni tai hintelä hiirulainen, mutta hänellä on oikeus vaatia naista olemaan hoikka. Olen huomannut, että moni mies muutenkin tuntuu arvostan enemmän ns. laihaläskiä kuin treenaavaa hoikkaa naista. Luulisi että terveyden kannalta kuitenkin lievästi ylipainoinen aktiivisesti liikkuva nainen on terveellisempi kuin itsensä laihaksi rieduttanut laihaläski, joka ei liiku yhtään.
Miksi se on joko tai? Jos treenaavia JA hoikkia naisia löytyy, miksi pitäisi valita laihaläskin ja liikkuvan ylipainoisen väliltä?
Koska palstaulinan määrästä päätelleen kaikilla ei ole sitä valinnanluxusta. Ja se on jonkun muun vika, yleensä jonkun ylipainoisen naisen tai peräti useamman /kaikkien.
Ulin mielestä kaikkien naisten pitäisi olla juuri sen näköisiä kuin hän haluaa, sellaistenkin joita hän ei ikinä tule tapaamaan. Luonteenkin pitää olla sopivan säyseä jne.
Sitten hän kuvitelmissaan voi napata kenet tahansa tosta vaan!
Mutta hei, on tossa järkeäkin! Uli, eli atm, saa mielestään jämät, mitä muut ei halua.
Mutta jos kaikki on täydellisiä, on se "jämäkin" hoikka ja nätti!
Vierailija kirjoitti:
Perusbiologiaa: miehet ihastuvat naisessa ulkonäköön ja naiset miehessä luonteeseen. Nainen voi pariutua miehen kanssa, joka ei ehkä ole se komein kaikista, mutta kohtelee naista hyvin ja on elintavoiltaan ja luonteeltaan sopiva (kun moni ihmettelee miten esim Pete Davidsonilla kauniita naisia riittää, tuossa syitä). Jos taas petedavidsonit alkaisi vaatimaan naiseltaan painoindeksiä (jonka mukaan mm. Kim K on ylipainoinen) niin voisi olla aika hiljaista hänenkin deittielämässään. Mutta kuka painottaa (pun intented) elämässään mitäkin. Toiselle se on ehdoton painovaatimus ja toiselle hyvä huumorintaju tai yhdistävä harrastus.
Kyllä se ulkonäkö meille naisillekin on se, joka miehessä kiinnostuksen herättää tai sitten ei herätä. Vasta sen jälkeen lähdetään tutustumaan luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä erikoista, jos noilla liikuntamäärillä ap ei olisi sporttisen näköinen. Toisaalta erikoista myös tuo, että naisen pitäisi olla liikunnallinen mutta joutuisi ilmeisesti harrastamaan liikuntaa lähinnä yksin :D
Ja olenkin sporttisen näköinen, esim. juurikin treenaamalla tullut x:n mallinen kroppa: lihaksikkaat (=paksut) reidet ja peppu, pyöreät ja leveät olkapäät, lihaksikkaat käsivarret. Voi toki olla, että joku liikuntaa harrastamaton kuvittelee paksut reidet automaattisesti läskiksi eikä ymmärrä, että läski ja lihas näyttää erilaiselta. Olen saanut mm. housuja ostaessani kaupan myyjiltä "lohduttavaksi" tarkoitettuja kommentteja, että "älä hätäile, ei sun peppu/reidet nyt niin paksut ole". Ja vaikka nimenomaan olen tykännyt treenata ne tarkoituksella isoiksi! :D
Veikkaan, että mies olisi halunnut/tarvinnut jonkun kaltaisensa naisen, joka on miehen tavoin ikuinen haaveilija siitä, mitä kaikkea voisi tehdä ja harrastaa, mutta jättää ne sitten yhteen kertaan ja muistella sitä pidemmän aikaa. Tästä pakko muuten kertoa yksi esimerkki. Suppailu oli myös miehen harrastuslistalla, tosin sitä ei ollut ikinä kokeillut. Kuulemma pitäisi ensin ostaa sup-lauta, vuokralauta ei kelpaa, koska muutaman vuokrauksen hinnalla saisi jo oman. On käynyt googlettelemassa ja kaupassa katsomassa sup-lautoja viime kesästä lähtien, joten melkein siis kokenut sup-harrastelija :D
ap
Tämä on vähän mielipidekysymys...
X-kroppa ei varsinaisesti ole mun mielestä sporttinen. Ehkä enemmän näen sporttisena joukkuevoimistelu/hiihtäjä/puolipitkät matkat. Lihakset erottuu selvästi, kroppa on tasapainoinen ja sama vaatekoko sopii ylä/alaosaan, eikä kiristä mistään. Se vaatekoko voi sitten olla XS/S/M/L riippuen pituudesta ja painosta.
Eli tässä tultiin nyt päätelmään, että naisen kannattaa olla hieman ylipainoinen, jotta saa karsittua pinnalliset idiootit pois kuvioista. Ulkonäkö rapistuu kuitenkin meillä jokaisella ennemmin tai myöhemmin. On kiva viettää loppuelämä kumppanin kanssa, jonka kanssa tulee toimeen syvällisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan yleisesti tiedossa oleva kiertoilmaushan tuo on ollut jo jonkin aikaa, kun ei ole ollut poliittisesti korrektia kummaltakaan sukupuolelta hakea "hoikkaa" tai "laihaa", joten se on korvattu tuolla "urheilullinen" termillä.
Ai, en tätä tiennyt. Olen nelikymppinen, muutama vuosi pitkästä parisuhteesta eronnut ja nyt pitkästä aikaa treffailemassa. Parikymmentä vuotta sitten tavattiin ihan opiskelijabileissä, baareissa jne., ei tarvittu tällaisia ihmeellisiä kiertoilmauksia.
Mutta entä sitten jos joku ihan oikeasti haluaisi liikunnallisen kumppanin, kenen kanssa treenata yhdessä, mutta ei tarvitsisi olla välttämättä hoikka? Miten se ilmaistaan? Ja entä jos minä olisin ollut oikeasti hoikka JA liikunnallinen, joka olisi innostunut toisesta urheilullisesta ihmisestä. Sitten kiva pettymys huomata, että miehen liikunta on lähinnä mielikuvituslenkkejä tulevaisuuden mahdollisen, nykyisen mielikuvituskoiran kanssa. Ei yhtään noloa sille vedättäneelle osapuolelle? :D
en ihmettele että kaveri ei innostunut, olet jo noinkin vanha ja vielä läski...Joudut lapsi parka laskemaan rimaa, ihan maahan asti...Ole kiitollinen jos edes jonkinlaisen saat...
ap
Miehenä sanon että naisen personallisuudella tai kiinnostuksen kohteilla ei ole juurikaan väliä kunhan nainen on tavallinen ihminen.
Tavallinen ihminen minulle on:
-ei ole mt ongelmia
-ei ole päihde tai peliongelmaa
-ei ole väkivaltainen
-ei ole invalidi
Eli minulle riittää naisessa että se on tavallinen ihminen ja sitten tietenkin sen pitää näyttää hyvälle minun silmään.
En ymmärrä sitä miksi nykyään puolison pitäisi olla kuin kopio itsestään eli pitäisi olla samat harrastukset, samat arvomaailmat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten juoksin 40-50 km viikossa. Olen 169cm pitkä ja painoin tuolloin 65kg. Käytin vaatteissa kokoa xs/s. Treffikumppani arveli oma-aloitteisesti että painan alle 50 kg. Miehet ovat niin helvetin tyhmiä.
Sama täällä, vaatteissa menee koko s, vaikka mitat 163/89. Olen treenattu ja kiinteä, duuni liikunnan parissa.
Älkää nyt jauhako paskaa. Itse olen ollut parisuhteessa naisen kanssa, joka oli 163cm pitkä ja hänen painonsa oli vuosien varrella 48-53kg. Hän oli hoikka ja käytti xs/s -kokoisia vaatteita. Ei millään tavalla, mitenkään mahdollista, että 89kg olisi tuon pituisena hoikka :)
Naisesi oli anorektikko, tuon pituisen naisen normaalipaino liikkuu välillä 67-87kg.
Terveisin,
Hoikka, liikunnallinen ja hyvinvoiva nainen (162cm/78kg)
Pakko olla kai provo? 48kg on liian vähän ehkä, mutta tuon pituisella jo yli 50kg on normaalipainossa.
Sen sinjaan 67kg 163cm pituisella merkitsee jo yli 25 painoindeksiä, lievää lihavuutta..87kg olisi jo 32bmi. Normaali bmi on 18,5-24,9 rajoilla. Sinunkin bmi huitelee 29 puolella jos puhut totta.
T.eri
"Urheilullinen" on miesten tapa sanoa että etsii laihaa, kun eivät itse naisten profiileihin viitsi perehtyä, vaan swaippaavat kaikki oikealle ja odottavat että joku nainen kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Onhan se kohteliaampaa noin ilmaista kuin, että sanoa että läskit eivät kelpaa.
No, voi voi taas. Kiertoilmaisulla mokama äijä tuhlaa liikunnallisten naisten aikaa ja aiheuttaa turhaa vaivaa.
Ei urheilullinen nainen halua tuommoista tavata.
Jos ei mitään muuta kriteeriä ole kuin se, että pitää olla hoikka, niin miksei tyyppi ota yhteyttä prostituoituihin ja ennen "treffien" sopimista sitten kysele ihan mitä vaan?
Jos tyypille tärkeämpää on hoikkuus kuin. se, millainen ihminen on, niin tuo on se oikeatapa.
Toisaalta jos tapaamisen sijaan käyttäisikin muutaman minuutin keskusteluun, niin siellä tulisi jo sup/purjehduskokemukset ja koiranhankinnat esiin --> ei jatkoon. Ei menisi aikaa hukkaan siellä treffeillä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kyrsimään tämä naisten hoikkuuden ihannointi. Mies voi olla ihan minkä tahansa näköinen amatsoni tai hintelä hiirulainen, mutta hänellä on oikeus vaatia naista olemaan hoikka. Olen huomannut, että moni mies muutenkin tuntuu arvostan enemmän ns. laihaläskiä kuin treenaavaa hoikkaa naista. Luulisi että terveyden kannalta kuitenkin lievästi ylipainoinen aktiivisesti liikkuva nainen on terveellisempi kuin itsensä laihaksi rieduttanut laihaläski, joka ei liiku yhtään.
Ei ole. Yksikään mies ei voi vaatia minua olemaan hoikka. Eikä sinua eikä ketään muutakaan naista. No, jossain sadistisessa fantasiassa ehkä joku on alistanut ja nujertanut vaimonsa niin, että pystyy määräilemään tämän syömistä ja liikkumista, mutta kukaan mies ei voi vaatia naista = naisia olemaan hoikk(i)a.
Sen sijaan jokaisella miehellä on edelleenkin lupa etsiä ja haluta hoikkaa naista, mikä on aivan eri asia.
t. Lihava nainen
Ei tuo välttämättä ole ulkonäkökriteeri: on kiva kun elämäntavat ovat synkassa ja saa lenkkiseuraa. Samalla tavoin joku kahviloissa ja kirjastoissa viihtyvä saattaa haluta paljon lukevan puolison. Tai seiskalehteä lukeva vauvapalstalainen haluaa jutella salaliittoteorioista ja syödä pullaa yhdessä. Ja uhriutua.
Aloitus on hvyä esimerkki turhasta uhritumisesta. Etsi sinä mieluistasi seuraa, älä urheilullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä ärsyynnyin tästä viestistä koska yhtälailla naiset vaativat miehiä olemaan hoikkia.
Ei me ylipainoiset ihmiset mitään haluttuja olla parisuhdemarkkinoilla.
Ihan samat ulkonäkövaatimukset naisille ja miehille on nykypäivänä.
Samat sanat sinulle kuin tuossa edellä: ei, yksikään nainen ei voi vaatia sinua olemaan hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä ärsyynnyin tästä viestistä koska yhtälailla naiset vaativat miehiä olemaan hoikkia.
Ei me ylipainoiset ihmiset mitään haluttuja olla parisuhdemarkkinoilla.
Ihan samat ulkonäkövaatimukset naisille ja miehille on nykypäivänä.Mutta jos on mieltynyt hoikkaan, normaalivartaloiseen tai muodokkaaseen tai mitä lie, niin eikö ole parempi kertoa se totuus, eikä raahata turhaan vaikka treffeille sellasita jolle antaa heti pakit.
Näin säästetään kaikkien aikaa ja turhaa vaivaa.
Tätä olen joka ikinen kerta ehdottanut, kun tästä aiheesta on keskusteltu.
t. Lihava nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä erikoista, jos noilla liikuntamäärillä ap ei olisi sporttisen näköinen. Toisaalta erikoista myös tuo, että naisen pitäisi olla liikunnallinen mutta joutuisi ilmeisesti harrastamaan liikuntaa lähinnä yksin :D
Ja olenkin sporttisen näköinen, esim. juurikin treenaamalla tullut x:n mallinen kroppa: lihaksikkaat (=paksut) reidet ja peppu, pyöreät ja leveät olkapäät, lihaksikkaat käsivarret. Voi toki olla, että joku liikuntaa harrastamaton kuvittelee paksut reidet automaattisesti läskiksi eikä ymmärrä, että läski ja lihas näyttää erilaiselta. Olen saanut mm. housuja ostaessani kaupan myyjiltä "lohduttavaksi" tarkoitettuja kommentteja, että "älä hätäile, ei sun peppu/reidet nyt niin paksut ole". Ja vaikka nimenomaan olen tykännyt treenata ne tarkoituksella isoiksi! :D
Veikkaan, että mies olisi halunnut/tarvinnut jonkun kaltaisensa naisen, joka on miehen tavoin ikuinen haaveilija siitä, mitä kaikkea voisi tehdä ja harrastaa, mutta jättää ne sitten yhteen kertaan ja muistella sitä pidemmän aikaa. Tästä pakko muuten kertoa yksi esimerkki. Suppailu oli myös miehen harrastuslistalla, tosin sitä ei ollut ikinä kokeillut. Kuulemma pitäisi ensin ostaa sup-lauta, vuokralauta ei kelpaa, koska muutaman vuokrauksen hinnalla saisi jo oman. On käynyt googlettelemassa ja kaupassa katsomassa sup-lautoja viime kesästä lähtien, joten melkein siis kokenut sup-harrastelija :D
ap
Tämä on vähän mielipidekysymys...
X-kroppa ei varsinaisesti ole mun mielestä sporttinen. Ehkä enemmän näen sporttisena joukkuevoimistelu/hiihtäjä/puolipitkät matkat. Lihakset erottuu selvästi, kroppa on tasapainoinen ja sama vaatekoko sopii ylä/alaosaan, eikä kiristä mistään. Se vaatekoko voi sitten olla XS/S/M/L riippuen pituudesta ja painosta.
Olikohan tää se mies jonka kanssa AP oli treffeillä? Koska eihän tää oo mielipidekysymys, vaan urheilullisia vartaloitahan on erilaisia, kun urheiluakin on erilaista. Ihan vaan vinkkinä: laiha ≠ sporttinen ≠ alhainen rasvaprosentti
Naiset voisitteko siis olla urheilullisen miehen kanssa jos se mies harrastaa kuulantyöntöä ja mitat on 190cm 130kg? Sehän on urheilullinen teidän mielestä... Niin sitähän minäkin eli urheilullisuudella ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen".
ap
En voi alkuunkaan käsittää, miten sun tuki- ja liikuntaelimistö kestää tuollaisen treenimäärän. Olen ammatiltani tanssija ja koreografi, ja mun keho tuntuu olevan toisinaan tosi lujilla, vaikka pituuden ja painon suhde on 170cm/48kg.
Koska treeniohjelmani on rakennettu fiksusti ja sisältää myös palautusta ja kehonhuoltoa. Lisäksi syön riittävästi, se on myös tosi tärkeää hyvän palautumisen kannalta. Jotenkin hassua kuvitella, että hoikka kroppa kestäisi enemmän treeniä mitä painavampi. Sinun kannttaisi tarkistaa ensin, treenaatko liian pitkään liian kovalla sykkeellä? Pidätkö kevennettyjä treeniviikkoja tai tarpeen mukaan ihan kokonaan lepoviikkoja? Saatko tarpeeksi ravintoa? Onko treeni liian yksipuolista?
ap
Ammattilainen ei treenaa, hän tekee työtään. Toisessa kappaleessa kirjoittelet, miten huippu-urheilijat on ihan eri juttu, mutta tiijätkö: niin on tanssijatkin. Heillä myös eläkeikä on matalampi, koska ammatti on niin rankka kropalle.
Ammatissa ei välttämättä pidetä lepoviikkoja ja sykkeet jossain teoksessa on, mitä ne nyt koreografian ja keston mukaan on.
Ammattitanssijoilla on fyssaritiimit taustalla, ei siis mitään pikakoulutettuja-PT:tä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä voi enää edes hoikkana tai normaalipainoisena naisena löytää poikaystävää tai miestä? Jos heille se paino ja ulkonäkö on vaan se juttu, eikä mun persoona. En mä halua miestä, joka keskittyy mun ulkonäköön. Ulkonäkö ei kuitenkaan tule pysymään samana, kaikki vanhenee.
Tää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minäkin ylipainoisena miehenä haaveilen hoikasta ja sporttisesta naisesta mutta tiedän ettei tasoni riitä heille joten tyydyn kohtalooni olemalla yksin.
Hoikat ja sporttiset naiset ovat niitä kaikkein tasokkaimpia naisia kuten taas ylipainoiset ihmiset ovat kaikkein alempitasoisempia ihmisiä.
Onneks netissä nään kauniiden naisten kuvia!Eli siis olet itse myös alempitasoinen ihminen.
Kyllä ja hyväksyn sen täysin.
En minä tästä ongelmaa tee vaan tyydyn kohtaaloni.Ei laihdutus ole tullut mieleen?
Mikä sun bmi on, paljon vyötärö?
Miksi minä laihduttaisin kun en koe painoani ongelmaksi itselleni? Voin mä hyvin elää ilman naista.
En tiedä paljon bmi on mutta olen 182cm ja painan noin 100kg , vyötäröä en tiedä kun en ole koskaan mitannu sitä.Oot kyllä huomattavan ylipainoinen. Sun pitäisi painaa jotain 70-80 kiloa. Vyötärökin on varmasti yli sen sallitun 90cm. Ihan terveyssyistä pitäisi laihduttaa.
Kevyt mies vieläkin kun käsien ympärille alkaa massaa kertyä. 180cm kukkakepeistä tykkää harvat naiset.
Perusbiologiaa: miehet ihastuvat naisessa ulkonäköön ja naiset miehessä luonteeseen. Nainen voi pariutua miehen kanssa, joka ei ehkä ole se komein kaikista, mutta kohtelee naista hyvin ja on elintavoiltaan ja luonteeltaan sopiva (kun moni ihmettelee miten esim Pete Davidsonilla kauniita naisia riittää, tuossa syitä). Jos taas petedavidsonit alkaisi vaatimaan naiseltaan painoindeksiä (jonka mukaan mm. Kim K on ylipainoinen) niin voisi olla aika hiljaista hänenkin deittielämässään. Mutta kuka painottaa (pun intented) elämässään mitäkin. Toiselle se on ehdoton painovaatimus ja toiselle hyvä huumorintaju tai yhdistävä harrastus.